Ross Pinnock

Τα σύγχρονα οικογενειακά υπεραυτοκίνητα δεν είναι αυτά που ήταν κάποτε! Στο κυνήγι της απόλυτης δύναμης δεν είναι πλέον αρκετοί οι 6 ή οι 8 κύλινδροι. Ο αριθμός 10 είναι πλέον ο ελάχιστος δυνατός στην αγορά των γρήγορων πολυτελών μοντέλων.

Έτσι, με μία ανασχεδιασμένη έκδοση του V10 κινητήρα της Lamborghini Gallardo σε συνδυασμό με το διάσημο σύστημα τετρακίνησης quattro της Audi, το νέο S6 έχει όλα τα απαραίτητα συστατικά. Αλλωστε το καταιγιστικό RS4 αποδεικνύει ότι η γερμανική εταιρεία βρίσκεται στην κορυφή, άρα θα ήταν απίθανο για αυτήν να μην πετύχει με ένα αυτοκίνητο σαν το S6.









Η άποψή μας
Ο εντυπωσιακός V10 κινητήρας προσφέρει καταιγιστικές επιδόσεις στο S6 και η μόνιμη τετρακίνηση εξασφαλίζει την πρόσφυση και την ασφαλή οδική συμπεριφορά σε όλες τις συνθήκες. Με τη διακριτική εμφάνιση και το εκλεπτυσμένο εσωτερικό, το S6 είναι πολύ επιθυμητό, αν και οι ενθουσιώδεις οδηγοί ίσως απογοητευθούν, αφού ο κινητήρας είναι ρυθμισμένος με στόχο τη ροπή κι όχι την ισχύ. Ακόμα και έτσι όμως, θεωρείστε σίγουρη την ατέλειωτη λίστα αναμονής

Οι εξωτερικές διαφορές που υποδηλώνουν την ταυτότητα του μοντέλου είναι διακριτικές, με τονισμένα τα μπροστινά φτερά, ενσωματωμένη στο αμάξωμα πίσω αεροτομή και τα διακριτικά λογότυπα S6. Οι τυχεροί αγοραστές θα έχουν επίσης στην διάθεση τους αποκλειστικό για το S6 πίνακα οργάνων και σπορ καθίσματα από αλκαντάρα.

Ο κινητήρας προέρχεται από το S8, αλλά έχει εσκεμμένα φιμωθεί ώστε να αποδίδει 430 ίππους και 540Nm ροπής, διαθέσιμα στις 3.000σ.α.λ. Συνδυάζεται με εξατάχυτο ημιαυτόματο κιβώτιο Tiptronic, με τις αλλαγές των ταχυτήτων να γίνοναι και χειροκίνητα από αλουμινένιους μοχλούς στο τιμόνι.

Για να περάσει ομαλά η ισχύς στο δρόμο, υπεύθυνο είναι το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης που μοιράζει υπό κανονικές συνθήκες τη ροπή σε ποσοστό 40%-60% μεταξύ του μπροστινού και του πίσω άξονα αντίστοιχα.

Σε συνδυασμό με την αναβαθμισμένη ανάρτηση, εξασφαλίζεται η ασφαλής οδική συμπεριφορά και εξαιρετική πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες.

Μπορείς επίσης να διαπιστώσεις και το φαινόμενο της πισωκίνητης ρύθμισης της τετρακίνησης στις εξόδους των κλειστών στροφών, αλλά αν μπεις σε μία στροφή με μεγαλύτερη ταχύτητα απ΄ότι θα έπρεπε, το βάρος του V10 είναι εμφανές με αποτέλεσμα φαινόμενα υποστροφής.

Στην πραγματικότητα, τα μεγάλα αποθέματα ροπής ευνοούν ένα πιο χαλαρό τρόπο οδήγησης, παρά τα ξεσπάσματα στον κόφτη, συμπεριφορά που ταιριάζει και στο ακριβές μεν, αλλά όχι τόσο καλό σε αίσθηση τιμόνι.

Η ηχομόνωση στις υψηλές ταχύτητες είναι εξαιρετική και παρόλο που ο V10 ακούγεται υπό πλήρη επιτάχυνση -στοιχείο μάλλον θετικό-, σε ταχύτητες ταξιδιού το μοτέρ μόλις που γίνεται αντιληπτό. Φυσικά σε περίπτωση που παρασυρθείς, υπάρχουν πάντα και τα θηριώδη δισκόφρενα για να σταματήσουν το βαρύ αμάξωμα.

Ωστόσο, η άνεση στα μεγάλα ταξίδια διαταράσσεται από την σφιχτή ανάρτηση, που επιτρέπει στις έντονες ανωμαλίες του οδοστρώματος να περάσουν στο εσωτερικό.

Ασφαλώς βέβαια αυτό δεν πρόκειται να αποτρέψει τους υποψήφιους αγοραστές από την απόκτηση του S6, καθώς η σιγουριά της τετρακίνησης, αλλά και η δυνατότητα επιλογής της πρακτικότατης έκδοσης Avant, συνθέτουν ένα εντυπωσιακό, συνολικά, πακέτο.


Auto Express