Ούτε οι δυσμενείς καιρικές συνθήκες, αλλά ούτε και οι αντίπαλοι του κατάφεραν να εμποδίσουν τον Sebastien Loeb, από το να κερδίσει για τρίτη συνεχή χρονιά το Ράλι Γερμανίας. Ο Γάλλος πέρασε στην πρώτη θέση από τη 2η Ειδική Διαδρομή του αγώνα, οδήγησε αλάνθαστα καθ΄όλη τη διάρκεια του τριημέρου και κερδίζοντας συνολικά επτά ΕΔ, παρέμεινε σε αυτή μέχρι το τέλος.

Αυτή ήταν η πέμπτη φετινή νίκη για τον οδηγό της Citroen Xsara WRC, o οποίος κατάφερε να διευρύνει ακόμα περισσότερο τη διαφορά του από τους υπόλοιπους διεκδικητές του τίτλου. 29 βαθμοί τον χωρίζουν πλέον από τον Markko Martin, που πέρασε στη δεύτερη θέση της κατάταξης.

«Είναι υπέροχο να κερδίζω για τρίτη φορά τόσο κοντά στο σπίτι μου. Το αποτέλεσμα αυτό είναι πολύ σημαντικό για το πρωτάθλημα» δήλωσε ο Γάλλος, ο οποίος δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στις δυσκολίες που προέκυψαν λόγω των καιρικών συνθηκών. «Οι αντίξοες καιρικές συνθήκες μετέτρεψαν αυτό τον αγώνα σε ένα πραγματικά δύσκολο Ράλι».

Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Francois Duval με Ford Focus WRC. Ο Βέλγος πίεσε τον S.Loeb στο τρίτο και τελευταίο Σκέλος του αγώνα, αλλά η διαφορά ενός λεπτού που είχαν το βράδυ του Σαββάτου ήταν αρκετά μεγάλη για να καλυφθεί στις τελευταίες επτά ΕΔ. Ο F.Duval ολοκλήρωσε τον αγώνα 29,1 δευτερόλεπτα πίσω από το νικητή και δήλωσε ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα.

«Δεν έχω οδηγήσει ποτέ καλύτερα στη ζωή μου. Απόλαυσα πραγματικά τον αγώνα καθώς οι συνθήκες και οι δρόμοι ήταν παρόμοιοι με τα Ράλι της πατρίδας μου. Οι συνθήκες ήταν πολύ δύσκολες, αλλά έμαθα αρκετά και βελτίωσα τον εαυτό μου σε αυτές. Πίεσα αρκετά την τελευταία μέρα και ίσως, εάν δεν είχα χάσει πολύ χρόνο την Παρασκευή, να κέρδιζα τον αγώνα» ανέφερε ο F.Duval μετά τον τερματισμό.

Στην τρίτη θέση του βάθρου ανέβηκε ο Carlos Sainz με τη δεύτερη εργοστασιακή Xsara WRC, ενώ ο Markko Martin κέρδισε για αυτόν και την ομάδα του, την Ford, τους βαθμούς της τέταρτης θέσης.

«Η τελευταία μέρα ήταν λίγο καλύτερη, όσον αφορά στις συνθήκες, αλλά τις δύο προηγούμενες οι δρόμοι ήταν γεμάτοι παγίδες. Πολλές στροφές είχαν λάσπη και νερά» ανέφερε ο M.Martin. «Πιέσαμε όσο χρειαζόταν για να μείνουμε εμπρός από τον Cedric Robert, δεν υπήρχε κανένας λόγος να ρισκάρουμε. Ήταν δύσκολος αγώνας και χαίρομαι που κατάφερα να τερματίσω».

Στις δύο επόμενες θέσεις τις γενικής κατάταξης, στην πέμπτη και έκτη θέση, ακολούθησαν οι δύο οδηγοί της Peugeot, ο Cedric Robert και ο Freddy Loix. Για τον πρώτο ήταν η πρώτη φορά που συμμετείχε σε αγώνα με την γαλλική εργοστασιακή ομάδα, ενώ ο δεύτερος είχε να αγωνιστεί με αυτή από το Ράλι Σουηδίας τον περασμένο Φεβρουάριο.

«Ήταν μια φανταστική εμπειρία. Είναι μοναδικό προνόμιο να βρίσκεσαι σε ένα κορυφαίο αυτοκίνητο και να ανταγωνίζεσαι τους καλύτερους οδηγούς. Ξεκινήσαμε τον αγώνα με προσοχή, καθώς θέλαμε να τερματίσουμε. Πιστεύω ότι επιλέξαμε τον κατάλληλο συνδυασμό μεταξύ ταχύτητας και ασφάλειας και είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος με το αποτέλεσμα μας» τόνισε ο C.Robert.

Την βαθμολογούμενη οχτάδα συμπλήρωσαν οι Toni Gardemeister με Skoda Fabia WRC και Mikko Hirvonen με Subaru Impreza WRC, ενώ ο πρώην οδηγός της Formula 1, Stephane Sarrazin και ο Alex Bengue, τερμάτισαν στην ένατη και δέκατη θέση αντίστοιχα.

Στην κατηγορία Παραγωγής, νικητής ήταν ο Xavier Pons με Mitsubishi Lancer Evolution, ενώ στις δύο επόμενες θέσεις του βάθρου ανέβηκαν οι Βρετανοί, Niall McShea και Alister McRae.

Αξίζει να σημειώσουμε πως από τους 69 οδηγούς που πήραν εκκίνηση, μόλις 41 κατάφεραν να ανέβουν στη ράμπα του τερματισμού το απόγευμα της Κυριακής. Στις σημαντικότερες εγκαταλείψεις συγκαταλέγονται αυτές των Marcus Gronholm της Peugeot, των δύο οδηγών της Mitsubishi Daniel Sola και Gilles Panizzi, καθώς και του περσινού πρωταθλητή Petter Solberg.

Επόμενος γύρος του πρωταθλήματος είναι το παρθενικό Ράλι Ιαπωνίας, το οποίο θα διεξαχθεί στις 2-5 Σεπτεμβρίου.