Ηλεκτροκίνηση: Η Cosco παρήγγειλε πλοία που κινούνται με μπαταρίες
Το συνολικό κόστος ανέρχεται στα 18,24 εκατομμύρια δολάρια και θα παραδοθούν στο τέλος του 2023.
Spotlight
-
Στη φυλακή γνωστός δικηγόρος της Αθήνας για βιασμό ανηλίκων - «Είναι επικίνδυνος» λέει ένα από τα θύματα
-
Εφαρμογή της βίζας εξπρές για Tούρκους πολίτες και για τα 10 νησιά του Αιγαίου
-
Το ρομπότ Sophia έθεσε νέο… Κρητικό Ζήτημα – «Η Κρήτη θα μπορούσε να ήταν αυτόνομο κρατίδιο»
-
Τρόφιμα που δεν πρέπει ποτέ να μαγειρεύετε στη φριτέζα αέρος - Ειδικοί κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου
Τα πρώτα ηλεκτρικά πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων παρήγγειλε σε ναυπηγική μονάδα του Ομίλου ο ναυτιλιακός γίγαντας Cosco.
O κινεζικός όμιλος με έδρα τη Σανγκάη ανακοίνωσε ότι το ζευγάρι των πλοίων αυτών μεταφορικής ικανότητας 700 εμπορευματοκιβωτίων το καθένα θα ναυπηγηθούν στο ναυπηγείο Cosco Shipping Heavy Industry (Yangzhou) και θα χρησιμοποιηθούν σε εσωτερικά δρομολόγια στον ποταμό Γιανγκτσέ.
Καθένα από τα πλοία, μήκους 12ο μέτρων, θα κινείται με 36 μπαταρίες εγκατεστημένες σε κοντέινερ, οι οποίες θα αποθηκεύουν 50.000 κιλοβατώρες ηλεκτρικής ενέργειας.
Το συνολικό κόστος ανέρχεται στα 18,24 εκατομμύρια δολάρια και θα παραδοθούν στο τέλος του 2023. Θα ναυλωθούν από τη θυγατρική εταιρεία της Cosco, την Shanghai PanAsia Shipping, η οποία εξειδικεύεται σε εσωτερικές μεταφορές μεταξύ της Γιουχάν και της Σανγκάης.
Διαβάστε επίσης: To πρώτο φεριμπότ υδρογόνου σαλπάρει για το μέλλον
H κίνηση αυτή εντάσσεται στην στρατηγική της Cosco και του Πεκίνου για μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της ναυτιλίας και βελτίωσης του περιβάλλοντος στις ποτάμιες μεταφορές.
Το μοναδικό μέχρι σήμερα ηλεκτροκίνητο πλοίο για κοντέινερ ξεκίνησε πρόσφατα δρομολόγια στη Νορβηγία. Εκτός του ότι κινείται με μπαταρίες λιθίου, είναι επίσης πλήρως αυτόνομο.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις