Ford Tourneo Courier 2014: Συνδετικός κρίκος
Με αφετηρία το επαγγελματικών προδιαγραφών Transit Courier, η Ford δημιουργεί μία αξιόμαχη επιβατική πρόταση, που παρά τις αστικές διαστάσεις της διακρίνεται για την ευρυχωρία και την πρακτικότητά της.
Με αφετηρία το επαγγελματικών προδιαγραφών Transit Courier, η Ford δημιουργεί μία αξιόμαχη επιβατική πρόταση, που παρά τις αστικές διαστάσεις της διακρίνεται για την ευρυχωρία και την πρακτικότητά της.

Το περιορισμένο περιβαλλοντικό αποτύπωμα δεν αποτελεί το μοναδικό προσόν του VW eco up!, καθώς η χρήση φυσικού αερίου υπόσχεται την εξίσου θεαματική μείωση του κόστους κίνησης.

Το Opel Insignia πλησιάζει ακόμη περισσότερο τους premium ανταγωνιστές του, προσθέτοντας στις μέχρι σήμερα γνωστές προδιαγραφές του έναν εξαιρετικά αποδοτικό κινητήρα diesel χωρητικότητας 2,0 λίτρων και εκείνα τα εξοπλιστικά και μη χαρακτηριστικά που συνοδεύουν την πρόσφατα ανανεωμένη εκδοχή του.

Ελαφρύτερο, αποδοτικότερο και ταυτόχρονα πιο δυναμικό, το νέο Audi Q5 επιστρέφει καλύτερο από ποτέ.

To ανανεωμένο Dacia Duster ενισχύει το σπαρτιάτικο προφίλ του, προσθέτοντας στα μέχρι σήμερα γνωστά χαρακτηριστικά του, σύγχρονα στοιχεία εξοπλισμού και έναν ακόμη πιο αποδοτικό κινητήρα diesel χωρητικότητας 1,5 λίτρων.
To Οpel Zafira Tourer αποκτά ένα νέο κινητήρα diesel χαμηλού κυβισμού και την ίδια στιγμή ένα σαφές πλεονέκτημα απέναντι στις λιγοστές προτάσεις του ανταγωνισμού.
Με τεχνολογία αιχμής, σχεδίαση που συναρπάζει και άνεση που σχεδόν αβίαστα προκύπτει από τα premium χαρακτηριστικά της, η νέα C-Class αναζητά εκ νέου τον δρόμο για την κορυφή.
Οι μεγαλύτερες διαστάσεις, οι αποδοτικότεροι κινητήρες και η παροιμιώδης οδική συμπεριφορά του νέου MINI Hatchback εξασφαλίζουν τις προϋποθέσεις δημιουργίας ενός ακόμη αστικού θρύλου.
O ρεαλισμός ήταν αυτό που κυριάρχησε στην 84η ελβετική έκθεση με τις εκδόσεις παραγωγής αστικού προσαναλισμού προτάσεων της "διπλανής πόρτας" όπως τα Toyota Aygo, Citroen C1, Peugeot 108 και το Renault Twingo, αλλά και απολύτως "χειροπιαστά" όσο και εντυπωσιακά premium μοντέλα -βλ. S-Class Coupe και Audi TT- να δίνουν το στίγμα της έκθεσης που έμεινε μακριά από υπερφίαλα concept και ονειρικούς τρόπους μετακίνησης αμφίβολου μέλλοντος.
Το μέγεθός της αλλά κυρίως η σπουδαιότητα των καινούριων αυτοκινήτων -μοντέλων παραγωγής και πρωτοτύπων- που υπερβαίνουν τα 100, καθιστούν την φετινή διοργάνωση μια από τις σημαντικότερες από την γέννηση των εκθέσεων αυτοκινήτου, με τις γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες να στέλνουν μηνύματα προς όλους για τον κυρίαρχο ρόλο που διαδραματίζουν στο παγκόσμιο τετράτροχο γίγνεσθαι.
Πέρα από τις δεκάδες πρεμιέρες μοντέλων -σχεδόν 180 παγκόσμιες, ευρωπαϊκές και ελβετικές εμφανίσεις - και τα χιλιάδες τετραγωνικά μέτρα που φιλοξενούν τις ιδέες και το ταλέντο δημιουργικών ανθρώπων των αυτοκινητοβιομηχανιών στη φετινή 83η ελβετική έκθεση, μπορεί ξεκάθαρα να διακρίνει κανείς ότι, ο ρεαλισμός υπερτερεί της φαντασίας, καθώς η τετραετής -ήδη- οικονομική κρίση, φαίνεται να ανακάτεψε ξανά την τράπουλα των προτεραιοτήτων ειδικά για τις φίρμες που δραστηριοποιούνται κυρίως στη γηραιά ήπειρο.
Με το κλισέ "Το μέλλον, σήμερα" ως σύνθημα, η φετινή διεθνής παρισινή έκθεση αν και στην καρδιά της Γαλλίας, ανήκει στους "ξένους" μιας και με εξαίρεση το νέο Renault Clio τα ολοκαίνουρια Toyota Auris και VW Golf -δύο μοντέλα που απευθύνονται σε εκατομμύρια Ευρωπαίους καταναλωτές- αλλά και το Opel Adam καταφέρνουν να κερδίσουν την μάχη των εντυπώσεων.
"Small is the new big" και, κατά προτίμηση, με premium καταβολές για την φετινή 82η Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης όπου τον πρωταγωνιστικό ρόλο διεκδικούν οι μικρές και μικρομεσαίες προτάσεις που αναζητούν την χρυσή τομή μεταξύ sport και "πράσινων" επιδόσεων, συνδυάζοντας τον premium με τον προσιτό χαρακτήρα. Έτσι, στο ελβετικό floor φιλοξενούνται πρεμιέρες όπως το Volvo V40 η νέα γενιά του Audi A3 αλλά και η έκδοση παραγωγής της νέας Mercedes-Benz A-Class.
Πράσινη αυτοκίνηση και μοντέλα με αστικό, κυρίως, προσανατολισμό έδωσαν το στίγμα της 64ης γερμανικής έκθεσης, με πρωτότυπα όπως τo ηλεκτροκίνητo BMW i3 και μοντέλα όπως η πρεμιέρα της νέας γενιάς της Porsche 911 αλλά και πρωτότυπα όπως το BMW i8 και μελλοντικό ηλεκτροκίνητο sportscar, ανέλαβαν να σώσουν την χαμένη τιμή των επιδόσεων, ανεξαρτήτως καυσίμου.
Ως αγώνας εντυπώσεων και εκκεντρικών προτάσεων θα μπορούσε να χαρακτηριστεί η 81η ελβετική έκθεση στην οποία τα πρωτότυπα με τους πανίσχυρους κινητήρες και υπεραυτοκίνητα όπως η πρώτη τετρακίνητη Ferrari FF και η Lamborghini Aventador LP 700-4 αλλά και μελλοντικές προτάσεις επιδόσεων όπως η πρωτότυπη ελκυστική Alfa Romeo 4C, κυριάρχησαν έναντι των "απλών καθημερινών" αυτοκινήτων.
Συνδυάζοντας ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης με έναν ιδιαίτερα αποδοτικό κινητήρα diesel, το συμπαγών διαστάσεων Mokka αποτελεί ό,τι καλύτερο έχει να επιδείξει μέχρι σήμερα η Opel στην κατηγορία των SUV.
Το πετρελαιοκίνητο Ford Focus των 1,6 λίτρων προσφέρει την απαιτούμενη οικονομία καυσίμου, χωρίς να στερεί την ευχαρίστηση από εκείνους που ανδρώθηκαν με τις δύο προηγούμενες γενιές του.
Το Ford Focus ανανεώνεται υπακούοντας στις τελευταίες εξελίξεις του σχεδιαστικού κώδικά της φίρμας αλλά και εντάσσοντας στην γκάμα του δύο νέα μηχανικά σύνολα βενζίνης και πετρελαίου τα οποία, υπόσχονται περισσότερη αποδοτικότητα.
Με τρεις τύπους αμαξώματος, τρεις εκδόσεις ισχύος και παράδοση πέντε δεκαετιών, το νέο Transit επιβεβαιώνει στην πράξη τον ηγετικό του ρόλο στην ευρύτερη κατηγορία των επιβατικών και επαγγελματικών van.
Το παράδειγμα του Fiat Panda ακολουθεί το οικογενειακών προδιαγραφών 500L, εξασφαλίζοντας, χάρη στον TwinΑir κινητήρα διπλού καυσίμου, τα περιβαλλοντικά και μη πλεονεκτήματα που προκύπτουν από τη χρήση φυσικού αερίου.
Η γερμανική φίρμα παρουσίασε τη δυναμικότερη δίθυρη έκδοση της ναυαρχίδας της η οποία και θα αντικαταστήσει στην γκάμα την CL-Class, προσφέροντας περισσότερο δυναμισμό και πολυτέλεια από ποτέ, αλλά και συνεισφέροντας με τις "δικές της" καινοτομίες στο πολυτελές παζλ τεχνολογίας που εκπροσωπεί η S-Class.
H Citroen αποκάλυψε το νέο της μοντέλο το οποίο... "απαλλάσσεται από κάθε τι περιττό", υποσχόμενο μέσα από μια ιδιόρρυθμα αφαιρετική προσέγγιση να προσφέρει την μέγιστη δυνατή πρακτικότητα και χρηστικότητα μιας καθαρόαιμης αστικής πρότασης.
Ένας ισχυρός ηλεκτροκινητήρας, μερικές εκατοντάδες κιλά μπαταριών, συνθετικά υλικά χαμηλού βάρους, ευκολία χρήσης και ευελιξία που θα ζήλευε ακόμη και δίκυκλο. Αυτό είναι το ηλεκτροκίνητο μέλλον όπως σήμερα περιγράφεται από το BMW i3.
Μια νέα μορφή χωροταξικής πολυτέλειας λανσάρει η Mercedes-Benz, με αφορμή την αντικατάσταση του μέχρι σήμερα γνωστού Viano από την εντυπωσιακή, σε διαστάσεις και χαρακτηριστικά, V-Class.
Ένα "σκαθάρι"... για φίλημα και ένα Polo στα μέτρα του Audi S1 κλέβουν την παράσταση Δίλιτρος κινητήρας, σύστημα τετρακίνησης και ισχύ από άλλο κόσμο
Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος
Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη
Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673
ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ
Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442