Μετά από μια απογοητευτική χρονιά, με 13 συνολικά βαθμούς στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών του 2007, η Toyota οδηγήθηκε στην εκ βάθρων ανανέωση του μονοθεσίου της.



Σκοπός των παρεμβάσεων είναι η δημιουργία ενός μονοθεσίου που θα παραμένει προβλέψιμο κάτω απ΄όλες τις συνθήκες, αποδεικνύοντας στην πράξη την αξιοπιστία του, αλλά και τη δυνατότητά τον να κινείται σε ανταγωνιστικού ρυθμούς.



Η σημαντικότερη αλλαγή στη δομή του μονοθεσίου έχει να κάνει με την αύξηση του μεταξονίου. Πλήρως ανασχεδιασμένα είναι τα αεροδυναμικά βοηθήματα, ώστε να εξασφαλίσουν τη σταθερότητα των αεροδυναμικών δυνάμεων που ασκούνται στον μπροστινό και πίσω άξονα.



Χαρακτηριστική είναι η σχεδίαση του ρύγχους – το ύψος του οποίου έχει μειωθεί – όπως και των μπροστινών αεροδυναμικών πτερύγων.



Το κάλυμμα του κινητήρα έχει περιοριστεί σε πλάτος, διαθέτοντας πτερύγια, ώστε να πληρεί τις προδιαγραφές που ορίζουν οι νέοι κανονισμοί της FIA.



Πέρα από τις αεροδυναμικές αλλαγές του μονοθεσίου, νέο είναι το κιβώτιο ταχυτήτων, όπως και το σύστημα ψύξης.



Αντίθετα, από το 2007 προέρχεται ο σχεδιασμός των αναρτήσεων και ο οκτακύλινδρος κινητήρας, που καλείται να αντεπεξέλθει στις υψηλές προσδοκίες της ιαπωνικής ομάδας για τη φετινή αγωνιστική χρονιά.



Το μονοθέσιο του 2008, με την κωδική ονομασία TF108, θα ξεκινήσει τις δοκιμές εξέλιξης στην πίστα της Jerez, με οδηγούς τον Jarno Trulli και τον πρωτοεμφανιζόμενο στη Formula 1, Timo Glock.


auto.in.gr