Τον πρωταγωνιστικό ρόλο της υπερτροφοδότησης σε όλη τη γκάμα των μοντέλων της Mercedes-Benz, ως το 2010, προανήγγειλε στο περιθώριο της πανευρωπαϊκής παρουσίασης της νέας GLK στο Dusseldorf ο Thomas Weber, υπεύθυνος έρευνας και εξέλιξης και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Daimler AG.


Εναρμονισμένη στο πνεύμα της εποχής που θέλει τους κατασκευαστές να καταφεύγουν ολοένα και συχνότερα στην χρήση υπερτροφοδότη ως τον απλούστερο και φθηνότερο τρόπο για να εξασφαλίσουν μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου και καλύτερες επιδόσεις, η απόφαση της Daimler αναμένεται όχι μόνο να βελτιώσει την εικόνα των μοντέλων της αλλά και να συμπαρασύρει τον ανταγωνισμό σε ανάλογες κινήσεις.

Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία υλοποιεί ήδη ένα φιλόδοξο και πολυσχιδές πρόγραμμμα μείωσης εκπομπής ρύπων των μοντέλων της τα οποία στο άμεσο μέλλον θα διαθέτουν εκδόσεις Bluetec, Blutec Hybrid, Fuel Cell, Electric Drive ενώ διατίθενται ήδη στην αγορά τα smart micro hybrid drive (mhd), Mercedes-Benz B 170 Natural Gas (NGT) αλλά και η τεχνολογία BlueEfficiency.

Μετά, μάλιστα, την πρόσφατη κυκλοφορία και στην ελληνική αγορά της C 180 1.6 Kompressor BlueEfficiency με ισχύ 156 ίππους αναμένονται το 2009 οι C 250 Bluetec (με 204 ίππους), ML 450 Hybrid (με 340 ίππους) και η S 400 Hybrid (με 299 ίππους).

Το 2010 η γερμανική φίρμα προγραμματίζει το λανσάρισμα των E 300 Bluetec Hybrid και S 300 Bluetec Hybrid (με 224 ίππους) ενώ θα ακολουθήσει η S 400 Bluetec Hybrid (με 265 ίππους).

Παράλληλα, το 2010, θα ξεκινήσει η μαζική παραγωγή του smart electric drive (το οποίο εξελίσσεται ήδη από το 2007 με την πειραματική χρήση 100 αυτοκινήτων στο Λονδίνο) ενώ το 2011 θα διατεθεί στην ευρωπαϊκή αγορά η C 300 Bluetec Hybrid (με 224 ίππους).


auto.in.gr