Πέμπτη 02 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
Toyota: Το επόμενο μοντέλο σχεδιάζεται για βόλτες στη Σελήνη

Toyota: Το επόμενο μοντέλο σχεδιάζεται για βόλτες στη Σελήνη

Η ιαπωνική εταιρεία σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει τεχνολογία κυψελών καυσίμου για την τροφοδοσία ενός επανδρωμένου σεληνιακού οχήματος

Η Toyota σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει τεχνολογία κυψελών καυσίμου για την ανάπτυξη επανδρωμένου σεληνιακού οχήματος, δήλωσαν στελέχη της την Παρασκευή, αυξάνοντας την προοπτική να χρησιμοποιηθεί τελικά ο πάγος του φεγγαριού ως πηγή ενέργειας στο μέλλον.

Η εξέλιξη έρχεται καθώς οι διαστημικές φιλοδοξίες της Ιαπωνίας «φουντώνουν» υπό τον πρωθυπουργό Φούμιο Κισίντα. Η χώρα του ανατέλλοντος ηλίου συμμετέχει στο πρόγραμμα Artemis της NASA και σχεδιάζει να στείλει αστροναύτη στον σχεδιαζόμενο σεληνιακό διαστημικό σταθμό Gateway στο δεύτερο μισό της δεκαετίας του 2020.

Η Toyota

Η Toyota συνεργάζεται με την ιαπωνική διαστημική υπηρεσία από το 2019 για την ανάπτυξη του επανδρωμένου σεληνιακού οχήματος – το οποίο ονόμασε Lunar Cruiser – που ελπίζουν ότι μπορεί να εκτοξευτεί στο φεγγάρι το 2029.

«Προκειμένου να διεξάγουμε μακροχρόνια και σταθερή έρευνα στην επιφάνεια της σελήνης, στοχεύουμε στην προμήθεια διαφόρων αντικειμένων επί τόπου για μεγάλο χρονικό διάστημα», δήλωσε ο Κεν Γιαμασίτα, επικεφαλής των έργων σεληνιακής εξερεύνησης της Toyota.

Η NASA αναμένει από την Ιαπωνία να παράσχει ένα σεληνιακό όχημα με ημερομηνία εκτόξευσης το 2029 ως συμβολή στο πρόγραμμα Artemis, ανέφερε η Ιαπωνική Υπηρεσία Αεροδιαστημικής Εξερεύνησης σε υλικό παρουσίασης την Παρασκευή.

Οι κυψέλες καυσίμου

Τα οχήματα κυψελών καυσίμου χρησιμοποιούν ηλεκτροκινητήρα όπως τα ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας, αντλούν όμως ενέργεια από ένα σύστημα στο οποίο το υδρογόνο διοχετεύεται σε έναν καταλύτη για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας.

Η Toyota δήλωσε ότι η τεχνολογία της θα χρησιμοποιεί την ηλιακή ενέργεια και το νερό για την παραγωγή υδρογόνου και οξυγόνου μέσω ηλεκτρόλυσης κατά τη διάρκεια της ημέρας και τις κυψέλες καυσίμου για την παροχή ηλεκτρικής ενέργειας κατά τη διάρκεια της νύχτας.

Μια σεληνιακή νύχτα διαρκεί περίπου 14 γήινες ημέρες, οπότε με τη βοήθεια της τεχνολογίας το σεληνιακό όχημα θα είναι σε θέση να ταξιδεύει για πολλές ημέρες συνεχόμενα, ακόμη και όταν είναι σκοτεινά και εξαιρετικά κρύα.

Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο βάσει πωλήσεων ελπίζει να εξασφαλίσει μια παραγγελία για το επανδρωμένο σεληνιακό όχημα μέχρι το φθινόπωρο του επόμενου έτους. Το όχημα αναμένεται να είναι σε θέση να μεταφέρει δύο αστροναύτες για 42 ημέρες το χρόνο σε αποστολή και να παραμείνει σε λειτουργία για 10 χρόνια, όπως αναφέρει.

«Η ιδέα μας είναι να συνεχίσουμε με το σεληνιακό όχημα περισσότερο από αυτά τα 10 χρόνια, εάν υπάρχει μια εταιρεία ή μια συμφωνία που μπορεί να προμηθεύσει το νερό που απαιτείται για αυτό», δήλωσε ο Γιαμασίτα, προσθέτοντας ότι αρχικά θα πρέπει να σταλεί καθαρό νερό στο διάστημα μαζί με το όχημα.

Ξεκαθάρισε πάντως ότι η Toyota δεν αναμένει ότι θα είναι σε θέση να παράγει νερό χρήσιμο για κυψέλες καυσίμου από το πάγο του φεγγαριού ή να είναι ικανή να τον εξορύξει μόνη της, λέγοντας ότι πιθανότατα θα βασιστεί σε άλλες εταιρείες ή σε μελλοντικές τεχνολογικές εξελίξεις για αυτό.

Πηγή: OT.gr

Sports in

Μπροστά του μόνο τελικοί

Ο Ολυμπιακός έφυγε από τον Καρβαλιάλ, πήγε στον Μεντιλίμπαρ και τα αποτελέσματα δείχνουν απολύτως ορατά.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 02 Μαϊου 2024