Έλληνας πρωταγωνιστεί στη διεθνή καμπάνια του νέου αρώματος Givenchy
Με το χαρακτηριστικό attitude που πρωτογνωρίσαμε στο GNTM τραβά τα βλέμματα
O οίκος Givenchy, ένας από τους αγαπημένους μας οίκους,καινοτομεί και βρίσκει τρόπους να προσελκύει την κάθε γενιά: από τις μεγαλύτερες μέχρι και την Gen Z.
Στο πλαίσιο αυτό, ο οίκος αποφάσισε να δημιουργήσει έναν διαγωνισμό μέσω του TikTok (αγαπημένη πλατφόρμα αυτής της γενιάς) προκειμένου να επικοινωνήσει το λανσάρισμα του νέου αρώματος IRRESISTIBLE Eau De Toilette.
O διαγωνισμός ξεκίνησε τον Φεβρουάριο όπου πάνω από 3000 άνθρωποι από όλο τον κόσμο εμπνεύστηκαν από το άρωμα και αποφάσισαν να το εκφράσουν με τον πιο δημιουργικό τρόπο, αλλά μόλις τρεις ήταν οι μεγάλοι νικητές, ανάμεσά τους και ένας Έλληνας!
Ο λόγος για για τον Adam Khalil ο οποίος μαζί με την Sarah Monreil από την Γαλλία και την Maya de Saeger από το Βέλγιο, πρωταγωνιστούν στην καμπάνια που μόλις κυκλοφόρησε από τον οίκο στο TikTok και μπορείτε να τη δείτε παρακάτω.
- Ενα βιβλίο που προέβλεψε την εξόντωση των Εβραίων
- NASA: Έλαβε για πρώτη φορά μήνυμα με λέιζερ από το βαθύ Διάστημα
- Φορολογικές δηλώσεις: Τι δείχνουν τα πρώτα εκκαθαριστικά – Έρχονται και οι πρώτες επιστροφές φόρου
- Μην αφήνετε τα παιδιά να χρησιμοποιούν smartphones μέχρι να γίνουν 13 ετών, λέει γαλλική έκθεση
- Τουρισμός: Πόσα ξόδεψαν και πόσο έμειναν οι ξένοι επισκέπτες το 2023 [πίνακες]
- Εργατική Πρωτομαγιά: Ο πρώτος εορτασμός στην Ελλάδα το 1893