Κυριακή 05 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
Μια πιο προσιτή εκδοχή του Mercedes-AMG One

Μια πιο προσιτή εκδοχή του Mercedes-AMG One

Το υβριδικό hypercar της γερμανικής φίρμας μόλις απέκτησε την ρέπλικα που του αρμόζει

ο υπεραυτοκίνητο που σχεδιάστηκε για να αποτελέσει την πεμπτουσία της μηχανολογικής υπεροχής της Mercedes-AMG, είναι ακριβώς εξαιτίας αυτού ένα από τα πλέον δυσπρόσιτα αυτοκίνητα με δεδομένη την τιμή των περίπου 2,3 εκατομμυρίων ευρώ αλλά και το τιράζ των μόλις 275 αντιτύπων.

Πλέον ωστόσο χάρη στην επίσημη συνεργασία ανάμεσα σε Mercedes-AMG και CaDA, οι λάτρεις του αυτοκινήτου αλλά και των αυτοσχέδιων κατασκευών, μπορούν να αποκτήσουν μια τηλεκατευθυνόμενη ρέπλικα ακριβείας σε κλίμακα 1:8, αποτελούμενη από 3.295 τουβλάκια. Βέβαια, εκτός από τις ακριβείς αναλογίες και την μηχανολογική συνάφεια του τηλεκατευθυνόμενου με το αρχέτυπο, θα μπορούσε να εντοπίσει κανείς μια αναλογία και στην τιμή της συγκεκριμένης ρέπλικας που κοστίζει 16.485 ευρώ και θα προσφέρει μια αντίστοιχη αίσθηση μοναδικότητας μιας και θα διατεθεί αυστηρά σε μόλις 199 μονάδες.

Αν το παραπάνω τίμημα ακούγεται και είναι κάπως υπερβολικό για μια ρέπλικα με μήκος 58 εκ., πλάτος 24,3 εκ. και ύψος 16 εκ. αξίζει να σημειωθεί ότι η λεπτομέρεια που την χαρακτηρίζει είναι συγκλονιστική τόσο σε ό,τι αφορά την εμφάνιση όσο και την λειτουργικότητα. Πέρα από την εικόνα, η AMG One είναι πλήρως ηλεκτροκινούμενη διαθέτει ανεξάρτητη ανάρτηση μπροστά και πίσω με αμορτισέρ καθώς και λειτουργικά φώτα LED.

O κινητήρας της αποτελεί επίσης μια πιστή αναπαραγωγή του εξακύλινδρου μοτέρ που εφοδιάζει το μοντέλο ενώ ο σχεδιαστής του, Bruno JJ1 ο οποίος έχει μακρά πορεία στον σχεδιασμό Lego και άλλων αυτοκινήτων με την συγκεκριμένη μέθοδο έχει φροντίσει να μιμηθεί την παρουσία του συστήματος KERS με την συνδρομή pull-back μοτέρ των Lego –το είδος των μοτέρ που τραβάς ένα τροχοφόρο προς τα πίσω προκειμένου να επιταχύνει.

To σύνολο συμπληρώνει η παρουσία δύο επιπλέον μοτέρ (L-Motor με προέλευση και πάλι τη σειρά των Lego Technic) τα οποία προσομοιώνουν την παρουσία των τεσσάρων ηλεκτρικών μοτέρ της AMG One και μπορούν να ελεγχθούν ξεχωριστά μέσω του τηλεχειριστηρίου. Η ρέπλικα διαθέτει ακόμα και δύο σχέσεων κιβώτιο, gadget ιδιαιτέρως σπάνιο στον κόσμο των κατασκευών  του είδους. Σε ό,τι αφορά τη λειτουργία της, ο χρήστης μπορεί μέσω του τηλεχειριστηρίου να επιταχύνει, να ελέγξει την ταχύτητα, να κάνει όπισθεν, να στρίψει, να ανοίξει τις πόρτες και να ανάψει τα φώτα.

Για την ιστορία, το «real-thing» αποτελεί ένα υβριδικό hypercar ισχύος 1.078 ίππων με προέλευση ένα σύνολο που αποτελείται από V6 κινητήρα 1,6 λίτρου και τέσσερα ηλεκτρικά μοτέρ.

Sports in

«Για αυτό ο Μπαρτζώκας δεν χρησιμοποίησε καθόλου τον Μόουζες Ράιτ»

Ποιος είναι ο λόγος που ο Μόουζες Ράιτ δεν έπαιξε καθόλου στο Game 4 με την Μπαρτσελόνα στο ΣΕΦ…

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Κυριακή 05 Μαϊου 2024