Δευτέρα 29 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
«Χειροκίνητα» κιβώτια έως και 14 σχέσεων για τα EV της Toyota

«Χειροκίνητα» κιβώτια έως και 14 σχέσεων για τα EV της Toyota

Η ιαπωνική φίρμα αποκαλύπτει περισσότερες πληροφορίες για το χειροκίνητο κιβώτιο με το οποίο σχεδιάζει να εφοδιάσει, προαιρετικά τα νέας γενιάς ηλεκτρικά της ενισχύοντας την εμπλοκή του οδηγού

HToyota έχει ανακοινώσει εδώ και καιρό ότι εξελίσσει ένα κιβώτιο που να προσομοιώνει την αίσθηση των μηχανικών κιβωτίων, με προορισμό τη νέα γενιά ηλεκτρικών αυτοκινήτων της.

Ο λόγος που η Toyota επέλεξε να εξελίξει ένα αντίστοιχο σύστημα είναι να ενισχύσει την οδηγική ευχαρίστηση και την εμπλοκή του οδηγού με τα νεότερης τεχνολογίας ηλεκτρικά οχήματα.

Όπως έχει ήδη ανακοινώσει το σύστημα δεν θα αποτελείται, αυτονόητα, απλώς από μοχλό ή paddles για τις αλλαγές των σχέσεων αλλά θα συμπληρώνεται από συμπλέκτη ενώ, εφόσον επιλέξει κανείς την χειροκίνητη λειτουργία, θα υπάρχει και «αντίκρισμα» στην λειτουργία του ή των κινητήρων κατά τρόπο που θα θυμίζει την αίσθηση αλλαγής των σχέσεων με την συνδρομή ενός τυπικού μηχανικού κιβωτίου αν και φυσικά στην προκειμένη περίπτωση, τόσο η αίσθηση όσο και οι μεταβολές θα πραγματοποιούνται με τη συνδρομή λογισμικού αντί της συνεργασίας μιας μακράς αλληλουχίας μηχανικών μερών.

Εξίσου αυτονόητα η αξιοποίηση του συστήματος αλλαγής σχέσεων με «μηχανικό» τρόπο θα αποτελεί επιλογή καθώς ο οδηγός θα μπορεί να επιλέξει εξίσου μια πλήρως αυτοματοποιημένη λειτουργία.

Με βάση τις νεότερες ανακοινώσεις του ιάπωνα κατασκευαστή και των σκίτσων που έδωσε στη δημοσιότητα, το συγκεκριμένο σύστημα έχει πολλά περιθώρια, έχοντας τη δυνατότητα να υποστηρίξει έως και 14 διαφορετικές σχέσεις.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τις συστάσεις, ο οδηγός θα έχει τη δυνατότητα να επιλέξει ο ίδιος πόσες σχέσεις επιθυμεί να έχει στη διάθεσή του. «Ο αριθμός των εικονικών σχέσεων θα μπορεί να είναι έξι, λιγότερες ή περισσότερες, αναλόγως με την προτίμηση και την επιθυμία του οδηγού» αναφέρεται χαρακτηριστικά στην σχετική ανάλυση που συνοδεύει τα σκίτσα τα οποία έχουν υποβληθεί για κατοχύρωση του διπλώματος ευρεσιτεχνίας.

Όσο για τον τρόπο εφαρμογής του παραπάνω σκεπτικού σε ένα τυπικό λεβιέ, επί της ουσίας όταν ο οδηγός φτάνει στην έβδομη σχέση, εφόσον έχει κάνει την αντίστοιχη επιλογή για επιπλέον σχέσεις, ο επιλογέας θα επιστρέφει στο νεκρό και θα μπορεί ξαναρχίζει  από την αρχή εξακολουθώντας έτσι να ανεβάζει ταχύτητες.

Sports in

Εισιτήριο πρώτης θέσης, στο τρένο της δεύτερης ευκαιρίας

Ο Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ το έλεγε από το βράδυ της Τετάρτης στη Θεσσαλονίκη. Και η δικαίωση απλά, άργησε λίγες ημέρες

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Δευτέρα 29 Απριλίου 2024