Porsche 911 GT2: Πιο δυνατή και πιο οικονομική!
Η πιο ισχυρή 911 παραγωγής είναι ταυτόχρονα και... οικολογική!
Την πιο ισχυρή 911 παραγωγής θα παρουσιάσει επίσημα η Porsche στην έκθεση της Φρανκφούρτης το Σεπτέμβριο. Πρόκειται για την 911 GT2 που βασίζεται στην 911 Turbo, αλλά με αυξημένη ιπποδύναμη.
Η 911 GT2 θα είναι αποκλειστικά πισωκίνητη, ενώ ο boxer κινητήρας των 3,6 της 911 Turbo αποδίδει για την περίσταση 530 ίππους και μέγιστη ροπή 680Nm, από τις 2.200 μέχρι τις 4.500σ.α.λ. Με το βάρος της GT2 να φτάνει τα 1.440 κιλά, η αναλογία κιλών ανά ίππο είναι μόλις 2,72 με αποτέλεσμα τα πρώτα 100χλμ./ώρα να καλύπτονται από στάση σε 3,7 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα θα φτάνει τα 329χλμ./ώρα.
Ωστόσο το πιο εντυπωσιακό ίσως στοιχείο είναι η μέση τυποποιημένη κατανάλωση που θα φτάνει τα… 12,5 λίτρα/100χλμ. Η αύξηση της ισχύος με παράλληλη διατήρηση της κατανάλωσης σε χαμηλά επίπεδα, επετεύχθη χάρη στις βελτιώσεις του συστήματος εισαγωγής και υπερ-τροφοδοσίας του boxer κινητήρα.
Έτσι στην GT2 τοποθετήθηκαν μεγαλύτερης διαμέτρου τουρμπίνες και σωληνώσεις με βελτιστοποιημένη ροή, επιτρέποντας έτσι την αύξηση της πίεσης υπερτροφοδοσίας. Παράλληλα, για πρώτη φορά, οι μηχανικοί της Porsche, συνδύασαν τη χρήση turbo με μεταβλητούς αυλούς εισαγωγής, κάτι που θεωρείται επανάσταση.
Οι μεταβλητοί αυλοί εισαγωγής, βοηθούν στην διατήρηση της θερμοκρασίας του εισερχόμενου αέρα σε χαμηλότερα επίπεδα σε σχέση με την απλή 911 Turbo, με αποτέλεσμα το μεγαλύτερο βαθμό απόδοσης του κινητήρα και τη μείωση της κατανάλωσης μέχρι και 15% σε σχέση με την 911 Turbo.
Εκτός από τον βελτιωμένο κινητήρα, η 911 GT2 εξοπλίζεται αποκλειστικά με κεραμικά δισκόφρενα, μειώνοντας έτσι τις φερόμενες μάζες κατά… 20 κιλά σε σχέση με αντίστοιχης διαμέτρου συμβατικά δισκόφρενα από χυτοσίδηρο. Επίσης, τα τελικά καζανάκια της εξάτμισης, που ζυγίζουν μόλις 9 κιλά, είναι από τιτάνιο, μειώνοντας έτσι κατά 50% το βάρος σε σχέση με τα ατσάλινα. Σε συνδυασμό δε και με την αφαίρεση του συστήματος τετρακίνησης της 911 Turbo το συνολικό όφελος φτάνει τα… 100 κιλά!
Επίσης, στο βασικό εξοπλισμό της GT2 περιλαμβάνονται και το σύστημα ενεργητικής ανάρτησης PASM -Porsche Active Suspension Management-, όπως και οι ζάντες ελαφρού κράματος των 19 ιντσών με ελαστικά 235/35 μπροστά και 325/30 πίσω.
Οι πωλήσεις της 911 GT2 ξεκινούν από τον προσεχή Νοέμβριο με τιμές που θα ξεκινούν στη Γερμανία από τα σχεδόν 190.000 ευρώ.
auto.in.gr
- Κρασί επιδορπίου: Η επιστροφή του στο τραπέζι – Η νέα μόδα
- ESPN Brazil: «Ο Τετέ ανακοινώνεται τις επόμενες ώρες στην Γκρέμιο»
- Ροδόπη: Χωρίς τις αισθήσεις του ανασύρθηκε ανήλικος μετά από φωτιά σε μονοκατοικία
- Ουκρανία: Ο πρόεδρος Ζελένσκι δηλώνει ότι σχεδιάζει να συναντηθεί με τον Τραμπ στο άμεσο μέλλον
- Γιώργος Νταλάρας: «Χωρίς την Άννα θα ήμουν σχεδόν ένα τίποτα, ήμουν ένα χαμίνι του δρόμου»
- Η τεχνητή νοημοσύνη στην υπηρεσία της κατασκοπείας

