Αν και οι φωτογραφίες που βλέπετε υποτίθεται ότι θα ήταν διαθέσιμες αρκετά αργότερα, η διαρροή τους μας δίνει την ευκαιρία να γνωρίσουμε το νέο Peugeot 308.



Έτσι, μετά από μήνες καμουφλαρισμένων δοκιμών, το σχήμα του πεντάθυρου αμαξώματος δεν αποτελεί έκπληξη. Αυτό που εντυπωσιάζει, ωστόσο, είναι οι σχεδιαστικές λεπτομέρειες του μοντέλου παραγωγής.



Το μπροστινό μέρος υιοθετεί τη γνώριμη, πλέον, μάσκα της γαλλικής εταιρείας, με τη διαφορά ότι στο 308 αυτή είναι ακόμα μεγαλύτερη, ενώ το ακραίο τμήμα του καπό είναι στρογγυλεμένο. Τα φωτιστικά σώματα είναι ακόμα πιο στενά από εκείνα των άλλων Peugeot και πιο μεγάλα σε σχέση με εκείνα του 207.



Παράλληλα, οι πρωτότυποι, παραλληλόγραμμοι, προβολείς ομίχλης κάτω από τα κυρίως φωτιστικά σώματα, τονίζουν περαιτέρω το μπροστινό τμήμα. Ξεχωριστό είναι και το πίσω μέρος του 308, με την καμπύλη πίσω πόρτα, τον τονισμένο προφυλακτήρα και τα ιδιαίτερα, μονόχρωμα, φωτιστικά σώματα.



Το εσωτερικό διακρίνεται για την κομψότητά του αλλά ο πίνακας οργάνων είναι μάλλον συντηρητικός. Το ολοκαίνουργιο μοντέλο είναι μεγαλύτερο σε διαστάσεις από το απερχόμενο 307 -κάτι που δικαιολογεί τους αυξημένους εσωτερικούς χώρους-, ενώ το πανοραμικό μπροστινό παρμπρίζ θυμίζει εκείνο της Citroen C4 Picasso.



Στην υπάρχουσα γκάμα των κινητήρων αναμένεται να προστεθούν τόσο ο υπερτροφοδοτούμενος του 1,6 λίτρου που τοποθετείται στο 207, όσο και ο ατμοσφαιρικός του 1,6 λίτρου, που τοποθετείται επίσης στα 207 και ΜΙΝΙ.

Συνολικά θα υπάρχουν τέσσερις κινητήρες βενζίνης στα 1,4 και 1,6 λίτρα, απόδοσης 95, 120, 150 και 175 ίππων και τέσσερις diesel 1,6, 2,0 και 2,2 λίτρων, ισχύος 90-170 ίππων.




Οι πωλήσεις του νέου μοντέλου αναμένεται να ξεκινήσουν στην ευρωπαϊκή αγορά το τελευταίο τρίμηνο του 2007 με την διάθεση των τρίθυρων και πεντάθυρων εκδόσεων.

Οι πρακτικές Station Wagon παραλλαγές, θα λανσαριστούν αργότερα, παράλληλα με την έκδοση CC. Τελευταίο στην γκάμα θα εμφανιστεί το πολυμορφικό 3008.


Auto Express