Σε μία μάλλον περίεργη χρονική στιγμή, λίγο πριν από την έκθεση του Παρισιού, η VW αποφάσισε να παρουσιάσει ένα νέο πρωτότυπο όχημα, τραβώντας επάνω της τα φώτα της δημοσιότητας.



Παραπέμποντας εμφανώς στο Scirocco το, βαμμένο στο ίδιο viper green μεταλλικό χρώμα του 1976, Iroc αποτελεί μία σπουδή της εταιρίας για την κατασκευή ενός μελλοντικού coupe, με έμφαση στο δυναμισμό και τις επιδόσεις.



Μεγαλύτερο κατά 3,6 εκατοστά από το Golf, με πλάτος 1,8 και ύψος 1,4 μέτρα, το εν λόγω όχημα δεν υιοθετεί τίποτα από τη γνωστή σχεδιαστική τεχνοτροπία της VW. Η τεράστια μάσκα-αεραγωγός εμπρός, οι τροχοί των 19 ιντσών και η οροφή που αποτελεί φυσική συνέχεια του παρμπρίζ διαχωρίζουν απόλυτα τη θέση του από τα γνωστά, συμβατικά σχήματα.



Το εσωτερικό, με τη σειρά του, δύναται να μεταφέρει τέσσερις επιβάτες και επιπλέον 300 λίτρα αποσκευών, χωρητικότητα η οποία αυξάνεται σημαντικά με την αναδίπλωση των πίσω θέσεων. Ο οδηγός κάθεται σε ένα μπάκετ κάθισμα, με ζώνες αγωνιστικού τύπου πέντε σημείων. Οσο για το ταμπλό, από σχεδιαστικής απόψεως, είναι αντίστοιχα φουτουριστικό με την εξωτερική εμφάνιση.



Κάτω από το καπό το Iroc κρύβει τον επαναστατικό κινητήρα TSI, που χρησιμοποιεί ταυτόχρονα μηχανικό υπερσυμπιεστή και τούρμπο. Στην προκειμένη περίπτωση το σύνολο έχει υποστεί μετατροπές ώστε να αποδίδει 210 ίππους, χαρίζοντας έτσι ακόμα καλύτερες επιδόσεις, με ένα λογικό -θεωρητικά- κόστος.


auto.in.gr