Η Renault υπέβαλε τη Laguna σε ένα εκτεταμένο facelift, σε μια προσπάθεια να επαναφέρει το οικογενειακό μοντέλο της, στο προσκήνιο της μεσαίας κατηγορίας. Το ανανεωμένο γαλλικό μοντέλο, που είχε πρωτοπαρουσιαστεί στα τέλη του 2000, θα κάνει την πρώτη του δημόσια εμφάνιση στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Aμστερνταμ αυτό το μήνα, ενώ η διάθεση του στην ευρωπαϊκή αγορά θα ξεκινήσει τον ερχόμενο Μάρτιο.

Εξωτερικά, η έκδοση του 2005 της Laguna ξεχωρίζει από τα επανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα, που εκτείνονται μέχρι τα πλαϊνά φτερά του αμαξώματος, το νέο προφυλακτήρα και τη μάσκα που ακολουθεί τη νέα σχεδιαστική φόρμα που επέβαλε η γαλλική εταιρεία με τα τελευταία μοντέλα της. Στο πίσω τμήμα του αυτοκινήτου οι αλλαγές είναι λιγότερες και εντοπίζονται μόνο στην διαφορετική σχεδίαση των φωτιστικών σωμάτων της πεντάθυρης έκδοσης.

Πιο ριζική είναι η αναβάθμιση στο εσωτερικό, όπου επανασχεδιάστηκε όλο το ταμπλό, με σκοπό να βελτιωθεί περαιτέρω η εργονομία του, ενώ για την κατασκευή του χρησιμοποιούνται, πλέον, νέα και ποιοτικότερα υλικά.

Πιο πλούσιος είναι και ο εξοπλισμός, καθώς για πρώτη φορά η Laguna θα μπορεί να εφοδιαστεί με το σύστημα πολυμέσων της εταιρείας, το οποίο περιλαμβάνει σύστημα δορυφορικής πλοήγησης 3D, ηχοσύστημα με 6άδισκο CD-Changer και δυνατότητα αναπαραγωγής MP3 και hands-free για τα κινητά τηλέφωνα που εφοδιάζονται με το πρωτόκολλο επικοινωνίας Bluetooth. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει ακόμα οκτώ αερόσακους, φώτα τεχνολογίας xenon και όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας που ελέγχουν την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου.

Όσον αφορά στα μηχανικά μέρη, έχουμε την εισαγωγή δύο νέων κινητήρων στη γκάμα και την αύξηση της ιπποδύναμης στο δίλιτρο υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ των 165 ίππων, το οποίο απέκτησε πέντε επιπλέον ίππους.

Στην γκάμα των κινητήρων προστίθεται μια νέα έκδοση του δίλιτρου turbo, η οποία αποδίδει 205 ίππους και 300Nm ροπής. Το νέο μοτέρ θα τοποθετείται σε μια νέα έκδοση της Laguna, που θα φέρει το λογότυπο GT, και θα επιταχύνει το αμάξωμα από στάση στα πρώτα 100χλμ./ώρα σε 7,2 δευτερόλεπτα, ενώ θα του επιτρέπει να αναπτύσσει τελική ταχύτητα 235χλμ./ώρα. Οι επιλογές στους βενζινοκινητήρες περιλαμβάνουν ακόμα τον δίλιτρο με τους 135 ίππους και την κορυφαία έκδοση με τον κινητήρα των 3,0 λίτρων που αποδίδει 210 ίππους.

Ο δεύτερος νέος κινητήρας, είναι μια αναβαθμισμένη έκδοση του γνωστού diesel της γαλλικής εταιρείας, 1.9 dCi, ο οποίος απέκτησε άλλους 10 ίππους και αποδίδει πλέον 130. Την γκάμα των πετρελαιοκινητήρων συμπληρώνουν ο 1.9 dCi με 95 ίππους και ο 2.2 dCi με 150 ίππους.