Η δημοφιλέστερη πρόταση της γερμανικής φίρμας απέκτησε νέο προφίλ, παρουσιάζοντας μικρές αλλαγές στον σχεδιασμό του αμαξώματός της και υιοθετώντας προηγμένες τεχνολογικές εφαρμογές που ενισχύουν τον σπορτίφ χαρακτήρα της.



Πιο συγκεκριμένα, οι εκδόσεις 911 Carrera και 911 Carrera S διαθέτουν, πλέον, κινητήρες άμεσου ψεκασμού, που εξασφαλίζουν αυξημένη ισχύ και περιορισμένη κατανάλωση καυσίμου.



Για του λόγου το αληθές, ο εξακύλινδρος Boxer κινητήρας των 3,6 λίτρων έχει φτάσει την ισχύ των 345 ίππων, από τους 325 που απέδιδε στο παρελθόν, ενώ αύξηση 30 ίππων παρουσιάζει το μοτέρ των 3,8 λίτρων, φτάνοντας τους 385.



Στα ιδιαίτερα γνωρίσματα της 911 Carrera έρχεται να προστεθεί και το πρώτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που τοποθετεί η Porsche σε αυτοκίνητο παραγωγής.



Το επτατάχυτο PDK, όπως χαρακτηριστικά ονομάζεται, προσφέρεται προαιρετικά και στις δυο εκδόσεις -Carrera και Carrera S- συνδυάζοντας τα πλεονεκτήματα ενός χειροκίνητου και ενός αυτόματου κιβωτίου.



Παράλληλα, στον προαιρετικό εξοπλισμό της ανανεωμένης 911 διατίθεται ένα μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, που συνεργάζεται, τόσο με τις χειροκίνητες εκδόσεις, όσο και με αυτές που φέρουν το σειριακό κιβώτιο της φίρμας.



Βελτιώσεις, ωστόσο, παρουσιάζει και το σύστημα διαχείρισης των αναρτήσεων PASM, όπως άλλωστε το σύστημα πέδησης και δυναμικού ελέγχου (Porsche Stability Management).



Tέλος, προσθήκες έχει δεχτεί και ο εξοπλισμός άνεσης, στην προσπάθεια εναρμόνισής του με τις προδιαγραφές που ορίζουν, πλέον, οι τεχνολογικές εξελίξεις.



Οι τιμές της ανανεωμένης 911 Carrera ξεκινούν από 117.100 ευρώ και φτάνουν τα 154.900 ευρώ στην ανοιχτή εκδοχή της τετρακίνητης Carrera 4S.


Η κάθετη μονάδα, που δημιούργησε η Sportscar A.E στο 12ο χιλιόμετρο της Ε.Ο Αθηνών-Λαμίας στη Μεταμόρφωση έχει έκταση 8.000 τ.μ., περιλαμβάνοντας έκθεση αυτοκινήτων και αξεσουάρ, αυτόνομο τμήμα μεταχειρισμένων οχημάτων, φανοποιείο και συνεργείο.


auto.in.gr