Περιτριγυρισμένη από πλήθος συμβατικών προτάσεων, η Lamborghini Reventon παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης στις αρχές Σεπτεμβρίου του 2007.



Ως εξωτικό supercar δήλωσε εξαρχής την ιδιαιτερότητά της, διατηρώντας παράλληλα το εξεζητημένο προφίλ της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.



Εμπνευσμένη από τα ικανότερα μαχητικά αεροσκάφη αυτού του πλανήτη ξάφνιασε ευχάριστα με το απόκοσμο παρουσιαστικό της.



Οι αιχμές και οι χορταστικές, σε μέγεθος, εισαγωγές αέρα χαρακτηρίζουν το ανθρακονημάτινο αμάξωμα που φτάνει σε μήκος τα 4,7 μέτρα.



Οι αεροδυναμικές πτυχές φροντίζουν για την ψύξη των μηχανικών τμημάτων αλλά και την υποδειγματική σταθερότητα του αυτοκινήτου ακόμα και στην τελική ταχύτητα των 340 χλμ./ώρα.



Την επιβράδυνση του θηριώδους ταύρου – Reventon ονομαζόταν ένας από τους διασημότερους ταύρους του μακρινού παρελθόντος – αναλαμβάνουν κεραμικοί δίσκοι και εξαπίστονες δαγκάνες, που ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό της μοναδικής έκδοσης του… ενός εκατομμυρίου ευρώ (τιμή προ φόρων).



Γνωστός από τη μέχρι σήμερα παρουσία του στη Murcielago LP640 είναι ο ατμοσφαιρικός κινητήρας των 6,5 λίτρων, η απόδοση του οποίου έχει αυξηθεί φτάνοντας τους 650 ίππους και τα 660 Nm ροπής.



Εξαντλώντας τις δυνατότητες του V12, της μόνιμης τετρακίνησης και του ημι-αυτόματου κιβωτίου των έξι σχέσεων, η Reventon επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα.



Εξίσου εντυπωσιακά είναι και τα νούμερα της κατανάλωσης καυσίμου. Μια διαδρομή 100 χιλιομέτρων εντός πόλης απαιτεί σύμφωνα με τον κατασκευαστή 32,3 λίτρα καυσίμου.



Αντίστοιχα, κάθε χιλιόμετρο με τη Reventon του ενός εκατομμυρίου ευρώ οδηγεί στην απελευθέρωση 495 γραμμαρίων CO2 (μέση τιμή) στην ατμόσφαιρα.



Παρόλα αυτά το μέλλον του πλανήτη δεν κινδυνεύει από την εξωτική Lambroghini, αφού μόλις 20 αντίτυπά της θα παραχθούν από την ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία.


auto.in.gr