80 Χρόνια ασφάλειας από τη Volvo
Στις 14 Απριλίου η Volvo γιορτάζει την 80ή της επέτειο, ενθυμούμενη την ιστορία και, κυρίως, τη συμβολή της στον τομέα της οδικής ασφάλειας.
Φέτος συμπληρώνονται 80 χρόνια από την ίδρυση της Volvo. Το ημερολόγιο έδειχνε 14 Απριλίου 1927 όταν το πρώτο αυτοκίνητο της εταιρίας, ένα OV4 με το υποκοριστικό Jakob άφηνε πίσω του τη γραμμή παραγωγής.
Από τότε μπορεί να έχουν αλλάξει πολλά πράγματα, οι βάσεις όμως που τέθηκαν από τους Assar Gabrielsson και Gustav Larson, ιδρυτές της εταιρίας, είναι αναλλοίωτες και συνοψίζονται στα λόγια τους. Τα αυτοκίνητα οδηγούνται από ανθρώπους. Γι΄ αυτό το λόγο η βασική αρχή πίσω από οτιδήποτε κάνουμε στη Volvo είναι -και θα πρέπει να παραμείνει- η ασφάλεια.
Ως εκ τούτου, μεγάλη βαρύτητα σε αυτή την επέτειο δίνεται στο θέμα της οδικής ασφάλειας, ενεργητικής και παθητικής. Η Σουηδική εταιρία, άλλωστε, στάθηκε πρωτοπόρος στο συγκεκριμένο τομέα, μετρώντας μία σειρά από σημαντικά επιτεύγματα.
Επιγραμματικά αναφέρουμε τη χρήση κλωβού ασφαλείας και πολυστρωματικών παρμπρίζ -1944-, τις ζώνες ασφαλείας 3 σημείων -1959-, την κατασκευή rear-facing παιδικών καθισμάτων -1964-, τη δημιουργία ζωνών ελεγχόμενης παραμόρφωσης του πλαισίου -1966-, τη χρήση ζωνών ασφαλείας στα πίσω καθίσματα -1967- και τη χρήση προσκέφαλων στα εμπρός καθίσματα -1968.
Αξίζει μάλιστα να σημειωθεί ότι εδώ και 37 χρόνια η Volvo χρηματοδοτεί ειδική ομάδα διερεύνησης ατυχημάτων, ώστε να μελετά σε βάθος τα αίτια και να εισηγείται τρόπους αποφυγής.
Παράλληλα, αυτή τη στιγμή διαθέτει ή εξελίσσει προηγμένα συστήματα παθητικής και ενεργητικής προστασίας για κάθε πιθανό σενάριο. Από οπίσθιες συγκρούσεις μέχρι ελέγχου αλλαγών λωρίδας και αυτόματης ενεργοποίησης του συστήματος πέδησης, ανεξάρτητα από τις αντιδράσεις του οδηγού.
auto.in.gr
- Κρασί επιδορπίου: Η επιστροφή του στο τραπέζι – Η νέα μόδα
- ESPN Brazil: «Ο Τετέ ανακοινώνεται τις επόμενες ώρες στην Γκρέμιο»
- Ροδόπη: Χωρίς τις αισθήσεις του ανασύρθηκε ανήλικος μετά από φωτιά σε μονοκατοικία
- Ουκρανία: Ο πρόεδρος Ζελένσκι δηλώνει ότι σχεδιάζει να συναντηθεί με τον Τραμπ στο άμεσο μέλλον
- Γιώργος Νταλάρας: «Χωρίς την Άννα θα ήμουν σχεδόν ένα τίποτα, ήμουν ένα χαμίνι του δρόμου»
- Η τεχνητή νοημοσύνη στην υπηρεσία της κατασκοπείας

