Για το επαναστατικό σύστημα Magneride της Delphi εκδήλωσαν ενδιαφέρον, για πρώτη φορά, δύο ευρωπαίοι κατασκευαστές πολυτελών μοντέλων οι οποίοι πάντως παραμένουν, για την ώρα, άγνωστοι. .

Το σύστημα Magneride ανήκει στο πλαίσιο των ημιενεργητικών αναρτήσεων και αφορά στα αμορτισέρ. Στους θαλάμους δεν υπάρχουν βαλβίδες που ρυθμίζουν την παροχή π.χ. του λαδιού αλλά ειδικό μαγνητορεολογικό υγρό που περιέχει χιλιάδες μικροσκοπικά σφαιρίδια που διεγείρονται με ηλεκτρικό φορτίο που καθορίζει μια ξεχωριστή ηλεκτρονική μονάδα.

Ανάλογα με την ταλάντωση του αμορτισέρ -από τις ανωμαλίες του οδοστρώματος- τα σφαιρίδια κινούνται προκαλώντας τριβή, δηλαδή θερμότητα, με αποτέλεσμα να αλλάζει το ιξώδες -η ρευστότητα- του υγρού. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την συνεχή μεταβολή της απόσβεσης του αμορτισέρ η οποία θεωρητικά μπορεί να αγγίξει έως και τις χίλιες φορές το δευτερόλεπτο.

Πριν από περίπου τέσσερα χρόνια, η Delphi είχε παρουσιάσει επί γαλλικού εδάφους το Magneride τοποθετημένο στην προηγούμενη γενιά της Cadillac STS. Το αποτέλεσμα ήταν πραγματικά εντυπωσιακό χάρη στα πρωτοφανή επίπεδα άνεσης, τα οποία δίνουν την εντύπωση πως είναι καλύτερα και από αυτά που προσφέρουν τα συστήματα αερανάρτησης ή υδροπνευματικής ανάρτησης.

auto.in.gr