Στην κακή αεροδυναμική απόδοση του νέου της μονοθεσίου, οφείλεται η άσχημη εμφάνιση που πραγματοποίησε η BAR, στο πρώτο Grand Prix του φετινού πρωταθλήματος στην Αυστραλία.

Κανένας από τους δύο οδηγούς της BAR, Jenson Button και Takuma Sato, δεν κατάφερε να έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στην εξέλιξη του αγώνα. Οι ιθύνοντες της ομάδας όταν είδαν, λίγο πριν την πτώση της καρό σημαίας, ότι δεν μπορούν να διεκδικήσουν βαθμούς, αποφάσισαν να αποσύρουν τα δύο μονοθέσια στα pit και να εκμεταλλευτούν το παράθυρο του κανονισμού που τους επιτρέπει να αγωνιστούν στη Μαλαισία με καινούργιους κινητήρες.

Είναι ξεκάθαρο ότι έχουμε πρόβλημα και πιστεύουμε ότι αυτό εντοπίζεται στην αεροδυναμική απόδοση του μονοθεσίου. Στον αγώνα, ο Jenson Button κατάφερε να πλησιάσει πιο αργούς οδηγούς, αλλά το μονοθείσο δεν είχε αρκετά καλή πρόσφυση για να τους περάσει. Είναι κρίμα που δεν καταφέραμε να εκμεταλλευτούμε την άσχημη μέρα στην οποία βρέθηκε η Ferrari δήλωσε ο επικεφαλής της ομάδας, Nick Fry.

Ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας, Geoff Willis, πρόσθεσε: Η μπροστινή πτέρυγα που χρησιμοποιήσαμε στην Αυστραλία δεν ήταν ίδια με αυτή που είχε το μονοθέσιο στην επίσημη παρουσίαση του. Έχουμε ήδη εξελίξει τρεις διαφορετικές πτέρυγες και θα έχουμε έτοιμη μια ακόμα πριν τον αγώνα της Μαλαισίας. Πρέπει να δουλέψουμε περισσότερο στην πίστα ώστε να δούμε ποια είναι τα χαρακτηριστικά του νέου μονοθεσίου και να βρούμε τις ιδανικές ρυθμίσεις.

Η εξέλιξη της BAR 007, όπως είναι η κωδική ονομασία του νέου μονοθεσίου, θα συνεχιστεί από την ομάδα στις δοκιμές που έχει προγραμματίσει αυτή την εβδομάδα στην πίστα Jerez της Ισπανίας.

Auto Express