Παρασκευή 03 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
Πόσο πετυχημένα είναι τελικά τα brands των διασήμων;

Πόσο πετυχημένα είναι τελικά τα brands των διασήμων;

Από τον Jamie Oliver μέχρι την Rihanna, κανείς δεν κατάφερε να αποτρέψει την οικονομική καταστροφή.

Η Βικτόρια Μπέκαμ επιβεβαίωσε πρόσφατα ότι η εταιρεία μόδας και ομορφιάς της, παρουσίασε επιτέλους κέρδη φέτος. Η σχεδιάστρια μόδας, 49 ετών, ίδρυσε την επιχείρησή της το 2008 και δανείστηκε 30 εκατομμύρια λίρες από άλλα τμήματα της αυτοκρατορίας Μπέκαμ όλα αυτά τα χρόνια. Ωστόσο, τώρα φαίνεται να αποδίδει και η Βικτόρια δήλωσε στη Vogue France πώς επιτέλους έβγαλε κέρδη μετά από χρόνια σκληρής δουλειάς.

«Είναι μια τόσο συγκλονιστική στιγμή. Φέτος, βγάλαμε κέρδος! Αυτό απαιτεί χρόνο, ειδικά για μια αυτόνομη μάρκα», δήλωσε για την εταιρεία της. «Τώρα που έχω θέσει τις βάσεις για τον οίκο, μπορεί να αρχίσει η ουσιαστική δουλειά».

Ωστόσο, δεν ήταν πάντα ομαλά τα πράγματα για τη μάρκα της Victoria και το ηλεκτρονικό περιοδικό MailOnline «αποφάσισε» να ρίξει μια ματιά σε άλλες επιχειρήσεις διασημοτήτων που απέτυχαν να αποδώσουν.

Σε λιγότερο από ένα μήνα μετά την κυκλοφορία της κάρτας ο γενικός εισαγγελέας του Κονέκτικατ Richard Blumenthal δήλωσε ότι οι προμήθειες της κάρτας ήταν «ληστρικές»

RIHANNA – FENTY CLOTHING

Ενώ η Rihanna σημείωσε τεράστια επιτυχία με την Fenty Beauty και τη σειρά εσωρούχων Savage X Fenty, οι οποίες συνεχίζουν να ακμάζουν και τώρα, η σειρά ρούχων Fenty σταμάτησε.

Κατέκτησε τον κόσμο το 2019, ωστόσο η σειρά μόδας σταμάτησε την παραγωγή μόλις δύο χρόνια αργότερα, το 2021, εν μέσω της πανδημίας Covid-19. Η Fenty – που πήρε το όνομα της από το πλήρες όνομα της Robyn Rihanna Fenty – προοριζόταν να βασιστεί στην κοινή επιχείρηση καλλυντικών της τραγουδίστριας με την LVMH, μια πλήρη γκάμα ρούχων, παπουτσιών και αξεσουάρ. Αλλά η σειρά ήταν πανάκριβη – σχεδόν 1.000 δολάρια για ένα τζιν μπουφάν και 810 δολάρια για ένα πουκάμισο με κορσέ – και δεν κατάφερε να προκαλέσει τόσο μεγάλο ενδιαφέρον όσο οι υπόλοιπες σειρές της.

View this post on Instagram

A post shared by FENTY SKIN (@fentyskin)

Η LVMH και η Rihanna ανέφεραν τότε σε ανακοίνωσή τους: «Η LVMH και η Rihanna επιβεβαιώνουν τη φιλοδοξία τους να επικεντρωθούν στην ανάπτυξη και τη μακροπρόθεσμη εξέλιξη της Fenty, εστιάζοντας στα καλλυντικά, την περιποίηση του δέρματος και τα εσώρουχα».

KIM KARDASHIAN – Η KARDASHIAN KARD

Η Kim Kardashian και οι αδελφές της Kourtney και Khloé συνέβαλαν στο λανσάρισμα της δικής τους προπληρωμένης πιστωτικής κάρτας το 2008, που ονομάστηκε The Kardashian Kard.

Απευθυνόταν σε εφήβους και απεικόνιζε τα πρόσωπα της τριάδας με τις αδελφές να λένε τότε ότι ήταν «κατενθουσιασμένες» από το εν λόγω εγχείρημα.

Ωστόσο, τα πράγματα έγιναν πολύ γρήγορα δυσάρεστα, αφού οι συνήγοροι των καταναλωτών διαμαρτυρήθηκαν για τις εξαιρετικά υψηλές χρεώσεις της κάρτας και οι αδελφές Kardashian δέχθηκαν σύντομα επιθέσεις επειδή το προϊόν απευθυνόταν σε νεαρούς ενηλίκους.

Η τραγουδίστρια Britney Spears επιχείρησε να ασχοληθεί με τη γαστρονομία και άνοιξε το δικό της εστιατόριο στη Νέα Υόρκη το 2002, το οποίο όμως έκλεισε λίγο αργότερα

Σε λιγότερο από ένα μήνα μετά την κυκλοφορία της κάρτας ο γενικός εισαγγελέας του Κονέκτικατ Richard Blumenthal δήλωσε ότι οι προμήθειες της κάρτας ήταν «ληστρικές».

BLAKE LIVELY – PRESERVΕ

Η Blake Lively, ΤΟ 2014 λάνσαρε το Preserve, ένα ψηφιακό περιοδικό και έναν ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου αλλά το εγχείρημα έκλεισε λίγο αργότερα.

Ο ιστότοπος παρουσίαζε ένα ευρύ φάσμα χειροποίητων μοναδικών αντικειμένων, όλα επιλεγμένα από την ίδια την Blake.
Είχε δηλώσει στο Instagram εκείνη την εποχή: «Σας ευχαριστώ παιδιά για την υποστήριξή σας σε κάθε βήμα της περιπέτειας @preserve_us. Δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ευγνώμων!!!»

Μετά το κλείσιμο της, η Blake δήλωσε ότι θα «επέστρεφε με ένα σχέδιο που θα συγκλόνιζε τον κόσμο», αλλά δεν επανέφερε ποτέ την ιστοσελίδα.

BRITNEY SPEARS – NYLA

Η τραγουδίστρια Britney Spears επιχείρησε να ασχοληθεί με τη γαστρονομία και άνοιξε το δικό της εστιατόριο στη Νέα Υόρκη το 2002, το οποίο όμως έκλεισε λίγο αργότερα.

Παρόλο που ήλπιζε να εντυπωσιάσει τους θαμώνες με ένα μενού εμπνευσμένο από το cajun, έλαβε κακές κριτικές και πλήθος υγειονομικών παραβάσεων.

Μετά το κλείσιμο η hitmaker εξέδωσε μια δήλωση η οποία έγραφε: «Η Britney Spears διέκοψε κάθε εμπλοκή με το εστιατόριο Nyla του Μανχάταν και την εταιρεία που διαχειρίζεται το Nyla».

«Η Spears πιστεύει ότι δεν της έχει δοθεί άλλη επιλογή από το να τερματίσει τη σχέση της με το Nyla, ως αποτέλεσμα της αποτυχίας της διοίκησης να την κρατήσει πλήρως ενήμερη για τις πληροφορίες που αφορούν το εστιατόριο και τις δραστηριότητές του».

JAMIE OLIVER – ΙΤΑΛΙΚΆ ΤΟΥ JAMIE

Η αλυσίδα ιταλικών εστιατορίων του Jamie Oliver, την οποία άνοιξε το 2009, είχε 42 εστιατόρια στο ζενίθ της, αλλά έκτοτε έχει καταρρεύσει. Το Jamie’s Italian χρεοκόπησε τον Μάιο του 2019, αφού τα κέρδη έπεσαν με 22 καταστήματα να κλείνουν και περίπου 1.000 άτομα να απολύονται. Η θεαματική πτώση της επιχειρηματικής αυτοκρατορίας του πατέρα των πέντε παιδιών άφησε την ιταλική εταιρεία τροφίμων να χρωστάει περίπου 83 εκατομμύρια λίρες.

«Περάσαμε 13 καταπληκτικά χρόνια και μάθαμε πολλά. Ήμουν νέος όταν ξεκίνησα, τώρα είμαι πολύ μεγαλύτερος και σοφότερος», δήλωσε μετά το κλείσιμο ο Oliver.

*Με πληροφορίες από DailyMail | Κεντρική φωτογραφία θέματος: Instagram | badgalriri

Sports in

Μεντιλίμπαρ: «Δεν έχει τελειώσει τίποτα, έχει γίνει η μισή δουλειά»

Απόλυτα ψύχραιμος ο Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ μετά τον θρίαμβο του Ολυμπιακού επί της Άστον Βίλα.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 03 Μαϊου 2024