Η εποχή της εφηβείας αποτελεί πλέον παρελθόν για το Getz, καθώς οι Κορεάτες εμφανίζονται μάλλον με επιθετικές διαθέσεις ως προς τον ευρωπαϊκό ανταγωνισμό. Οι 550.000 πωλήσεις της πρώτης γενιάς, από το 2002 όπου και πρωτοκυκλοφόρησε, φαίνεται πως τους άνοιξαν την όρεξη και τώρα ετοιμάζουν ένα Getz ικανό να διεκδικήσει ακόμα μεγαλύτερα μερίδια αγοράς.



Εξωτερικά δεν υπάρχουν σημαντικές διαφορές, αν και το ανανεωμένο Getz θα γίνει άμεσα αντιληπτό λόγω των επανασχεδιασμένων προφυλακτήρων, της μάσκας και των φωτιστικών σωμάτων.



Αντίστοιχης έκτασης αλλαγές έχουν πραγματοποιηθεί και στο εσωτερικό. Η σχεδίαση έχει διατηρηθεί, σε γενικές γραμμές, στα ίδια επίπεδα, με κάποιες μοντέρνες πινελιές να βελτιώνουν το τελικό αποτέλεσμα. Καλύτερα είναι επίσης ορισμένα από τα χρησιμοποιούμενα υλικά, αναβαθμίζοντας έτσι ποιοτικά το μοντέλο της Hyundai.



Η έκπληξη, πάντως, έρχεται από τους κινητήρες, καθώς τα σύνολα των 1,3 και 1,5 λίτρων αντικαθίστανται, δίνοντας τη θέση τους σε δύο νέους κινητήρες, των 1,4 και 1,6 λίτρων. Οι τελευταίοι, εκτός από την αυξημένη ισχύ, εξασφαλίζουν και μειωμένη κατανάλωση κατά 9%, σε σχέση με τους προκατόχους τους, σύμφωνα με τον κατασκευαστή τους.



Το ανανεωμένο Getz πρόκειται να κάνει το ντεμπούτο του στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, ενώ η έλευσή του στην ελληνική αγορά αναμένεται το φθινόπωρο.


auto.in.gr