Η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του γαλλικού hatchback αναμένεται να προσφέρει αυτονομία 400 χλμ. και θα είναι διαθέσιμη και στην πρακτικότερη station wagon παραλλαγή του 308

Mε δεδομένη τη δημοτικότητα του e-208 αλλά και τις γενικότερες εξελίξεις στην αυτοκινητοβιομηχανία, το μικρομεσαίο μοντέλο της Peugeot δεν θα μπορούσε να στερηθεί αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης η οποία όπως επιβεβαίωσε η γαλλική φίρμα θα προστεθεί στην γκάμα από το 2023.

Το e-308 όπως θα ονομάζεται θα βασιστεί στην πλατφόρμα EMP2 της Stellantis και μαζί με το Opel Astra-e με το οποίο θα μοιράζεται πολλά κοινά τεχνολογικά στοιχεία, θα είναι ένα από τα πρώτα μοντέλα του ομίλου τα οποία θα είναι διαθέσιμα με κινητήρες εσωτερικής καύσης βενζίνης και diesel, plug-in υβριδικά αμιγώς ηλεκτρικά σύνολα.

Σε αντίθεση με τα e-208 και e-2008 που αξιοποιούν μπαταρία 50 KWh και ηλεκτρικό μοτέρ 136 ίππων, το ηλεκτρικό 308 θα αξιοποιήσει μια μεγαλύτερη μπαταρία (54 kWh) η οποία θα του εξασφαλίζει αυτονομία 400 χλμ. αλλά και, χάρη στη νέα χημική σύσταση και τις βελτιώσεις των κυκλωμάτων, θα εγγυάται ταχύτερους χρόνους φόρτισης.

Ισχυρότερος θα είναι και ο κινητήρας που θα αναλάβει να εξοπλίσει την ηλεκτροκίνητη έκδοση του 308 ο οποίος σύμφωνα με τις συστάσεις θα προσφέρει 156 ίππους.

Όπως επίσης έχει επιβεβαιώσει η Peugeot το e-308 θα είναι διαθέσιμο τόσο σε hatchback όσο και στην station wagon έκδοση, ενώ βάσει των συνηθειών των Γάλλων οι εξοπλιστικές του διατυπώσεις δεν θα διαφέρουν από τις μέχρι σήμερα γνωστές εκδόσεις του μοντέλου, ακολουθώντας ανάλογη διάρθρωση σε ό,τι αφορά τα επίπεδα εξοπλισμού.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr