Έχοντας απέναντί την επαναστατική -για τα δεδομένα της κατηγορίας- Σειρά 5 της BMW, η Mercedes-Benz χρειαζόταν κάτι περισσότερο από μια πολυτελή πρόταση, που δείχνει μάλιστα να έχει φθαρεί από το πέρασμα του χρόνου.



Η γνωστή σε όλους μας E-Class οδεύει προς αντικατάσταση, δίνοντας τη θέση της στον επιβλητικό, ομολογουμένως, διάδοχό της.



Οι πρώτες εικόνες του αυτοκινήτου φανερώνουν την πρόθεση της γερμανική φίρμας να κινηθεί στα χνάρια της μεγαλύτερης S-Class, καθώς πολλά από τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του αμαξώματος παραπέμπουν σ΄αυτήν.



Οι «γραμμές» παραμένουν απέριττες, αν και τα διαιρούμενα φωτιστικά σώματα του μπροστινού τμήματος, σε συνδυασμό με τον αιχμηρό σχεδιασμό του προφυλακτήρα, προσδίδουν στην E-Class του 2010 ένα ιδιαίτερο προφίλ.



Στο πίσω τμήμα, τα επίπεδα φωτιστικά σώματα δεν διεκδικούν πρωταγωνιστικό ρόλο, συμβαδίζοντας με τον απλοϊκό σχεδιασμό των υπόλοιπων τμημάτων του αμαξώματος.



Στο εσωτερικό, η Mercedes-Benz έχει διατηρήσει την γνώριμη εικόνα των προτάσεων της επικεντρώνοντας τις προσπάθειές της στην αναβάθμιση της πολυτέλειας και του τεχνολογικού εξοπλισμού.



Σε επίπεδο ασφάλειας η νέα E-Class θα διαθέτει αερόσακους για τα γόνατα, οθόνη που θα προβάλει τις «νεκρές» γωνίες των καθρεπτών και ένας σύστημα ενίσχυσης της ορατότητας το βράδυ (nightvision) με υπέρυθρες ακτίνες.



Εξίσου εντυπωσιακή είναι και η εξέλιξη που παρουσιάζουν τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου. Τα συμβατικά αμορτισέρ θα διαθέτουν σκληρότερες ρυθμίσεις, ενώ προαιρετικά θα προσφέρεται αερανάρτηση που θα ενισχύει την άνεση.



Στην βελτίωση των χαρακτηριστικών κίνησης της E-Class έχει συμβάλλει και η αύξηση στο μήκος του μεταξονίου. Συνολικά το πολυτελές sedan της Mercedes-Benz έχει «κερδίσει» περισσότερα από 5 εκατοστά, φτάνοντας το μήκος των 4,91 μέτρων.



Σε ότι αφορά του κινητήρες, η νέα E-Class θα ξεκινά από τους 181 ίππους, στην έκδοση Ε200, με ένα εξακύλινδρο μοτέρ 201 ίππων να συμπληρώνει την βενζινοκίνητη γκάμα της.



Αντίστοιχα, οι κινητήρες diesel θα ξεκινούν από τους 208 ίππους, φτάνοντας ακόμα και τους 249 ίππους.



Στο μέλλον προβλέπεται η προσθήκη της έκδοσης ΑΜG, εξοπλισμένη με τον οκτακύλινδρο κινητήρα των 6,3 λίτρων, ενώ δεν αποκλείεται και η παρουσία μια υβριδικής έκδοσης, που θα χρησιμοποιεί ωστόσο κινητήρα πετρελαίου.



Η επίσημη πρεμιέρα της Mercedes-Benz E-Class θα πραγματοποιηθεί όπως όλα δείχνουν το Μάρτιο του 2009 στη Γενεύη, χωρίς ωστόσο να έχει ανακοινωθεί μέχρι σήμερα η ημερομηνία έναρξης των πωλήσεών της στην ευρωπαϊκή αγορά.


Auto Express