VW Polo GTI: Σε αντίστροφη μέτρηση
Επωφελούμενο από τις πρόσφατες αναβαθμίσεις των «απλών» εκδόσεων του supermini και περισσότερες επιρροές από το Golf GTI, το ανανεωμένο Polo GTI ετοιμάζεται για την πρεμιέρα του δίνοντας μια τελευταία «παράσταση» από τα πεδία δοκιμών.
Φωτογραφίες: Automedia
Έχοντας αποκαλύψει τον Απρίλιο την ανανεωμένη εκδοχή του Polo η οποία επωφελείται από σημαντικές βελτιώσεις η VW συνεχίζει την αναβάθμιση της γκάμας του supermini της που σύντομα θα υποδεχθεί την σπορ προσανατολισμού, GTI παραλλαγή του.
Επί του παρόντος το Polo GTI συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης με ορίζοντα την επικείμενη πρεμιέρα του (σύμφωνα με τις συστάσεις θα πραγματοποιηθεί πολύ σύντομα-ίσως και αύριο) και την μετέπειτα διάθεσή του η οποία αναμένεται να ξεκινήσει από το φθινόπωρο.
Μέχρι τότε, μια προσεκτική παρατήρηση στις επιφάνειες του δοκιμαστικού πρωτοτύπου αποτυπώνει πιο εμφανείς επιρροές από το μεγαλύτερο Golf GTI, όπως προδίδουν η σχεδίαση του μπροστινού προφυλακτήρα, των φωτιστικών σωμάτων LED που ενώνονται από μια γραμμή επίσης LED τεχνολογίας καθώς και από την χαρακτηριστική κυψελοειδή γρίλια.
Αντίστοιχη είναι η εικόνα και στο πίσω τμήμα όπου κυριαρχεί ο πιο επιθετικά σχεδιασμένος προφυλακτήρας ενώ ένα ίχνος καμουφλάζ στην περίμετρο των φωτιστικών, αποκαλύπτει ότι ουσιαστικά θα αντικατασταθούν από νέας σχεδίασης.
Στο εσωτερικό αναμένονται οι συνήθεις παρεμβάσεις που ακολουθούν τα GTΙ και περιλαμβάνουν σπορ τιμόνι και GTI ύφους επενδύσεις και λεπτομέρειες ενώ όπως ισχύει και για το προσφάτως ανανεωμένο Polo, η σπορ έκδοση θα διαθέτει νέα χειριστήρια αφής για τις λειτουργίες του κλιματισμού και όχι μόνο, καθώς και το δίδυμο των οθονών για το infotainment και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων με διαγωνίους 9,2 και 10,25 ιντσών αντίστοιχα.
Σε ό,τι αφορά τον κινητήρα, θα πρόκειται για τον γνώριμο turbo των 2,0 λίτρων ο οποίος, σύμφωνα με πληροφορίες, αναμένεται για την συγκεκριμένη περίσταση να αποδίδει 204 ίππους. Η ισχύς θα μεταδίδεται παραδοσιακά στον μπροστινό άξονα με την συνδρομή ενός ημιαυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων ενώ μένει να αποδειχθεί κατά πόσο η VW θα εξακολουθεί να προσφέρει την επιλογή ενός μηχανικού κιβωτίου.
- Euro 2024: Για πρώτη φορά φυλετικά ουδέτερες τουαλέτες
- Πολωνία: Έρευνα για πιθανές σχέσεις αξιωματούχου πετρελαϊκού ομίλου με τη Χεζμπολάχ
- LIVE: Μπάγερν Μονάχου – Ρεάλ Μαδρίτης
- Οι 11άδες στο Μπάγερν Μονάχου – Ρεάλ Μαδρίτης (pic)
- Κατεπείγουσα ερώτηση ΣΥΡΙΖΑ στη Μενδώνη για τις χλαμύδες στην Ακρόπολη – «Θα αναλάβει την πολιτική ευθύνη;»
- Από ουραγοί, ηγέτες της Ευρώπης – Οι ΝΥΤ εξυμνούν την οικονομία των νότιων χωρών της ΕΕ