Κινητήρας V8 για τη νέα BMW Μ3
Τοποθετώντας, για πρώτη φορά στη σειρά 3, έναν οκτακύλινδρο κινητήρα 4,0 λίτρων, η BMW απογειώνει την ισχύ της νέας Μ3 στους 420 ίππους!
Η απόφαση για την τοποθέτηση ενός V8, 3.999 κ.εκ. στη νέα Μ3, απόδοσης άνω των 400 ίππων, δεν αποτελεί είδηση. Η BMW, ωστόσο, μόλις τώρα παρουσίασε λεπτομέρειες σχετικά με το νέο της δημιούργημα οι οποίες είναι ιδιαίτερα αποκαλυπτικές.
Η ακριβής ισχύ του εν λόγω συνόλου φτάνει τους 420 ίππους στις 6.500 σ.α.λ., με το στροφόμετρο να συνεχίζει αρκετά παραπάνω, μέχρι το όριο των 8.300 σ.α.λ.! Αντίστοιχα η ροπή των 400 Nm αποδίδεται στις 3.900 σ.α.λ., διατηρώντας ένα 85% του συνόλου της μέχρι τις στροφές μέγιστης ισχύος.
Για τη δημιουργία του χρησιμοποιήθηκαν εξελιγμένα υλικά και κατασκευαστικές μέθοδοι, αρκετά εκ των οποίων έχουν τις ρίζες τους στη Formula 1. Αξίζει δε να σημειωθεί ότι πρόκειται για ένα από τα ελαφρύτερα και πιο περιορισμένα σε διαστάσεις οκτακύλινδρα σύνολα της αγοράς. Χαρακτηριστικά το βάρος του είναι 202 κιλά, 15 λιγότερα από αυτά του εξακύλινδρου εν σειρά συνόλου που φέρει η σημερινή Μ3!
Παρότι ατμοσφαιρικός, δεν δυσκολεύεται να ξεπεράσει σε ειδική ισχύ το όριο των 100 -συγκεκριμένα 105- ίππων/ λίτρο. Για αμεσότερη απόκριση μάλιστα φέρει ξεχωριστές πεταλούδες γκαζιού για τον κάθε κύλινδρο και μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων, ενώ το σύστημα λίπανσής του λειτουργεί απροβλημάτιστα ακόμα και με πλευρικές επιταχύνσεις που αγγίζουν τα 1,4 G.
auto.in.gr
- Κρασί επιδορπίου: Η επιστροφή του στο τραπέζι – Η νέα μόδα
- ESPN Brazil: «Ο Τετέ ανακοινώνεται τις επόμενες ώρες στην Γκρέμιο»
- Ροδόπη: Χωρίς τις αισθήσεις του ανασύρθηκε ανήλικος μετά από φωτιά σε μονοκατοικία
- Ουκρανία: Ο πρόεδρος Ζελένσκι δηλώνει ότι σχεδιάζει να συναντηθεί με τον Τραμπ στο άμεσο μέλλον
- Γιώργος Νταλάρας: «Χωρίς την Άννα θα ήμουν σχεδόν ένα τίποτα, ήμουν ένα χαμίνι του δρόμου»
- Η τεχνητή νοημοσύνη στην υπηρεσία της κατασκοπείας

