Peugeot 307 2005: Ενα βήμα παραπέρα…
Σαφώς πιο δυναμικό και πολυτελές, το ανανεωμένο 307 υιοθετεί το νέο σχεδιαστικό πρόσωπο της Peugeot και ετοιμάζεται να ξανανοίξει πανιά προς την κορυφή.
Μιχάλης Κατωπόδης
Ηταν καλοκαίρι του 2001 όταν η Peugeot λάνσαρε το 307, ένα μοντέλο που έδειχνε από την πρώτη στιγμή πως σκόπευε σε ιδιαίτερα υψηλούς, εμπορικούς, στόχους. Σήμερα, μετά από τέσσερα χρόνια και περισσότερες από 2.200.000 πωλήσεις, το Aυτοκίνητο της Xρονιάς 2002 κάνει χρήση του δικαιώματός του για την, προβλεπόμενη, εμφανισιακή ανανέωση, έτσι ώστε να αντιμετωπίσει τον αυξημένο ανταγωνισμό.
Οι εκτεταμένες βελτιώσεις που έχει δεχτεί, σε σχεδιαστικό επίπεδο, έχουν ευνοήσει πολύ το δυναμισμό του συνόλου. Η επιθετική, σε στυλ 407, μάσκα, με τα επιμηκυμένα φωτιστικά σώματα και τους χρωμιωμένους προβολείς ομίχλης εξασφαλίζουν ένα μοντέρνο και άκρως καλόγουστο αισθητικό αποτέλεσμα.
Οι αλλαγές συνεχίζονται στο πίσω μέρος, με τα νέας τεχνολογίας φώτα, ενώ τη συνολική εικόνα συμπληρώνουν οι καινούριες ζάντες, 16 ή 17 ιντσών και τα επανασχεδιασμένα πλευρικά φλας.
Εμφανώς αναβαθμισμένο με τη σειρά του δείχνει και το εσωτερικό. Ξεκινώντας από τον πίνακα οργάνων, έχει αποκτήσει ένα πιο μοντέρνο τόνο, χάρη στα χρωμιωμένα περιγράμματα και την ευανάγνωστη γραμματοσειρά.
Η κεντρική κονσόλα έχει, αντίστοιχα, δεχτεί ορισμένες καλλωπιστικές πινελιές, με κύρια την αλλαγή του συστήματος διζωνικού κλιματισμού. Τη διαφορά, ωστόσο, κάνουν οι νέες ξύλινες και δερμάτινες επενδύσεις, που εξασφαλίζουν ένα ιδιαίτερα πολυτελές αποτέλεσμα.
Από πλευράς εξοπλισμού, έχει τοποθετηθεί ένας επιπλέον αισθητήρας που ανιχνεύει τη χρήση της ζώνης ασφαλείας από το συνοδηγό ενώ, ανάλογα με την έκδοση, θα παρέχονται και αρκετά ακόμη σύγχρονα ηλεκτρονικά καλούδια. Ορισμένα εξ αυτών είναι τα φώτα αερίου Xenon, το Bluetooth κιτ ανοικτής ακρόασης, ένα σύστημα ανίχνευσης της πίεσης των ελαστικών και ένα νέο ηχοσύστημα με αναβαθμισμένες λειτουργίες.
Παρότι σχεδιαστικά και ποιοτικά επήλθαν αρκετές αλλαγές, από μηχανικής απόψεως οι υπεύθυνοι της εταιρίας αποφάσισαν να αφήσουν τα πάντα ανέπαφα. Το σύστημα διεύθυνσης, όπως και οι αναρτήσεις διατηρούνται ως έχουν. Ετσι εξασφαλίζεται η άνεση και η ασφαλής οδική συμπεριφορά, παράγοντες που αποτελούν σταθερές αξίες για τη γαλλική εταιρία και συνέβαλαν στην εμπορική επιτυχία του μοντέλου.
Η μόνη ουσιαστική διαφοροποίηση έχει να κάνει με τη δυνατότητα τοποθέτησης στις τρίθυρες και πεντάθυρες εκδόσεις του ισχυρότερου δίλιτρου συνόλου των 180 ίππων. Η συγκεκριμένη κίνηση αναμένεται να δόσει νέα ώθηση στις μετοχές του μικρομεσαίου μοντέλου. Παράλληλα θα καλύψει ένα σημαντικό κενό στη γκάμα του, καθώς μέχρι πρότινος ο κινητήρας αυτός αποτελούσε αποκλειστικό προνόμιο της έκδοσης CC.
Το αναβαθμισμένο 307, όπως όλα δείχνουν, υπολογίζεται να κυκλοφορήσει στη χώρα μας προς τα τέλη του έτους, με τιμές ελαφρά αυξημένες των σημερινών. Οι όποιες αλλαγές μάλιστα θα παρουσιαστούν ταυτόχρονα και στα τρία κύρια αμαξώματα, hatchback, SW και CC, δίνοντας στην Peugeot το έναυσμα για μία επίθεση σε όλα τα μέτωπα.
auto.in.gr
- «Είναι ο Ντάνιελ Ντέι-Λιούις της γενιάς μας» – H Μάργκοτ Ρόμπι για τον Τζέικομπ Έλορντι στα Ανεμοδαρμένα Ύψη
- Διαδοχικές παρεμβάσεις Καραμανλή για αγροτικό και κρίση θεσμών – Τι θα πει για δύο θέματα που καίνε την κυβέρνηση
- Τα ωραία του «Αναστό»
- Τραγωδία ανοιχτά της Κρήτης: Νεκροί 18 μετανάστες μετά από ναυάγιο
- Νυχτερινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο Παλαιό Φάληρο – Ποιοι δρόμοι κλείνουν
- Premier League: Καθάρισε τη Σάντερλαντ και πλησίασε την κορυφή η Σίτι, νέα «γκέλα» για την Τσέλσι


