Νέο Audi Q7 με κινητήρα V12 diesel 500 ίππων!
Χρησιμοποιώντας τεχνολογία από τον αγωνιστικό V12 TDI που κέρδισε το φετινό Le Mans, η νέα έκδοση του Q7 έχει κάθε δικαίωμα να κάνει την Porsche Cayenne Turbo να ανησυχεί!
Είναι γεγονός ότι οι αγώνες αποτελούν το μεγαλύτερο πεδίο εξέλιξης τεχνολογίας, αφού ένα μεγάλο μέρος από τις καινοτομίες που εφαρμόζονται σε αυτούς περνάει αργότερα και στα μοντέλα παραγωγής. Αυτό ακριβώς σκέφτηκε και η Audi, η οποία όμως δεν έχασε καιρό και άμεσα, λίγους μόλις μήνες μετά από την ιστορική της νίκη στο Le Mans, με πετρελαιοκίνητο αγωνιστικό, παρουσίασε το Q7 V12 TDI, το ισχυρότερο αυτοκίνητο παραγωγής με κινητήρα diesel.
Διατηρώντας τα γονίδια του νικητή από τη θρυλική 24ωρη διοργάνωση, το εξάλιτρο δωδεκαλύλινδρο σύνολο που κρύβεται κάτω από το καπό του πολυτελούς αυτού SUV αποδίδει, ούτε λίγο ούτε πολύ, ισχύ 500 ίππων και ροπή 1.000 Nm, μόλις από τις 1.750 στροφές!
Τα νούμερα αυτά μπορεί να φαντάζουν εξωπραγματικά, είναι όμως πέρα για πέρα αληθή και, βεβαίως, συνοδεύονται από τις ανάλογες επιδόσεις. Τα πρώτα 100 χλμ./ώρα δεν απαιτούν περισσότερα από 5,5 δευτερόλεπτα, ενώ η πραγματική τελική ταχύτητα των 300+ περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.
Για την επίτευξη αυτής της ισχύος οι τεχνικοί της Audi χρησιμοποίησαν δύο υπερτροφοδότες αερίων, καθώς και μία εξελιγμένη έκδοση του συστήματος κοινής γραμμής τροφοδοσίας που φέρουν οι μικρότεροι V6 και V8 TDI. Η αύξηση της πίεσης ψεκασμού από τις 1.600 στις 2.000 ατμόσφαιρες -ο,τι υψηλότερο έχει επιτευχθεί ποτέ- εξασφαλίζει τη βέλτιστη δυνατή θερμοδυναμική απόδοση και ισχύ.
Σε συνεργασία, δε, με το ειδικά εξελιγμένο σύστημα επανακυκλοφορίας καυσαερίων και το φίλτρο κατακράτησης σωματιδίων, το συγκεκριμένο σύνολο δεν πληροί μόνο τις νόρμες Euro 4 αλλά και τις αυστηρότατες Euro 5, που θα τεθούν σε ισχύ από το έτος 2010!
Η παραγωγή του αυτοκινήτου αναμένεται να ξεκινήσει εντός των προσεχών μηνών. Οι δυνατότητες, οι επιδόσεις και, στο ποσό που της αναλογεί, η εξωτερική εμφάνιση, φιλοδοξούν να αποτελέσουν ένα αντίμετρο στην κυριαρχία των Porsche Cayenne Turbo και Turbo S, οι οποίες, -όπως και τα αγωνιστικά του Le Mans- μάλλον δεν περίμεναν ανταγωνιστή μία πρόταση diesel.
auto.in.gr
- Μόνος στο Σπίτι: Ρεκόρ για το επετειακό γιγαντιαίο σπίτι από τζίντζερμπρεντ των ΜακΆλιστερ
- Xmas movies: Γιατί οι ταινίες των γιορτών μας κάνουν χαρούμενους;
- Η Βενεζουέλα προετοιμάζεται για αμερικανική εισβολή εδώ και… 20 χρόνια
- Εργασιακή ευημερία: Τέσσερις τάσεις που θα αναδιαμορφώσουν το εργατικό δυναμικό το 2026
- «Οι Έμποροι της Χαράς»: 5 οικογένειες πωλητών χριστουγεννιάτικων δέντρων στη Νέα Υόρκη σε ντοκιμαντέρ
- Σπάνιες γαίες – Η αγαπημένη φράση του Τραμπ και το 2025 με δυο λέξεις



