Seat Ibiza FR: Ο ενδιάμεσος κρίκος
Με κινητήρα 1,8 λίτρων και ισχύ 150 ίππων, το FR ενδέχεται να παρουσιαστεί μετά την έκδοση Cupra η οποία θα αποκαλυφθεί στην έκθεση του Παρισιού το φθινόπωρο.
Σχεδόν δύο μήνες πριν την κυκλοφορία του νέου Ibiza στην ευρωπαϊκή αγορά και μερικές εβδομάδες πριν την επίσημη παρουσίασή του στους Ελληνες δημοσιογράφους, η Seat ασχολείται με την εξέλιξη της έκδοσης FR.
Αυτό μαρτυρούν οι μεγαλύτεροι τροχοί και τα διαφορετικά δισκόφρενα στο αυτοκίνητο που βλέπετε στις φωτογραφίες.
Με την έκδοση Cupra να παραμένει στην κορυφή από πλευράς ισχύος και επιδόσεων, το Ibiza FR θα διαδραματίσει, για μια ακόμη φορά, το ρόλο του ενδιάμεσου κρίκου μεταξύ των εκδόσεων με κινητήρες 1,2, 1,4 και 1,6 λίτρων και του ταχύτερου Ibiza παραγωγής.
Το τελευταίο, με τετρακύλινδρο turbo κινητήρα 180 ίππων θα αποτελέσει, σύμφωνα με τους Ισπανούς, έναν ικανό αντίπαλο για οποιοδήποτε άλλο GTi από το ερχόμενο φθινόπωρο.
Αργότερα, αλλά πριν το τέλος του 2008, αναμένεται να λανσαρισθούν και οι εκδόσεις που θα εφοδιάζονται με TSI κινητήρες και κιβώτια DSG επτά ταχυτήτων.
AUTOMEDIA
- Μπαράζ φορολογικών υποχρεώσεων έως το τέλος του 2025
- «Επιστρέψτε τα χρήματά μας» – Τι αναφέρει στο εξώδικό του στον Γιώργο Μαζωνάκη ο επιχειρηματίας
- Τροχαίο με ασθενοφόρο που μετέφερε τραυματίες και κλούβα της ΕΛ.ΑΣ. γεμάτη αστυνομικούς στον Πλατύκαμπο Λάρισας
- Ολυμπιακός: Μόρις αντί Έβανς στην Stoiximan GBL
- Η Κρις Τζένερ πιστεύει ότι ο εγγονός της επικοινωνεί με τον νεκρό παππού του – Τι της είπε
- Τρεις συλλήψεις για παράνομο εμπόριο και προϊόντα «μαϊμού» στον Πειραιά