Audi RS6 Avant: To ισχυρότερο wagon του πλανήτη
Εξοπλισμένο με δεκακύλινδρο bi-turbo κινητήρα 580 ίππων, το RS6 Avant, αντισταθμίζει το μετριοπαθές προφίλ του wagon αμαξώματός του με τις επιδόσεις και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά ενός super car.
Μπορεί το R8 να μονοπώλησε τον τελευταίο καιρό το ενδιαφέρον, φέρνοντας την Audi πολύ κοντά στην εξεζητημένη κατηγορία των υπερ-αυτοκινήτων, ωστόσο το RS6 είναι αυτό που κάνει τη διαφορά, επιστρέφοντας με υπερτροφοδοτούμενο V10 κινητήρα και ισχύ 580 ίππων.
Η παράδοση που θέλει τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία να εξελίσσει κορυφαίες station wagon εκδόσεις συνεχίζεται και μάλιστα με τρόπο που δεν αφήνει περιθώρια κρητικής.
Το ισχυρότερο Audi παραγωγής – η ισχύς του ξεπερνά κατά 160 ίππους αυτή του R8 – διατηρεί το μετριοπαθές προφίλ μιας πρότασης που κρύβει πίσω από τον οικογενειακό της χαρακτήρα κορυφαίες επιδόσεις.
Οι μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα του μπροστινού τμήματος, που φροντίζουν για την ψύξη του δεκακύλινδρου μηχανικού συνόλου, οι απολήξεις των εξατμίσεων και ο αεροδυναμικός διαχύτης του πίσω προφυλακτήρα, υπονοούν αλλά σε καμία περίπτωση δεν φανερώνουν τις πραγματικές δυνατότητες του αυτοκινήτου.
Ο κινητήρας άμεσου ψεκασμού των 4.991 κ.εκ. προέρχεται από το S6 και το S8, έχοντας ωστόσο εξοπλιστεί με δυο υπερσυμπιεστές καυσαερίων. Πέρα από τους 580 ίππους το αλουμινένιο μηχανικό σύνολο του RS6 παράγει 650 Nm ροπής,τα οποίαείναι διαθέσιμα από τις 1.500 σ.α.λ.
H κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω εξατάχυτου αυτόματου κιβωτίου Tiptronic, που διαθέτει μεταξύ άλλων σειριακή λειτουργία.
Το σύστημα τετρακίνησης αποτελείται από κεντρικό μηχανικό διαφορικό, που μεταφέρει – υπό κανονικές συνθήκες –το 60% της ροπής στον πίσω άξονα. Το ποσοστό αυτό μπορεί να μεταβληθεί – φτάνοντας μέχρι και το 85% – ώστε να εξασφαλιστεί η μέγιστη δυνατή πρόσφυση.
Αναβαθμισμένη είναι και η ανάρτηση του RS6 Avant, που υιοθετεί το σύστημα δυναμικού ελέγχου της Audi (Dynamic Ride Control), προσαρμόζοντας τις αντιδράσεις της, μέσω δυο κυκλωμάτων λαδιού που συνδέουν διαγωνίως τους αποσβεστήρες.
Στον προαιρετικό εξοπλισμό προσφέρεται η δυνατότητα τροποποίησης της σκληρότητας των αμορτισέρ, επιλέγοντας ανάμεσα σε τρεις διαφορετικές ρυθμίσεις.
Επιταχύνοντας από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 4,6 δευτερόλεπτα, το RS6 δεν δυσκολεύεται να φτάσει την ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική ταχύτητα των 250 χλμ./ώρα, η οποία μπορεί να αυξηθεί με τις απαραίτητες ρυθμίσεις στα 280 χλμ./ώρα.
Για την επιβράδυνση του φροντίζουν αεριζόμενοι δίσκοι και εξαπίστονες δαγκάνες στον μπροστινό άξονα. Στον πίσω οι δίσκοι είναι μικρότερης διαμέτρου και η δαγκάνες με μονό πιστόνι.
Όπως και να έχει πάντως, το RS6 Avant προσφέρεται, έστω και προαιρετικά, με κεραμικά φρένα, ενισχύοντας ακόμη περισσότερο τον ιδιαίτερο χαρακτήρα ενός, φιλήσυχου κατά τ΄άλλα station wagon.
Απαρατήρητες δεν θα μπορούσαν να περάσουν και οι παρεμβάσεις στο εσωτερικό, που πέρα από την πολυτελή κατασκευή του, έχει αποκτήσει σπορτίφ χαρακτηριστικά.
Σε αυτό ξεχωρίζουν τα τύπου bucket καθίσματα και η εκτεταμένη χρήση εξεζητημένων υλικών, όπως τα ανθρακονήματα, το αλουμίνιο, το δέρμα και η Alcantara.
H διάθεση του Audi RS6 Avant θα ξεκινήσει στη γερμανική αγορά τον Απρίλιο του 2008, στην τιμή των 106.900 ευρώ.
auto.in.gr
- Μόνος στο Σπίτι: Ρεκόρ για το επετειακό γιγαντιαίο σπίτι από τζίντζερμπρεντ των ΜακΆλιστερ
- Xmas movies: Γιατί οι ταινίες των γιορτών μας κάνουν χαρούμενους;
- Η Βενεζουέλα προετοιμάζεται για αμερικανική εισβολή εδώ και… 20 χρόνια
- Εργασιακή ευημερία: Τέσσερις τάσεις που θα αναδιαμορφώσουν το εργατικό δυναμικό το 2026
- «Οι Έμποροι της Χαράς»: 5 οικογένειες πωλητών χριστουγεννιάτικων δέντρων στη Νέα Υόρκη σε ντοκιμαντέρ
- Σπάνιες γαίες – Η αγαπημένη φράση του Τραμπ και το 2025 με δυο λέξεις



