Οι προσδοκίες που είχαν καλλιεργηθεί σχετικά με την -συγκριτικά χαμηλότερη- τιμή του Fiesta ST έναντι των ανταγωνιστών του, στην πανευρωπαϊκή παρουσίαση του μοντέλου τον περασμένο Δεκέμβριο, τελικά επαληθεύτηκαν.


Η κορυφαία έκδοση του Fiesta με τον δίλιτρο κινητήρα των 150 ίππων διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά έναντι 18.525,76 ευρώ, τιμή μικρότερη από εκείνη του Seat Ibiza FR των 150 ίππων (19.050 ευρώ) και σημαντικά χαμηλότερη από εκείνες των γαλλικών Peugeot 206 RC και Renault ClioSport τα οποία ωστόσο έχουν σαφώς μεγαλύτερη ιπποδύναμη – 180 και 182 ίππους αντίστοιχα.


Ο διάδοχος των Fiesta XR έχει εξελιχθεί από τους μηχανικούς του Team RS, του αγωνιστικού τμήματος της Ford που ιδρύθηκε το 2003, διατίθεται αποκλειστικά με τρίθυρο αμάξωμα και στον εξοπλισμό του περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων υδραυλικό τιμόνι, μετωπικούς και πλευρικούς αερόσακους, κλείδωμα με τηλεχειρισμό και ηλεκτρικά παράθυρα.

Διαθέτει επίσης δερμάτινο τιμόνι, προφυλακτήρες στο χρώμα του αμαξώματος, σπορ καθίσματα, κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο καθ΄ύψος, ABS με EBD και ESP, air-condition, προβολείς ομίχλης, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 195/50, ημιδερμάτινα καθίσματα και ηχοσύστημα με 4 ηχεία και χειριστήρια στο τιμόνι.


auto.in.gr