Η Ducati έχασε τον L. Capirossi, προσέγγισε τον D. Pedrosa!
Ο Ισπανός αναβάτης της Repsol Honda επιβεβαίωσε ότι είχε επαφές με την ιταλική ομάδα για το 2010, την ώρα που ο Ιταλός βετεράνος ανακοινώθηκε και επίσημα από τη Suzuki.
Η Suzuki ανακοίνωσε επίσημα στο πλαίσιο του MotoGP Ινδιανάπολης την ανανέωση του συμβολαίου του Loris Capirossi για το 2010 και, κατά συνέπεια, την αποδέσμευση του Chris Vermeulen. Τη θέση του Αυστραλού θα πάρει ο πρωταγωνιστής των 250 κ.εκ. Alvaro Bautista.
Αν και αναμενόμενη, η ανακοίνωση απέκτησε βαρύτητα έπειτα από τις φήμες περί προσέγγισης της Ducati στον L. Capirossi για επιστροφή του στην ιταλική εταιρεία το 2010 – λίγο μετά την αρνητική απάντηση που πήρε η Ducati από τον Jorge Lorenzo, που προτίμησε να παραμείνει το 2010 στη Yamaha.
Ο Loris Capirossi ήταν αναβάτης της Ducati για τέσσερα χρόνια, πριν αντικατασταθεί από τον Marco Melandri στο τέλος του 2007. Τόσο ο βετεράνος αναβάτης όσο και ο αντικαταστάτης του, διαπίστωσαν ότι ήταν εξαιρετικά δύσκολο να διακριθούν με μια μοτοσικλέτα σχεδιασμένη για τον Casey Stoner.
Παρόλα αυτά, η Ducati με την πολιτική της δείχνει ότι θέλει είτε να αντικαταστήσει τον Casey Stoner στο εγγύς μέλλον είτε απλά να λάβει τα μέτρα της σε περίπτωση που ο Αυστραλός δεν απαλλαχθεί ούτε το 2010 από το μυστηριώδες πρόβλημα υγείας που του προκάλεσε υπερκόπωση και τον ανάγκασε να χάσει τρία Grands Prix φέτος.
Στο πλαίσιο αυτής της πολιτικής της και μετά την απώλεια του Jorge Lorenzo, η Ducati είχε επαφές με τον Dani Pedrosa! Ο Ισπανός αναβάτης της Repsol Honda το επιβεβαίωσε – ωστόσο αρνήθηκε ότι είναι κοντά στη Ducati. Στην Τσεχία η Honda ανέφερε ότι έχει σε κατ΄ αρχήν συμφωνία με τον D. Pedrosa.
Απλώς συζητήσαμε, διότι δεν έχω υπογράψει ακόμα για το 2010. Αν η Ducati ενδιαφέρεται να αποκτήσει έναν άλλο αναβάτη πρέπει να κάνει επαφές αλλά αυτό δεν σημαίνει τίποτα δήλωσε ο Dani Pedrosa.
Τίποτα δεν είναι ακόμα ξεκάθαρο για μένα. Όπως είπα και στο Μπρνο όλα είναι εντάξει με τη Honda και αυτό είναι σημαντικό. Αυτό είναι όλο. Αλλά δεν έχω αποφασιστεί τίποτα για τη νέα χρονιά, κατέληξε.
Πίσω στη Suzuki και τον Loris Capirossi, ο Ιταλός έχει κερδίσει ένα βάθρο το 2008 -χρονιά στην οποία ταλαιπωρήθηκε και με τραυματισμούς- αλλά φέτος δεν έχει επαναλάβει ανάλογο επίτευγμα, παρότι φέτος η νέα Suzuki GSV-R συνοδευόταν από υψηλές προσδοκίες.
Όταν ήρθα στη Suzuki ήθελα να κερδίζω αγώνες και αυτός παραμένει ο στόχος μου είπε ο Loris Capirossi. Αισθάνομαι σαν στο σπίτι μου στη Suzuki. Το κίνητρό μου να πετύχω είναι ισχυρό όσο ποτέ. Είμαστε 100% αφοσιωμένοι να κάνουμε την GSV-R νικήτρια και δουλεύουμε στη σωστή κατεύθυνση.
Ο διευθυντής της ομάδας, Paul Denning, είπε για τον 26χρονο Loris: Φέρνει στην ομάδα χαρακτήρα, θάρρος και εμπειρία και η συμβολή του στα τεχνικά ζητήματα είναι ανεκτίμητη. Έχει ακόμα μεγάλο κίνητρο να πετύχει και πρέπει να του δώσουμε μια όσο το δυνατόν πιο ανταγωνιστική μοτοσικλέτα.
Ελπίζουμε ότι ο Loris, με το νεανικό ενθουσιασμό του Alvaro [Bautista] δίπλα του, θα διαμορφώσουν ένα καλό δίδυμο. Ο Loris αναμφίβολα δεν θα θέλει να χάσει από έναν νεαρότερο οδηγό και σίγουρα θα μάχεται σκληρά.
Όσο για τον Chris Vermeulen, τον μοναδικό αναβάτη που έχει πετύχει νίκη με τη Suzuki στα 800 κ.εκ. του MotoGP (στο βροχερό LeMans το 2007), δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να επιστρέψει το 2010 στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbikes.
auto.in.gr
- Κύπρος: Σάλο προκαλεί η Ολγκίν που αποκαλεί τα Κατεχόμενα «τουρκική πλευρά της Κύπρου»
- Αφγανιστάν: Κυρώσεις της Αυστραλίας σε μέλη της de facto κυβέρνησης των Ταλιμπάν
- Νότια Αφρική: Δολοφονείται μάρτυρας για εγκλήματα του δικαστικού συστήματος
- Κατεχόμενα: Αιφνιδιαστική επίσκεψη από τον γιο του Ερντογάν στον Ερχιουρμαν
- Βενεζουέλα: Νέα άφιξη αεροσκάφους με απελαθέντες από τις ΗΠΑ μετανάστες
- Ρωσία: Πολύ σοβαρές οι συνέπειες για την ΕΕ από τυχόν χρήση ρωσικών πόρων για τη χρηματοδότηση της Ουκρανίας