Πέμπτη 13 Ιουνίου 2024
weather-icon 21o
Meta Platforms: Πρόσβαση σε Facebook-Instagram χωρίς διαφημίσεις έναντι συνδρομής

Meta Platforms: Πρόσβαση σε Facebook-Instagram χωρίς διαφημίσεις έναντι συνδρομής

Η Meta θα συνεχίσει να προσφέρει υπηρεσίες που υποστηρίζονται και από διαφημίσεις χωρίς πρόσθετη χρέωση.

Η Meta Platforms θα προσφέρει στους χρήστες στην Ευρώπη πρόσβαση στο Facebook και το Instagram χωρίς διαφημίσεις έναντι συνδρομής.

Από τον Νοέμβριο, οι χρήστες θα μπορούν να εγγραφούν στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης έναντι 9,99 ευρώ το μήνα για την διαδικτυακή έκδοση ή 12,99 ευρώ το μήνα μέσω των εφαρμογών στα λειτουργικά συστήματα κινητών τηλεφώνων της Apple και του Android, ανέφερε η εταιρεία σε ανακοίνωσή της τη Δευτέρα.

H Meta ανακοίνωσε τα μεγαλύτερα τριμηνιαία έσοδά της από τότε που μπήκε στο χρηματιστήριο πριν από μια δεκαετία και πλέον

Οι συνδρομητικές υπηρεσίες θα προσφέρονται σε οποιονδήποτε στην Ευρωπαϊκή Ένωση, τον Ευρωπαϊκό Οικονομικό Χώρο και την Ελβετία. Οι συνδρομές αποτελούν αντίδραση στις αυξανόμενες ρυθμίσεις σχετικά με τον τρόπο συλλογής και χρήσης των δεδομένων των χρηστών στην Ευρώπη.

Σε σχετική ανάρτηση που εξηγεί την απόφαση, η εταιρεία επικαλείται μια απόφαση του Δικαστηρίου της ΕΕ τον Ιούλιο, σύμφωνα με την οποία οι εταιρείες θα πρέπει να εξετάσουν το ενδεχόμενο να προσφέρουν μια εναλλακτική υπηρεσία «εάν είναι απαραίτητο έναντι κατάλληλης αμοιβής».

Η Meta θα συνεχίσει να προσφέρει υπηρεσίες που υποστηρίζονται από διαφημίσεις σε αυτές τις αγορές χωρίς πρόσθετη χρέωση.

Τα οικονομικά αποτελέσματα

Σημειώνεται ότι η Meta Platforms, μητρική εταιρεία του Facebook, ανακοίνωσε τα μεγαλύτερα τριμηνιαία έσοδά της από τότε που μπήκε στο χρηματιστήριο πριν από μια δεκαετία και πλέον, καθώς η ζήτηση για διαφήμιση ανέκαμψε και η εταιρεία συνέχισε να αποκομίζει τα οφέλη από τη μείωση του κόστους και την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης.

Συνολικά, η Meta ανακοίνωσε καθαρά κέρδη 11,6 δισ. δολαρίων για το τρίτο τρίμηνο – υπερδιπλάσια από τα καθαρά κέρδη της σε σχέση με ένα χρόνο πριν και από 7,8 δισ. δολάρια το τρίμηνο Απριλίου-Ιουνίου.

Η διαφήμιση αποτέλεσε το 98,5% των εσόδων της Meta κατά το τρίμηνο. Τα διαφημιστικά έσοδα της εταιρείας αυξήθηκαν στα 33,6 δισεκατομμύρια δολάρια. Η Meta δήλωσε ότι η μέση τιμή της διαφήμισής της μειώθηκε κατά 6% σε ετήσια βάση. Το ίδιο τρίμηνο πέρυσι, η μέση τιμή ανά διαφήμιση μειώθηκε κατά 18%.

Η Meta δήλωσε ότι αναμένει ότι τα συνολικά της έξοδα για το 2023 θα κυμανθούν μεταξύ 87 και 89 δισεκατομμυρίων δολαρίων, μειωμένα από προηγούμενη πρόβλεψη μεταξύ 88 και 91 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Η εταιρεία δήλωσε ότι εκτιμά ότι τα συνολικά της έξοδα για το 2024 θα κυμανθούν μεταξύ 94 και 99 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Πηγή: OT.gr

inSports

Μέσι: «Λατρεύω το ποδόσφαιρο, δεν ήρθε η ώρα ακόμα για να αποσυρθώ»

Ο Μέσι ξεκαθάρισε ότι ακόμα δεν ήρθε η ώρα να αποσυρθεί από την ενεργό δράση.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 13 Ιουνίου 2024