Το κενό που δημιουργείται ανάμεσα στις ατμοσφαιρικές εκδόσεις του νέου Lancer και στο υπερτροφοδοτούμενο EVO X επιχειρεί να καλύψει η Mitsubishi, παρουσιάζονται επίσημα την έκδοση Ralliart.



Επίσης υπερτροφοδοτούμενη, η συγκεκριμένη έκδοση εξοπλίζεται με το δίλιτρο κινητήρα του EVO, μόνο που η απόδοσή του έχει περιοριστεί από τους 280 στους 240 ίππους.



Μειωμένη, σε σχέση με την κορυφαία έκδοση του Lancer, είναι και η μέγιστη τιμή τη ροπής, η οποία φτάνει, πλέον, τα 343 Nm.



Παρόλα αυτά το Ralliart διατηρεί την κίνηση στους τέσσερις τροχούς, με χαρακτηριστικά, ωστόσο, που παραπέμπουν στην προηγούμενη γενιά του EVO.



Συγκεκριμένα, το σύστημα μετάδοσης αποτελείται από ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κεντρικό διαφορικό πολύδισκου συμπλέκτη και από δυο διαφορικά περιορισμένης ολίσθησης στον μπροστινό και πίσω άξονα.



Νέο είναι το ημι-αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, που τοποθετείται και στις δυο υπερτροφοδοτούμενες εκδόσεις (Ralliart και EVO) του Lancer.



Ανάλογος των προσδοκιών είναι και ο σχεδιασμός της συγκεκριμένης έκδοσης, που διαφοροποιείται χάρη στα αεροδυναμικά βοηθήματα του μπροστινού και πίσω τμήματος. Χαρακτηριστικοί είναι οι εισαγωγές αέρα του αλουμινένιου καπό και οι καλοσχεδιασμένοι προφυλακτήρες.



Το εσωτερικό, τέλος, ξεχωρίζει για τον πλήρη εξοπλισμό του, που εμπλουτίζεται προαιρετικά με bucket καθίσματα της Recaro, ηχοσύστημα της Rockford και σύστημα δορυφορικής πλοήγησης.


auto.in.gr