Προς τέρψιν όσων αρέσκονται στον ήλιο και στα αυτοκίνητα με στυλ, η Fiat ανακοίνωσε και επισήμως την παραγωγή της cabrio έκδοσης του 500.


Ο επικεφαλής του τμήματος σχεδιασμού της Fiat, Roberto Giolito, υποσχέθηκε ότι η τιμή της cabrio έκδοσης δεν θα απέχει πολύ από αυτήν του κλειστού 500,καθώς σχεδιάστηκε με βάση το σκεπτικό να προσφέρει την μέγιστη δυνατή ικανοποίηση στον αγοραστή.


Κατ΄επέκταση η λύση μιας περίπλοκης, σκληρής οροφής εγκαταλείφθηκε για να υιοθετηθεί μια υφασμάτινη ανοιγόμενη οροφή, η οποία δείχνει να αρμόζει απόλυτα στο ρετρό χαρακτήρα του 500.


Η Fiat με την ελαφριά καιαπλή σε σχεδιασμό οροφή, προσδοκά περισσότερη οικονομία καυσίμου και χαμηλότερες εκπομπές CO2 ώστε να μην αλλοιωθεί ούτε στο ελάχιστο το προφίλ ενός αυτοκινήτου που η θέση του είναι εντός των τειχών.


Εν αντιθέσει με ότι είχε αρχικώς ειπωθεί, το 500 cabrio θα έχει χώρο για τέσσερις επιβάτες καθώς το υλικό της οροφής επέτρεψε στους σχεδιαστές να εξοικονομήσουν χώρο και να… στριμώξουν άλλες δύο θέσεις, καθιστώντας το έτσι, άξιο αντίπαλο της cabrioεκδοχής του MINI.


Αν και η υφασμάτινη κουκούλα θα μπορούσε κάλλιστα να θεωρηθεί κάπως… πρόχειρη, δεν ισχύει κάτι τέτοιο, καθώς οι μηχανικοί, έχουν χρησιμοποιήσει υψηλών προδιαγραφών υλικά για την κατασκευή της που συμβάλλει στην μείωση του θορύβου.


Και όπως φυσικά ισχύει και για την κλειστήεκδοχή του 500, το cabrio αναμένεται να έχει πολλά περιθώρια προσαρμογών, συμπεριλαμβανομένης ακόμα και της δυνατότητας να επιλέξει κανείςτο χρώμα της οροφής.


Οι διαθέσιμοι κινητήρες δεν θα διαφοροποιούνται από αυτούς που φοράτο μέχρι σήμερα γνωστό Fiat500.


Κατ επέκταση, το cabrioαμάξωμα θα εξοπλίζεται με δυο τετρακίλυνδρους κινητήρες 1.200 και 1.400 κ.εκ., συν ένα dieselμοτέρ των1,3 λίτρων.


Ηανοιχτή εκδοχή του Fiat 500 αναμένεται να κυκλοφορεί στην ευρωπαϊκή αγορά μέσα στο 2010.


auto.in.gr