Polestar Vs mainstream αισθητικής
Ο επικεφαλής της Polestar, Thomas Ingenlath βρίσκει εξαιρετικά επιθετική την σχεδίαση που επιδιώκει η πλειονότητα των κατασκευαστών για τα αυτοκίνητά του
Spotlight
-
Η μαμά και ο μπαμπάς είναι λευκοί και το μωρό μαύρο - Μια είδηση που έγινε viral για τους λάθος λόγους
-
Ήθελε να ξεπεράσει τους φόβους της και πέθανε - Η μοιραία πτώση με αλεξίπτωτο πλαγιάς
-
Θύμα εκφοβισμού 60χρονη εργαζόμενη - Τους είπε ότι θέλει να βγει σε σύνταξη και αρνούνται να την αποζημιώσουν
-
Ας μιλήσουμε για τις νέες στολές της Αφής Ολυμπιακής Φλόγας δια χειρός Μαίρης Κατράντζου
Η αλήθεια είναι ότι η αισθητική της σχετικά νεοσύστατης Polestar επενδύει περισσότερο στο σουηδικών καταβολών σκεπτικό «less is more» παρά στην στρατηγική εντυπωσιασμού που συνήθως εμπλέκει έντονες ακμές και πτυχώσεις στα αμαξώματα, προς όφελος μιας πιο επιθετικής εικόνας που θα τραβά τα βλέμματα.
Πλην των σουηδικών καταβολών της Polestar που επιβάλουν μια διαφορετική ήπια προσέγγιση, ο Thomas Ingenlath επικεφαλής της σουηδικής φίρμας, υπεραμύνεται της σχεδιαστικής υπόστασης της Polestar χαρακτηρίζοντας τα αυτοκίνητά της την «εξαίρεση σε έναν ωκεανό από υπερεπιθετικά αυτοκίνητα».
Το πρώην στέλεχος της VW και επίσης πρώην επικεφαλής της Volvo, δήλωσε επίσης ότι θεωρεί ότι τα σύγχρονα αυτοκίνητα αποπνέουν μια «αλαζονεία» σε επίπεδο design σε βαθμό που «είναι σαν να φωνάζουν στους ανθρώπους “κοίταξέ με” με ιδιαίτερα ενοχλητικό τρόπο».
Αν και σπάνια στελέχη της αυτοκινητοβιομηχανίας εκφράζονται τόσο ανοιχτά και αφοριστικά σε σχέση με θέματα που αφορούν τον κλάδο τους, ο Thomas Ingenlath έσπευσε να διευκρινίσει ότι δεν εμπίπτουν όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες στην κατηγορία των επιθετικών σχεδιαστικά αυτοκινήτων.
Σύμφωνα με τον ίδιο, εξαιρέσεις αποτελούν η Renault και η Lucid αλλά και η JLR καθώς όπως αποκάλυψε εκτίμησε πολύ τον τρόπο που επαναπροσέγγισε το νέο Defender.
Σε ό,τι αφορά άλλα κρίσιμα ζητήματα που καθορίζουν την αποδοχή ενός αυτοκινήτου, ο Thomas Ingenlath σημείωσε ότι αν και η σχεδίαση είναι μια παγκόσμια γλώσσα και εξίσου σημαντική σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης, σε Ευρώπη και ΗΠΑ οι οδηγοί ενδιαφέρονται εξίσου και για την οδική συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου.
«Tο design είναι, σίγουρα, κάτι εξαιρετικά σημαντικό παγκοσμίως. Αντιθέτως, η ποιότητα σε σχέση με τα οδικά χαρακτηριστικά ενός αυτοκινήτου ενδιαφέρει περισσότερο τους Ευρωπαίους και τους Αμερικανούς. Στην Ασία δεν χρειάζονται και πολλά στο συγκεκριμένο τομέα για να ανακηρυχθείς σε “αστέρα”», δήλωσε χωρίς περιστροφές ο επικεφαλης της Polestar.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις