Μιχάλης Κατωπόδης

Στα μάτια ενός μικρού το να συλλαβίσει την αλφαβήτα δεν είναι δα και κανένα σπουδαίο κατόρθωμα. Μεγαλώνοντας, ωστόσο, θα συνειδητοποιήσει πως δεν πρέπει να θεωρεί τίποτα δεδομένο, καθώς αρκετές φορές οι εξελίξεις ακολουθούν αντίθετη σειρά.


































Ταυτότητα
Κινητήρας:
1.699 κ.εκ.
Ισχύς:
116 ίπποι/5.500 σ.α.λ.
Ροπή:
155 Nm/3.500-4.000 σ.α.λ.
Επιτάχυνση:
0-100χλμ./ώρα σε 11,3 δλ
Τελ. ταχύτητα:
184 χλμ./ώρα
Tιμή βασικής έκδοσης:
27.400 ευρώ
Τιμή αυτοκινήτου δοκιμής:
37.107 ευρώ

Πάρτε, για παράδειγμα, το χώρο του αυτοκινήτου. Ενώ πριν από αρκετά χρόνια είχαμε στη μόδα τις κούρσες, εκείνα τα τετραγωνισμένα και μάλλον άκομψα σεντάν, η ζωή στις πόλεις και η συνεχώς αυξανόμενη κίνηση έφερε στο προσκήνιο κάποια άλλα μοντέλα, μικρότερα και πιο πρακτικά. Αργότερα πάλι, ωριμάζοντας η αγορά έθεσε τις βάσεις για μία νέα κατηγορία αυτοκινήτων, ικανή να παρέχει περισσότερους χώρους, πρακτικότητα και ευχρηστία σε μικρές εξωτερικές διαστάσεις. Κάπως έτσι λοιπόν, στις αρχές της δεκαετίας του ’80, γεννήθηκε η έννοια του πολυμορφικού. Αυτή, παράλληλα, είναι και μία καλή εξήγηση για τον μικρό, ώστε να κατανοήσει το πέρασμα της Mercedes-Benz από την C στην Α και τελικά στη Β-Class.


Το τι αντιπροσωπεύει το συγκεκριμένο όχημα για τη γερμανική εταιρία, είναι τουλάχιστον προφανές. Παρότι προϋπήρξαν και άλλες πολυμορφικές προτάσεις -βλέπε Vaneo και Vito- καμία δεν υιοθέτησε τη συγκεκριμένη ονομασία. Θα έλεγε κανείς πως οι Γερμανοί κράταγαν το Β για κάτι ξεχωριστό, όπερ και εγένετο.































Υπέρ
Πολυτέλεια, ποιότητα κατασκευής
Ανεση, χώροι
Μοντέρνα εξωτερική εμφάνιση
Αφθονία διαθέσιμων εξοπλιστικών στοιχείων
Κατά
Περιορισμένο εσωτερικό ύψος
Ακουστική τραχύτητα κινητήρα
Αυξημένο κόστος κτήσης

Με μήκος όχι μεγαλύτερο από αυτό ενός συμβατικού μικρομεσαίου, το νέο τους δημιούργημα ακολουθεί τη λογική του Compact Sports Tourer, ενός συμπαγούς αυτοκινήτου με δυναμικό χαρακτήρα και υψηλά επίπεδα άνεσης. Και επειδή μία βασίλισσα δεν αρκεί μόνο να είναι αλλά πρέπει και να φαίνεται ως τέτοια, φρόντισαν με τον τρόπο τους να την κάνουν να ξεχωρίσει από την πιάτσα, τις υπόλοιπες προτάσεις της αγοράς. Θέλετε λόγω εξωτερικής εμφάνισης, θέλετε λόγω πολυτέλειας, ποιότητας και εξοπλισμού, η B-Class αποτελεί ένα μοντέλο για το οποίο η γερμανική εταιρία έχει κάθε λόγο να αισθάνεται περήφανη. Διατηρώντας πλήρεις τις πολυμορφικές του δυνατότητες, θα διευκολύνει από κάθε άποψη τη ζωή του ιδιοκτήτη του, προσδίδοντας παράλληλα ένα ξεχωριστό στιλ στις μετακινήσεις.



Τα πλεονεκτήματα, βέβαια, δεν περιορίζονται εδώ αλλά καλύπτουν αρκετές ακόμα πτυχές του πολύπλευρου χαρακτήρα της. Πάρτε λοιπόν μία βαθιά ανάσα και δείτε την ακτινογραφία του μοντέλου που προορίζεται να καλύψει ένα σημαντικό κενό στη γκάμα της Mercedes-Benz.


Επόμενη >

Είναι αλήθεια ότι, ανάλογα με την κατηγορία και την καταγωγή του κάθε μοντέλου, ο δρόμος για την επιτυχία ακολουθεί διαφορετικές ατραπούς. Το να θεωρείται μία πρόταση της Mercedes-Benz επιτυχημένη, είναι κάτι το οποίο μπορεί να εξασφαλισθεί από το όνομα και μόνο. Το να διακριθεί, όμως, πραγματικά για το χαρακτήρα και την εξωτερική εμφάνιση, απαιτεί γνώση και σοβαρή ενασχόληση με το αντικείμενο.




Πράγματι, στον τομέα της σχεδίασης οι Γερμανοί έβαλαν όλη τη μαεστρία τους, ώστε μέσα σε μόλις 4,27 μέτρα μήκους να προσφέρουν ένα μοντέρνο, κομψό και συνάμα δυναμικό σύνολο. Παρά μάλιστα τις compact διαστάσεις, το οπτικό αποτέλεσμα δείχνει αρκετά πιο ογκώδες απ΄ ότι πραγματικά είναι.



Σε αυτή την ψευδαίσθηση συμβάλλει και το μακρύ μετατρόχιο των 2,78 μέτρων. Μπορεί οι πρόβολοι που απομένουν να δείχνουν κάπως μικροί, δίνεται όμως η δυνατότητα στο αμάξωμα να τονίσει τον όγκο και τις μεταφορικές του δυνατότητες. Πράγματι, χάρη στη δομή που ακολουθείται εξασφαλίζονται ιδιαίτερα μεγάλοι εσωτερικοί χώροι, κάτι που σε τελική ανάλυση είναι και το ζητούμενο για την κατηγορία.



Επιστρέφοντας στα της σχεδίασης, εκτός από τις αεροδυναμικές γραμμές, αισθητή θα κάνουν την παρουσία τους τα φουσκωμένα φτερά, όπως επίσης και ο επιθετικός προφυλακτήρας με τα διακριτικά σπόιλερ. Το τοπίο εμπρός θα συμπληρώσουν τα έντονα νεύρα του καπό με τα όμορφα φωτιστικά σώματα. Πίσω, πάλι, τα πράγματα είναι λίγο πιο συντηρητικά, από την άποψη του ότι δεν υπάρχει κάποια εξεζητημένη αισθητική παρέμβαση, παρά μόνο αρκετές λεπτομέρειες που κραυγάζουν την καταγωγή του οχήματος.



Παρά τις συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις, ο σωστός χωροταξικός σχεδιασμός έχει αποδώσει τα μέγιστα, εξασφαλίζοντας ικανοποιητικότατους χώρους για πέντε ενήλικες και τις αποσκευές τους. Σε συνδυασμό, μάλιστα, με τον καλαίσθητο και πολυτελή διάκοσμο, το τελικό αποτέλεσμα βρίσκεται από πολλές απόψεις χωρίς αντίπαλο, στην κορυφή των πολυμορφικών προτάσεων.



Με δεδομένη την εξαιρετική ποιότητα των χρησιμοποιούμενων υλικών, αυτό που θα αποκομίσει κανείς από την πρώτη στιγμή είναι ένας δυναμισμός που δένει αρμονικά με το μοντέρνο χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Η εργονομία είναι πολύ καλή και, αντίστοιχα, οι προσφερόμενες λειτουργίες καλύπτουν όλες σχεδόν τις ανάγκες του σύγχρονου οδηγού.



Ο τελευταίος δεν θα δυσκολευτεί να βρει την ιδανική θέση οδήγησης, το αυξημένο όμως ύψος του πατώματος -λόγω της τεχνολογίας sandwich- σε συνδυασμό με το χαμηλό κατώφλι θα δυσκολέψουν κάπως την είσοδο. Γενικά, το εσωτερικό ύψος του θαλάμου επιβατών δεν είναι από τα μεγαλύτερα που έχουμε συναντήσει, κάτι που ίσως και να αποτελέσει πρόβλημα για όσους έχουν ύψος μεγαλύτερο των 1,90 μέτρων.



Μία τελευταία παρατήρηση έχει να κάνει με την αδυναμία ρύθμισης του τιμονιού κατά το διαμήκη άξονα, δυνατότητα, ωστόσο, που παρέχεται με ένα επιπλέον κόστος. Πέραν αυτού, δεν υπάρχει κάτι επιλήψιμο. Τα πάντα δείχνουν προσεγμένα και σχεδιασμένα έτσι ώστε να προσφέρουν ένα αρμονικό αποτέλεσμα.



Χάρη στις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και την πανοραμική ηλιοροφή, το εσωτερικό βρίσκεται συνεχώς λουσμένο στο φως, δημιουργώντας έτσι μία ευχάριστη αίσθηση στους επιβαίνοντες. Αυτή η ηλιοφάνεια μπορεί να διατηρηθεί ακόμα και το βράδυ, χάρη στο εσωτερικό πακέτο φωτισμού, που -κατά την πάγεια τακτική της εταιρίας- προσφέρεται επίσης με ένα επιπλέον κόστος.



Ενα ακόμη στοιχείο για το οποίο αξίζει τον κόπο να βάλει κανείς -ευτυχώς όχι βαθιά- το χέρι στην τσέπη, έχει να κάνει με το σύστημα EASY VARIO. Χάρη σε αυτό, τα πίσω καθίσματα -όπως επίσης και το κάθισμα του συνοδηγού- πέραν της αναδίπλωσης μπορούν εν μέρει και να αφαιρεθούν, εξασφαλίζοντας έτσι χώρο φόρτωσης της τάξης των 2.245 λίτρων!



Ανάλογα, λοιπόν, με τις απαιτήσεις, η B-Class μετατρέπεται εύκολα από ένα κομψό επιβατικό σε ένα ικανότατο cargo όχημα. Κοινός παρονομαστής αυτών; Η αυξημένη χρηστικότητα και η δυνατότητα να καλύπτει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις μεταφορικές ανάγκες του ιδιοκτήτη του.



Εάν, μάλιστα, το οικονομικό δεν αποτελεί πρόβλημα τότε, με βάση τη λίστα του επιπλέον εξοπλισμού, η B-Class μπορεί να δείξει μία ακόμη πτυχή του εαυτού της. Δερμάτινα σαλόνια, συστήματα πλοήγησης και κάθε λογής ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές ανέσεις, πρωτόγνωρες για τα δεδομένα της κατηγορίας, θα κάνουν αισθητή την παρουσία τους, δίνοντας ακόμα μεγαλύτερη λάμψη στο νέο αστέρι της Mercedes-Benz.


< Προηγούμενη                                                Επόμενη >

Παρά τα 1.310 κιλά του αμαξώματος, ο οκταβάλβιδος κινητήρας της Β170 δείχνει να αντεπεξέρχεται απόλυτα στις υποχρεώσεις του. Η μέγιστη ισχύς των 116 ίππων αποδίδεται στις 5.500 σ.α.λ., ήδη όμως από τις χαμηλές στροφές διαθέτει αρκετά αποθέματα ώστε να μην κουράζει με τη συμπεριφορά του σε αυξημένες συνθήκες κίνησης. Το μόνο πταίσμα έχει να κάνει με την ακουστική τραχύτητα της λειτουργίας του, πράγμα στο οποίο η Mercedes-Benz θα έπρεπε να δώσει μεγαλύτερο βάρος.



Το κιβώτιο που χρησιμοποιείται είναι μηχανικό, πέντε σχέσεων, με καλή κλιμάκωση και αίσθηση, ενώ για όποιον επιθυμεί υπάρχει και το αντίστοιχο αυτόματο, επτά σχέσεων, με επιπλέον επιβάρυνση 2.080 ευρώ.



Το πλαίσιο της B-Class βασίζεται στη γνωστή δομή sandwich που χρησιμοποιεί η Mercedes-Benz στα μικρά της μοντέλα. Χάρη στο αυξημένο πάχος του πατώματος, η καμπίνα των επιβατών βρίσκεται ψηλότερα από ότι στα υπόλοιπα, συμβατικά οχήματα, ευνοώντας έτσι την παθητική ασφάλεια και προσφέροντας μία υπερυψωμένη θέση οδήγησης.



Σχετικά τώρα με τις αναρτήσεις, οι μηχανικοί της γερμανικής εταιρίας επέλεξαν να χρησιμοποιήσουν τη δοκιμασμένη συνταγή των γονάτων McPherson με ψαλίδια βάσης εμπρός και ένα νέο παραβολικό άξονα πίσω. Ο τελευταίος δεν αποτελεί ό,τι πιο σύνηθες, με βάση όμως τις μελέτες που έγιναν αποδείχτηκε ότι εξασφαλίζει υψηλότερα επίπεδα άνεσης και συμπεριφέρεται καλύτερα στο δρόμο.



Πέραν αυτού, άξιο μνείας είναι το ηλεκτρονικό υπόβαθρο του αυτοκινήτου, είτε αναφερόμαστε σε εξοπλισμό άνεσης, είτε σε ό,τι έχει να κάνει με την ενεργητική ασφάλεια. Συγκεκριμένα, για τη δεύτερη περίπτωση, η σειρά Β φέρει ένα προηγμένο σύστημα ελέγχου της ευστάθειας, ESP, με μία επιπλέον λειτουργία STEER CONTROL. Το τελευταίο, ενεργώντας σε συνεργασία με το ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης, μπορεί ανά πάσα στιγμή να μεταβάλλει την ανάδραση του τιμονιού, βοηθώντας έτσι τον οδηγό στον έλεγχο του οχήματος.



Ενα ακόμα χαρακτηριστικό του οχήματος είναι το νέο, ημιενεργό, σύστημα ανάρτησης, που μεταβάλλει αυτόματα τη σκληρότητα-απόσβεση των αμορτισέρ κατά περίπτωση. Ετσι το σύστημα εξασφαλίζει τη μέγιστη δυνατή άνεση -υπό φυσιολογικές συνθήκες- και παράλληλα την απαιτούμενη ευστάθεια, σε έντονους ρυθμούς κίνησης.


< Προηγούμενη                                                   Επόμενη >

Οπως ακριβώς θα περίμενε κανείς από μία τέτοια πρόταση, η συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο δρόμο είναι απόλυτα συνυφασμένη με την άνεση και την ποιότητα κύλισης. Παρότι δε το συγκεκριμένο όχημα της δοκιμής διέθετε το σπορ πακέτο, με τη σκληρότερη ανάρτηση και τροχούς 17 ιντσών, αυτά δεν έδειξαν να επηρεάζουν καθόλου τη χρηστικότητα και το χαλαρό χαρακτήρα του.



Για να μην παρεξηγούμαστε, βέβαια, ο χαρακτηρισμός χαλαρός δεν σημαίνει πως η B-Class είναι οδηγικά αδιάφορη. Για τα δεδομένα της κατηγορίας -και της εταιρίας- αποδεικνύεται ιδιαίτερα σβέλτη και ευχάριστη, καθώς δεν αφήνει τον οδηγό αμέτοχο, έρμαιο της αποστείρωσης και των ηλεκτρονικών βοηθημάτων. Αντιθέτως, φροντίζει να τον βάλει στο παιχνίδι, στο βαθμό που του αρμόζει.



Το τιμόνι δείχνει αρκετά γρήγορο, με μόλις 2,9 στροφές, ενώ παράλληλα μεταφέρει ένα μέρος της πληροφόρησης στον τελικό αποδέκτη. Αντίστοιχα, οι σπορ αναρτήσεις περιορίζουν, εν μέρει, τις κλίσεις στις στροφές, δίνοντας μία αίσθηση ασφάλειας και σταθερότητας.



Η οδική συμπεριφορά είναι ουδέτερη και απόλυτα φιλική, με τα διαστάσεων 205/55 R17 ελαστικά να προσφέρουν όλη την απαιτούμενη πρόσφυση. Όποιος πάλι αποφασίσει να κινηθεί σε πιο γρήγορους ρυθμούς θα διαπιστώσει ότι η προοδευτικότητα των αντιδράσεων του αυτοκινήτου είναι τέτοια, που δύσκολα θα ξεφύγει ο έλεγχος από τα χέρια του. Ακόμη όμως και έτσι, πάντα υπάρχει το -μη απενεργοποιούμενο- ESP, το BAS και όλα εκείνα τα σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα που θα εγγυηθούν την ασφάλεια του ιδίου και της… περιουσίας του.



Κατά τα άλλα, υπό φυσιολογικούς ρυθμούς, η ηχομόνωση, η άνεση των καθισμάτων και ο τρόπος με τον οποίο λειτουργεί η ανάρτηση -μεταβάλλοντας τη σκληρότητά της ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες- είναι όλα υποδειγματικά, ικανοποιώντας πλήρως αυτόν που αποζητά την ποιότητα στις μετακινήσεις του.



Εντύπωση προκαλεί επίσης η λειτουργία των φανών BiXenon σε συνεργασία με τα έξυπνα φώτα. Η κίνηση κατά τις νυχτερινές ώρες, ακόμα και σε ορεινό οδικό δίκτυο αποδεικνύεται παιχνίδι, με τη B-Class να προσφέρει άπλετο φωτισμό, ακόμα και στις πλέον κλειστές στροφές.


< Προηγούμενη                                                   Επόμενη >

Ηδη, από τον βασικό εξοπλισμό η Β170 εφοδιάζεται με αρκετά στοιχεία, λαμβάνοντας υπόψη τα δεδομένα της κατηγορίας. Παρόλα αυτά όμως, στο συγκεκριμένο κομμάτι η καταγωγή της δύσκολα θα κρυφτεί, με έναν ιδιαίτερα μακροσκελή κατάλογο προαιρετικού εξοπλισμού να καλύπτει και τα πλέον εξεζητημένα γούστα.




Αντίθετα από τα συνήθη πρότυπα της γερμανικής εταιρίας, η B-Class διαθέτει μόνο μία έκδοση ανά κινητήρα, επάνω στην οποία μπορεί κανείς να χτίσει το προσωπικό του αυτοκίνητο, με βάση τα προσφερόμενα πακέτα εξοπλισμού.



Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο της δοκιμής διέθετε επιπλέον πανοραμική ανοιγόμενη ηλιοροφή -1.330 ευρώ-, το σπορ πακέτο που περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, την αντίστοιχη ανάρτηση, ζάντες 17 ιντσών και εξάτμιση με κόστος 1.825 ευρώ, αλλά και αρκετά ακόμα πράγματα που ανεβάζουν το τελικό κόστος από τα 27.400 στα 37.107 ευρώ.



Χαρακτηριστικά αναφέρουμε το σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης PARKTRONIC -με κόστος 792 ευρώ-, το cruise control με SPEEDTRONIC -έναντι 354 ευρώ- που ελέγχει την ταχύτητα του αυτοκινήτου, το πακέτο άνεσης καθισμάτων -με κόστος 156 ευρώ- που εξασφαλίζει περισσότερες ρυθμίσεις των θέσεων οδηγού-συνοδηγού και τα Bi-Xenon, έξυπνα φωτιστικά σώματα, για τα οποία θα κληθεί κανείς να καταβάλλει 1.641 ευρώ.



Από εκεί και πέρα, για όσους αποζητούν κάτι πιο οικονομικό, μπορούν να στραφούν προς τη Β150 των 24.200 ευρώ, με τον κινητήρα των 1,5 λίτρων, ισχύος 95 ίππων. Οι πιο απαιτητικοί πάλι, καλό θα είναι να ρίξουν μία ματιά στις Β200 και Β200 Τurbo που μοιράζονται τον ίδιο κινητήρα, 2.034 κ.εκ. με διαφορετικές όμως αποδόσεις, 136 και 193 ίππων αντίστοιχα. Οι τιμές των τελευταίων ανέρχονται στα 32.100 και 36.100 ευρώ αντίστοιχα, με την υπερτροφοδοτούμενη εκδοχή να αποτελεί και την κορυφαία της γκάμας.







































Κινητήρας
Κυβισμός 1.699 κ.εκ.
Κύλινδροι 4 σε σειρά
Ισχύς (ίπποι) 116/5.500σ.α.λ.
Ροπή (Νm) 155/3.500-4.000σ.α.λ.
Θέση Εμπρός/εγκάρσια
Μπλοκ/κεφαλή Χυτοσίδηρος/αλουμίνιο
Τροφοδοσία Ψεκασμός πολλαπλών σημείων
Διάμετρος x διαδρομή 83,0×78,5
Βαλβίδες ανά κύλινδρο 2
Εκκεντροφόροι 1 ΕΕΚ
Ειδική ισχύς (ίπποι/λίτρο) 68,2





































Μετάδοση
Κίνηση Εμπρός
Κιβώτιο Μηχανικό πέντε σχέσεων
Σχέσεις κιβωτίου/Ταχύτητα ανά 1.000σ.α.λ. (χλμ./ώρα) :1/3,640
:1/2,040
:1/1,330
:1/1,030
:1/0,820
Τελική σχέση διαφορικού :1/3,880











Ανάρτηση
Εμπρός Γόνατα McPherson με ψαλίδια βάσης και αντιστρεπτική ράβδο
Πίσω Πολλαπλοί σύνδεσμοι, αντιστρεπτική ράβδος














Φρένα
Εμπρός Αεριζόμενοι δίσκοι
Πίσω Δίσκοι
ABS Ναι




















Τροχοί
Διαστάσεις 6 Jx15
Υλικό Αλουμίνιο
Τύπος ελαστικών 195/65 R 15
Ελαστικά Michelin Premacy
Ρεζέρβα Ασφαλείας

















Σύστημα διεύθυνσης
Τύπος Κρεμαγιέρα
Υποβοήθηση Ηλεκτρομηχανική
Στροφές τιμονιού 2,9
Διάμετρος στροφής 11,95 μέτρα





























Διαστάσεις
Μήκος 4,270 μέτρα
Πλάτος 1,777 μέτρα
Ύψος 1,603 μέτρα
Μεταξόνιο 2.778 μέτρα
Μετατρόχιο (Ε/Π σε χιλιοστά)

1556/1551

Χώρος αποσκευών 544-2245 λίτρα
Βάρος 1.310 κιλά
Αναλογία κιλών/ίππο 11,3




















Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.)
Πόλη 8,6
Εκτός 5,8
Μέση 6,8
Ρεζερβουάρ (λίτρα) 54
Αυτονομία 794 χλμ. (θεωρητική μέση)











Επιδόσεις
Τελική ταχύτητα 184 χλμ./ώρα
0-100χλμ./ώρα 11,3 δευτερόλεπτα


Η Mercedes-Benz B-Class ουσιαστικά παίζει χωρίς αντίπαλο στη συγκεκριμένη κατηγορία, καθώς δεν υπάρχει άλλη πρόταση αναλόγου επιπέδου, σε αντίστοιχα επίπεδα τιμής. Εαν, ωστόσο, παραβλέψουμε αυτές τις παραμέτρους, τότε ο ανταγωνισμός καραδοκεί και, σίγουρα, έχει όλα τα φόντα να υψώσει το ανάστημά του στους υπόλοιπους, επιμέρους, τομείς.











Ford Focus C-MAX 1.8 Ghia




















Κυβισμός 1.798 κ.εκ.
Ιπποδύναμη 120 ίπποι / 6.200σ.α.λ.
Ροπή 165 Nm / 4.000σ.α.λ.
Επιτάχυνση 10,8 δευτ.
Τελική
ταχύτητα
193 χλμ./ώρα
Τιμή 22.715 ευρώ
Το γνωστό MPV της Ford μπορεί να μην διακρίνεται για τον προχωρημένο σχεδιασμό του, αποτελεί όμως μία από τις πλέον ολοκληρωμένες προτάσεις της αγοράς. Διαθέτοντας ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά, ικανοποιητικές επιδόσεις και έντονο το στοιχείο της πολυμορφικότητας, μπορεί να ικανοποιήσει όλα τα γούστα και μάλιστα με λογικό κόστος. Η τιμή του ξεκινάει από τα 19.442 ευρώ -στην έκδοση Ambiente- και καταλήγει στα 22.715 ευρώ για την κορυφαία, από πλευράς εξοπλισμού, Ghia.












Seat Altea 2.0 Stylance




















Κυβισμός 1.984 κ.εκ.
Ιπποδύναμη 150 ίπποι / 6.000σ.α.λ.
Ροπή 200 Nm / 3.500σ.α.λ.
Επιτάχυνση 9,6 δευτ.
Τελική
ταχύτητα
206 χλμ./ώρα
Τιμή 23.050 ευρώ
To Seat Altea θα αποτελέσει σίγουρα μία από τις βασικότερες επιλογές όσων αποζητούν τις επιδόσεις, ενώ παράλληλα δεν βάζουν σε δεύτερη μοίρα την εξωτερική εμφάνιση. Ο δίλιτρος κινητήρας άμεσου ψεκασμού των 150 ίππων αποτελεί σίγουρα ένα από τα πλεονεκτήματα της συγκεκριμένης πρότασης, καθώς διαθέτει άφθονα αποθέματα ισχύος σε όλο το φάσμα των στροφών. Το εσωτερικό του διακρίνεται για την εργονομία και τη μοντέρνα σχεδίαση, αν και από πλευράς πολυμορφικότητας δεν διεκδικεί τα πρωτεία.




auto.in.gr