Τελικά σταματάμε στο πορτοκαλί φανάρι ή όχι; – Τι προβλέπει ο Κ.Ο.Κ
Για αρκετούς αποτελεί προάγγελος του κόκκινου σηματοδότη και επιλέγουν να συνεχίσουν την πορεία τους
Spotlight
-
Στη φυλακή γνωστός δικηγόρος της Αθήνας για βιασμό ανηλίκων - «Είναι επικίνδυνος» λέει ένα από τα θύματα
-
Εφαρμογή της βίζας εξπρές για Tούρκους πολίτες και για τα 10 νησιά του Αιγαίου
-
Το ρομπότ Sophia έθεσε νέο… Κρητικό Ζήτημα – «Η Κρήτη θα μπορούσε να ήταν αυτόνομο κρατίδιο»
-
Τρόφιμα που δεν πρέπει ποτέ να μαγειρεύετε στη φριτέζα αέρος - Ειδικοί κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου
Οι φωτεινοί σηματοδότες, κοινώς φανάρια, διαδραματίζουν ίσως τον σημαντικότερο ρόλο στην κυκλοφορία των οχημάτων στους δρόμους και η συμμόρφωση των οδηγών προς αυτά είναι εξίσου σημαντικό τόσο για την ασφάλεια των ίδιων, όσο και των υπόλοιπων οδηγών και πεζών.
Είναι γνωστό πως στο πράσινο φανάρι ξεκινάμε την πορεία μας και στο κόκκινο υποχρεωτικά την διακόπτουμε. Μάλιστα όπως προβλέπει ο Κ.Ο.Κ στην περίπτωση που τον παραβιάσετε προβλέπεται πρόστιμο των 700 ευρώ και αφαίρεση της άδειας για 60 ημέρες.
Ωστόσο μεταξύ αυτών των δύο παρεμβάλλεται το πορτοκαλί φανάρι, το οποίο για πολλούς αποτελεί προάγγελος του κόκκινου σηματοδότη, χωρίς όμως να μας είναι ξεκάθαρο πώς πρέπει να ενεργήσουμε στη θέα του, με αρκετούς βέβαια να επιλέγουν να συνεχίζουν την πορεία τους.
Η πραγματικότητα, ωστόσο, είναι διαφορετική. Όπως ορίζεται στην παράγραφο 1. του Άρθρου 6 «Φωτεινή σηματοδότηση για την κυκλοφορία των οχημάτων», σε πορτοκαλί φανάρι, ο οδηγός υποχρεούται να σταματήσει, εξαιρουμένης της περίπτωσης που δεν μπορεί να το πράξει αυτό με ασφάλεια, για παράδειγμα αν ακολουθεί από πίσω του όχημα με μεγάλη ταχύτητα, και το απότομο φρενάρισμα ενέχει τον κίνδυνο να προκληθεί σύγκρουση μεταξύ των δύο οχημάτων.
Σημειώνεται ότι η παραβίαση του πορτοκαλί σηματοδότη επισύρει πρόστιμο ύψους 80 ευρώ.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις