Μιχάλης Κατωπόδης

Οι μέρες όπου οι Ferrari προσπαθούσαν να ακολουθήσουν τους ρυθμούς των McLaren δείχνουν να έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Μετά τις σχετικές αναβαθμίσεις των F2007 οι Kimi Raikonen και Felipe Massa κατέκτησαν εύκολα τις δύο πρώτες θέσεις στο GP της Γαλλίας, δίνοντας νέα τροπή στις εξελίξεις.



Ειδικά για τον Φιλανδό οδηγό, πέτυχε μία νίκη που ήθελε όσο τίποτε άλλο, καθώς τα φτωχά αποτελέσματα των προηγούμενων εμφανίσεων είχαν αρχίσει να δημιουργούν κλυδωνισμούς στις σχέσεις του με την ομάδα. Σημειώνοντας μία εξαιρετική εκκίνηση από την τρίτη θέση, κατάφερε άμεσα να περάσει δεύτερος, αφήνοντας πίσω του τον Lewis Hamilton.



Κατόπιν, μαζί με τον επικεφαλής Felipe Massa, άρχισαν να ξεμακραίνουν από τους υπολοίπους οδηγούς, με αργούς αλλά σταθερούς ρυθμούς. Ο L. Hamilton δεν έδειχνε ικανός να τους απειλήσει, ενώ ο Fernando Alonso, από τη δέκατη θέση που εκκίνησε -λόγω προβλημάτων στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά του Σαββάτου- ήταν, απλά, πολύ πίσω.



Ο δις παγκόσμιος πρωταθλητής ωφελήθηκε σύντομα από τη σύγκρουση των Jarno Trulli και Heikki Kovalainen, που οδήγησε τον πρώτο σε εγκατάλειψη και στέρησε πολύτιμο χρόνο από τον δεύτερο. Λίγο πριν, άλλα δύο μονοθέσια, των Anthony Davidson και Vitantonio Liuzzi είχαν συγκρουστεί στην εκκίνηση, βγάζοντας αμφότερους εκτός μάχης.



Ο Ισπανός, που χρησιμοποιούσε ελαστικά με πιο μαλακή γόμα, οδηγώντας επιθετικά άρχισε να ανακτά κάποιες θέσεις. Ορισμένα όμως μικρά οδηγικά λάθη, συν το γεγονός της αλλαγής στρατηγικής, από τρία σε δύο pit stop, που του πρόσθεσε επιπλέον βάρος σε καύσιμα, τον έφερε τελικά στην αδιάφορη έβδομη θέση.



Αντιθέτως, μέχρι τον δεύτερο ανεφοδιασμό, ο Felipe Massa έμοιαζε ο αδιαφιλονίκητος νικητής, καθώς διατηρούσε μία σχετική διαφορά από τον ομόσταυλό του. Παρόλα αυτά, η συγκεκριμένη έξοδος από τα pits τον έριξε πίσω από μερικά αργότερα μονοθέσια που τον καθυστέρησαν, τη στιγμή που ο K. Raikonen σημείωσε τρεις ταχύτατους γύρους πριν από τον δικό του ανεφοδιασμό. Ως αποτέλεσμα, ο Φιλανδός πέρασε πρώτος, διατηρώντας τη θέση του μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας.



Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο έτερος οδηγός της McLaren και επικεφαλής της βαθμολογίας, L. Hamilton. Ακολουθώντας στρατηγική τριών pit stop έκανε έναν καλό αγώνα, τερματίζοντας όμως με διαφορά μεγαλύτερη του μισού λεπτού από το νικητή.



Η τέταρτη θέση πέρασε δικαιωματικά στον Robert Kubica, που δείχνει να έχει ανακάμψει πλήρως από το τρομακτικό του ατύχημα στον Καναδά. Αμέσως μετά, με σχετικά μικρή διαφορά τερμάτισε ο team mate του, Nick Heidfeld, ο οποίος όμως είχε έναν αρκετά πιο δύσκολο αγώνα, καθώς δεν ήταν λίγες οι φορές που ένιωθε πίσω του την καυτή ανάσα του F. Alonso.



Το ίδιο πρόβλημα αντιμετώπισε και ο G. Fisichella, που όμως και αυτός κατάφερε τελικά να πλασαριστεί μπροστά από τον Ισπανό πρωταθλητή. Οσο για τον ομόσταυλό του, H. Kovalainen, τα προβλήματα που αντιμετώπισε δεν του επέτρεψαν να επιτύχει τίποτα περισσότερο από μία απογοητευτική 15η θέση.



Την βαθμολογούμενη οκτάδα έκλεισε ο Jenson Button, χαρίζοντας στη Honda τον πρώτο βαθμό της φετινής περιόδου. Οσο για το highlight του αγώνα, ανήκει δικαιωματικά στον Christijan Albers, που θεώρησε καλό στον 28ο γύρο να αγνοήσει τις υποδείξεις του lollipop man φεύγοντας από τα pit stop με ενσωματωμένη την αντλία ανεφοδιασμού!



Ο επόμενος σταθμός του πρωταθλήματος είναι στο Silverstone, στην πατρίδα της πρωτοπόρου McLaren αλλά και του Lewis Hamilton. Αυτό και μόνο είναι αρκετό για να εκτοξεύσει στα ύψη την ένταση και τον ανταγωνισμό, καθώς σίγουρα κανένας εκ των δύο δεν είναι διατεθειμένος να υποστεί μία παρόμοια ήττα στην έδρα του.


auto.in.gr