H επικεφαλής της Peugeot, Linda Jackson επιβεβαίωσε ότι η γαλλική φίρμα σχεδιάζει να διαθέτει μόνο ηλεκτροκίνητα οχήματα στην Ευρώπη έως το 2030 στο πλαίσιο της ευρύτερης στρατηγικής του ομίλου Stellantis o οποίος θα επενδύσει 25 δισεκατομμύρια ευρώ για την υλοποίηση, της με την προοπτική το μείγμα πωλήσεων του να αποτελείται κατά 70% από χαμηλών εκπομπών αυτοκίνητα έως το τέλος της δεκαετίας.

Όπως διευκρίνισε το Νο 1 της Peugeot, παρά την «αυστηρή» ηλεκτρική στρατηγική για την Ευρώπη με φόντο τις ολοένα και σκληρότερες προδιαγραφές εκπομπών ρύπων, η γαλλική φίρμα θα συνεχίσει να εξελίσσει και να διαθέτει βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα μοντέλα εκτός ευρωπαϊκών συνόρων και μετά το 2030.

«Καθώς πραγματοποιούμε την μετάβαση στις νέες αρχιτεκτονικές του ομίλου Stellantis, όλα τα μοντέλα μας θα είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητα έως το 2030 στην Ευρώπη. Ωστόσο θα διασφαλίσουμε ταυτόχρονα ότι θα διατηρήσουμε τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης για τις διεθνείς αγορές», τόνισε το στέλεχος της Peugeot.

Eκτός από το προφανές, η συγκεκριμένη απόφαση σημαίνει επίσης ότι η Peugeot μαζί με την Opel αναμένεται να αποκτήσoυν ενός είδους ηλεκτρικό προβάδισμα σε σχέση με τις υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες που στεγάζει ο όμιλος Stellantis. Να σημειωθεί ότι το ηλεκτρικό χρονοδιάγραμμα της Opel προβλέπει τον πλήρη εξηλεκτρισμό της έως το 2028.

Επίσης σε ό,τι αφορά την Peugeot και τους στόχους του 70% του ομίλου Stellantis, αξίζει να σημειωθεί ότι η γαλλική φίρμα ήδη θα διαθέτει σύντομα στην γκάμα της μοντέλα με ηλεκτροκίνητη τεχνολογία κατά 70% με δεδομένο ότι επίκειται και μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση για το νέο 308 το 2023 αλλά και το γεγονός ότι όλα τα επαγγελματικά της μοντέλα προσφέρονται ήδη και με αμιγώς ηλεκτρικά σύνολα.

Για την ακρίβεια μόνο τα 108 και 5008 στερούνται ηλεκτρικών εκδόσεων αλλά αυτό σίγουρα πρόκειται να αλλάξει για το 5008 από το 2023 ενώ σε ό,τι αφορά το γαλλικό city car μένει να αποδειχθεί κατά πόσο η γαλλική φίρμα θα ανανεώσει το ενδιαφέρον της για την κατηγορία.

Ηλεκτρική έκδοση θα αποκτήσει και το 3008 όταν υποδεχτεί τη νέα γενιά του η οποία αναμένεται επίσης το 2023 ενώ όπως επεσήμανε η Linda Jackson, έως το 2024 το σύνολο της γκάμας της Peugeot θα προσφέρεται και σε ηλεκτροκίνητες εκδόσεις. Να σημειωθεί επίσης ότι οι πωλήσεις του e-208 αντιστοιχούν στο 20% των συνολικών πωλήσεων του μοντέλου καθ΄υπερβαση των αρχικών συντηρητικών προβλέψεων της Peugeot για 10-15%.

Οι νέες γενιές των παραπάνω μοντέλων αναμένεται να αξιοποιήσουν τέσσερις νέες αρχιτεκτονικές τις οποίες εξελίσσει ο όμιλος Stellantis εξαρχής με γνώμονα την ηλεκτροκίνηση και θα μπορούν να φιλοξενήσουν κάθε είδους αμάξωμα, και να καλύψουν όλες τις κατηγορίες. Επίσης αναμένεται να υπάρξουν νέες διαβαθμίσεις και ως προς την αυτονομία των οχημάτων με τις κατηγορίες A,B και C να συνδυάζονται με μπαταρίες που θα προσφέρουν αυτονομία έως και 500 χλμ. Στις κατηγορίες C και D η αυτονομία αναμένεται να φτάνει έως και τα 700 χλμ. κάτι που αναμένεται να ισχύσει για μοντέλα όπως το 3008 ενώ, τέλος, για μοντέλα όπως το 5008 θα αξιοποιούνται μπαταρίες οι οποίες αναμένεται να προσφέρουν έως και 800 χλμ. αυτονομίας.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr