Η απουσία οποιασδήποτε μορφής καμουφλάζ στο αμάξωμα του GT-R δεν αφήνει μεγάλα περιθώρια αμφισβήτησης. Η Nissan εξελίσσει ήδη την ισχυρότερη έκδοση του ιαπωνικού supercar, που για πρώτη φορά θα εισαχθεί και στην Ελλάδα.



Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες η ισχύς του υπερτροφοδοτούμενου GT-R θα φτάσει τους 550 ίππους, από 480 που αποδίδει σήμερα, γεγονός που δικαιολογεί τις αλλαγές στην αεροδυναμική σχεδίαση του αμαξώματος.



Οι μεγαλύτερες εισαγωγές του μπροστινού τμήματος διοχετεύουν μεγαλύτερες ποσότητες αέρα στον εξακύλινδρο Biturbo κινητήρα των 3,8 λίτρων, όπως άλλωστε και στο αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης.



Μια πιο προσεκτική ματιά πίσω από τους τροχούς ελαφρού κράματος αποκαλύπτει την παρουσία κεραμικών δίσκων, όχι όμως και τις δαγκάνες της Brembo που χρησιμοποιούσε η πρωτότυπη εκδοχή του.



Τα κεραμικά φρένα -και πολύ περισσότερο η χρήση συνθετικών υλικών στο αμάξωμα του αναβαθμισμένου GT-R- αναμένεται να περιορίσουν κατά 150 κιλά το βάρος του ιαπωνικού μοντέλου, βελτιώνοντας ακόμη περισσότερο τις επιδόσεις του.


Ενδεικτικό των δυνατοτήτων του είναι ότι ο χρόνος ολοκλήρωσης ενός γύρου στο Nurburgring με το υπερτρoφοδοτούμενο GT-R υπολογίζεται ότι θα μειωθεί κατά 18 δευτερόλεπτα, σε σχέση πάντα με την σημερινή, συμβατική, έκδοση.

AUTOMEDIA