Τον Σεπτέμβριο στην Ελλάδα η Alfa MiTo – 1.4 Turbo με 155 ίππους από 18.500 ευρώ!
Ένα αυτοκίνητο-δώρο στους Alfisti με τιμή έκπληξη, ηλεκτρονική προσομοίωση μπλοκέ διαφορικού, επτά αερόσακους και σχεδίαση-όνειρο.
Με δύο επίπεδα εξοπλισμού -Progression και Distinctive- και δύο επιπλέον πακέτα -Sport (με επιπλέον χρέωση 900 ευρώ) και Confort (ή Premium σε ορισμένες χώρες)- θα διατίθεται και στην Ελλάδα από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο η MiTo.
Το αυτοκίνητο που σηματοδοτεί την δυναμική είσοδο των Ιταλών στην κατηγορία των supermini θα κυκλοφορήσει αρχικά με τον turbo κινητήρα 1,4 λίτρων που αποδίδει 155 ίππους και θα κοστίζει -στη χώρα μας- 18.500 ευρώ (Progression) και 19.800 ευρώ (Distinctive) ενώ παράλληλα θα διατίθεται και με τον diesel 1.6 JTDM, ισχύος 120 ίππων στα 21.600 ευρώ, ενώ και τα δύο μοτέρ συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων.
Στα σχέδια της ιταλικής φίρμας περιλαμβάνονται επίσης η κυκλοφορία μιας turbo έκδοσης 1,4 λίτρων, απόδοσης 120 ίππων στις αρχές του 2009 -αν όχι στα τέλη του 2008- ενώ το δεύτερο εξάμηνο του 2009 αναμένεται η κυκλοφορία της νέας γενιάς κινητήρων 1.4 Turbo Multiair οι οποίοι θα αποδίδουν 135 και 165 ίππους.
Στην κορυφή της γκάμας της MiTo θα τοποθετηθεί, το φθινόπωρο του 2009, η έκδοση GTA με κινητήρα χωρητικότητας 1.750 κ.εκ. και απόδοση 230 ίππους.
Διαθέσιμη αποκλειστικά με τρίθυρο αμάξωμα η MiTo έχει μήκος 4,06, πλάτος 1,72 και ύψος 1,44 μέτρα ενώ το μεταξόνιο της αγγίζει τα 2,51 μέτρα.
Αν και βασίζεται στο δάπεδο του Grande Punto οι επιλογές των μηχανικών της Alfa Romeo την καθιστούν το μικρότερο σπορ μοντέλο της φίρμας.
Ενδεικτική του οδηγοκεντρικού προσανατολισμού της είναι η ύπαρξη -σε όλες τις εκδόσεις ισχύος- του συστήματος DNA (Dynamic – Normal – All Weather) που ανάλογα με την επιλογή επιτρέπει στον οδηγό να αλλάξει μέσω διακόπτη στην κονσόλα του αυτοκινήτου την αίσθηση του τιμονιού, την απόκριση του μοτέρ και τον τρόπο λειτουργίας των φρένων, τον τρόπο λειτουργίας των ηλεκτρονικών συστημάτων επιτήρησης της οδικής συμπεριφοράς -VDC, ASR και DST.
Παράλληλα διαφοροποιείται η λειτουργία του μπλοκέ Q2 διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης στους μπροστινούς τροχούς, που περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό των εκδόσεων 1.4, 155 ίππων και 1.6 JTDM 120 ίππων, ενώ όλες οι εκδόσεις διαθέτουν, μεταξύ άλλων, επτά αερόσακους.
auto.in.gr
- Μόνος στο Σπίτι: Ρεκόρ για το επετειακό γιγαντιαίο σπίτι από τζίντζερμπρεντ των ΜακΆλιστερ
- Xmas movies: Γιατί οι ταινίες των γιορτών μας κάνουν χαρούμενους;
- Η Βενεζουέλα προετοιμάζεται για αμερικανική εισβολή εδώ και… 20 χρόνια
- Εργασιακή ευημερία: Τέσσερις τάσεις που θα αναδιαμορφώσουν το εργατικό δυναμικό το 2026
- «Οι Έμποροι της Χαράς»: 5 οικογένειες πωλητών χριστουγεννιάτικων δέντρων στη Νέα Υόρκη σε ντοκιμαντέρ
- Σπάνιες γαίες – Η αγαπημένη φράση του Τραμπ και το 2025 με δυο λέξεις



