Κι όμως είναι γεγονός! Αν παρατηρήσετε προσεκτικά θα διαπιστώσετε ότι κάτι λείπει από αυτή την έκδοση του Civic. Ρίξτε μία προσεκτική ματιά στην τελευταία προσθήκη στην γκάμα της Honda και θα καταλάβετε το γιατί, αφού πρόκειται για το τρίθυρο Civic.


Χάρη στις αισθησιακές, χωρίς καμουφλάζ, φωτογραφίες, που αποθανάτισαν την τρίθυρη έκδοση στα κεντρικά της εταιρείας στη Γερμανία, απεικονίζοντας την εμφάνιση της νέας έκδοσης, που σίγουρα έχει ακόμα περισσότερο στυλ.



Έχοντας να αντιμετωπίσει έντονο ανταγωνισμό από άλλες τρίθυρες εκδόσεις, όπως των Alfa Romeo 147 και Opel Astra GTC, αλλά και των επερχόμενων τρίθυρων BMW 1 και Volvo C30, η Honda ήξερε πως πρέπει να κάνει μία εντυπωσιακή κίνηση με το νέο Civic.



Και, όπως μπορείτε να δείτε, σίγουρα το πέτυχε, αφού η τρίθυρη έκδοση προχωράει ακόμα περισσότερο το φουτουριστικό σχέδιο της πεντάπορτης που γυρνάει τα κεφάλια από την αρχή του λανσαρίσματος.



Η αφαίρεση των δύο θυρών σημαίνει πως το μοντέλο είναι ακόμα πιο απλό στο σχεδιασμό, αφού δεν υπάρχουν κάθετες γραμμές να σπάνε το προφίλ. Σε αυτή τη μορφή το Civic δείχνει πιο αγνό και πιο άγριο από ποτέ. Τα πρόσθετα αεροδυναμικά βοηθήματα κατά μήκος του αμαξώματος δίνουν μία ακόμα πιο σπορτίφ νότα, δείχνοντας ταυτόχρονα το βλέμμα προς το νέο Type R που έχει παρουσιαστεί σαν πρωτότυπο.



Μία ακόμα σπορτίφ προσθήκη θεωρείται η γυάλινη οροφή, που εκτείνεται από το μπροστινό παρμπρίζ και φτάνει σχεδόν μέχρι την πίσω πόρτα. Είναι παρόμοια με εκείνη του Opel Astra και θα δώσει σε οδηγό και επιβάτες, πανοραμική θέα για το δρόμο -και όχι μόνο- ενώ θα συνεισφέρει θετικά και στη φωτεινότητα του εσωτερικού. Είναι βέβαια πιο πιθανό να αποτελεί μέρος του προαιρετικού εξοπλισμού με τιμή που θα κυμαίνεται στα 1.000 ευρώ.



Κάτω από το καπό η τρίθυρη έκδοση θα μοιράζεται την ίδια γκάμα κινητήρων με εκείνη της πεντάθυρης, δηλαδή τους δύο βενζινοκινητήρες του 1,4 και 1,8 λίτρου και τον diesel των 2,2 λίτρων, απόδοση 83, 140 και 120 ίππους αντίστοιχα. Όλες οι εκδόσεις θα εφοδιάζονται με χειροκίνητο εξατάχυτο κιβώτιο.



Ωστόσο, ενώ η σειρά των κινητήρων θα παραμείνει απαράλλαχτη, οι μηχανικοί της Honda θα τροποποιήσουν την ανάρτηση ώστε να προσφέρει πιο ακριβείς αντιδράσεις κατ’ αντιστοιχία με την πιο σπορτίφ εικόνα της τρίπορτης έκδοσης, υποσχόμενη ότι θα είναι πιο διασκεδαστική στην οδήγηση. Αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα στην έκθεση αυτοκινήτου του Λονδίνου τον Ιούλιο, ενώ οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν εντός του καλοκαιριού με τις τιμές να είναι εφάμιλλες με εκείνες της πεντάθυρης έκδοσης.



Παράλληλα, θα γίνουν και τα αποκαλυπτήρια της πολυαναμενόμενης καυτής έκδοσης Type R, που διαθέτει επιπλέον αεροδυναμικά βοηθήματα και πίσω αεροτομή. Ο κινητήρας θα είναι ο ίδιος με εκείνου του τελευταίου μοντέλου, 2,0 λίτρων με απόδοση 200 ίππων, ικανών να επιταχύνουν το νέο Type R από στάση στα πρώτα 100χλμ./ώρα σε 6,5 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα θα φτάνει τα 240χλμ./ώρα.



Η κορυφαία έκδοση αναμένεται να κοστίζει περίπου 26.000 ευρώ όταν φτάσει στις εκθέσεις τον επόμενο χρόνο.

AUTOMEDIA