H ηλεκτρική premium SUV κατηγορία μόλις απέκτησε ένα νέο παίκτη με ιταλικό αίμα και υψηλές προσδοκίες

H κατηγορία των πολυτελών ηλεκτροκίνητων SUV μόλις απέκτησε ένα νέο εκπρόσωπο ή μάλλον για την ακρίβεια πρόκειται να αποκτήσει από το 2025, οπότε και η σχετικά νεοσύστατη Aehra, με «καταγωγή» από το Μιλάνο και δυναμικό από φίρμες όπως η Lamborghini, θα ξεκινήσει να κατασκευάζει το πρώτο της μοντέλο.

Με δεδομένη τη δημοτικότητα των περιπετειωδών οχημάτων, δεν προκαλεί εντύπωση ότι η Aehra επέλεξε να κάνει το ντεμπούτο της με ένα ευμέγεθες SUV το οποίο σύμφωνα με τις επίσημες συστάσεις σκοπεύει να «ξαναγράψει τους κανόνες σχεδιασμού των οχημάτων» αντλώντας τις επιρροές του από τον κόσμο των supercar όπου προφανώς φιλοδοξεί να ανήκει, αλλά και από σύμπαν των μοτοσικλετών. 

Για το είδος του αμαξώματος που επέλεξε η ιταλική φίρμα, το SUV το οποίο δεν αναμένεται να πάρει ένα συγκεκριμένο όνομα, υιοθετεί ιδιαίτερα κομψές αναλογίες που παραπέμπουν περισσότερο σε coupe SUV και οι οποίες ορίζονται από την καινοτόμο χάραξη οροφής παρμπρίζ που συνδυάζονται με ιδιαίτερα κοντούς προβόλους.

Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στην ομαλή σμίλευση των εξωτερικών του επιφανειών καθώς και σε λεπτομέρειες όπως οι αναδυόμενες χειρολαβές και οι μικροσκοπικοί καθρέπτες που προφανώς παίζουν το δικό τους ρόλο στην αεροδυναμική η οποία συνοψίζεται σε αεροδυναμικό συντελεστή 0.20.

Στο ίδιο σκεπτικό υπακούν και οι μεγάλοι αεραγωγοί πίσω από τους θόλους και στο καπό οι οποίοι συμβάλλουν στην σωστή διοχέτευση της ροής αέρα αλλά και προφανώς στην αποτελεσματικότερη ψύξη στοιχείων όπως τα φρένα και η μπαταρία.

Μακράν το πιο εντυπωσιακό στοιχείο είναι οι πόρτες “scissor” οι οποίες ανοίγουν προς το πάνω δίνοντας εύκολη πρόσβαση τόσο στους επιβαίνοντες του μπροστινού όσο και του πίσω καθίσματος.

Προς το παρόν δεν υπάρχουν τεκμήρια από το εσωτερικό του το οποίο θα υιοθετήσει την ίδια μινιμαλιστική όσο και σπορ αισθητική με την ιταλική φίρμα να σημειώνει την εκτεταμένη χρήση βιώσιμων υλικών αλλά και την αξιοποίηση ενός νέου infotainment ειδικά σχεδιασμένου για τις ανάγκες του νέου SUV και της ιταλικής φίρμας.

Σε ό,τι αφορά την αθέατη πλευρά του, η ιταλική φίρμα υπόσχεται καινοτόμο τεχνολογία τόσο σε επίπεδο αρχιτεκτονικής όσο και μπαταριών οι οποίες θα στοχεύσουν σε αυτονομία «τουλάχιστον 800 χλμ.».

Παρά το προφανώς μεγάλο μέγεθος της μπαταρίας η οποία θα έχει χωρητικότητα 120 kWh, το εσωτερικό θα μπορεί να φιλοξενήσει με περισσή άνεση πέντε επιβαίνοντες με την Aehra να σημειώνει ότι η προσφερόμενη άνεση έπαιξε πρωταρχικό ρόλο στην σχεδίαση του SUV. Για την ακρίβεια όπως σημειώνει η ιταλική φίρμα θα μπορεί να φιλοξενήσει «τέσσερις ψηλούς παίκτες του NBA και έναν ακόμα με ύψος που να ξεπερνά το 1,80 στο μεσαίο κάθισμα της πίσω σειράς».

Εκτός από την μπαταρία των 120 kWh η οποία σημειωτέον αποτελεί την μεγαλύτερη που έχει εφοδιάσει ποτέ μοντέλο παραγωγής μέχρι σήμερα, η Aehra στοχεύει σε αντιστοίχως εντυπωσιακές επιδόσεις και σε ό,τι αφορά την ισχύ χάρη στην παρουσία μιας τριπλέτας ηλεκτρικών μοτέρ.

Η απόδοσή τους αναμένεται να ξεπεράσει τους 815 ίππους ενώ να σημειωθεί ότι η μπαταρία θα συνοδεύεται από κύκλωμα 850 Volt το οποίο επίσης αποτελεί πρωτιά για την αυτοκινητοβιομηχανία, εξασφαλίζοντας στο SUV μικρούς συγκριτικά χρόνους σε σχέση με την χωρητικότητα της μπαταρίας.

Παρά το SUV αμάξωμα και το μεγάλο μέγεθος-το μεταξόνιο αγγίζει τα 3,0 μέτρα-, το ιταλικό SUV θα έχει και συγκριτικά χαμηλό βάρος το οποίο δεν αναμένεται να ξεπεράσει τους δύο τόνους συμβάλλοντας σε μια δυναμική οδική συμπεριφορά, ανάλογη των sportscars.

Nα σημειωθεί ότι εκτός από το SUV η Aehra σχεδιάζει ακόμα ένα τετράθυρο μοντέλο το οποίο θα βασιστεί στην ίδια τεχνολογία ενώ θα ακολουθήσει και ένα sportscar με διάταξη 2+2.Σε ό,τι αφορά τους στόχους της Aehra, η ιταλική φίρμα σχεδιάζει την παραγωγή 20.000-25.000 μονάδων ετησίων από τη στιγμή που θα ξεκινήσει η παραγωγή της.

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr