Η θητεία του Φελίπε Ολιβέιρα Μπαπτίστα στον Kenzo πλησιάζει στο τέλος της.

Μετά από δύο χρόνια στη θέση του επικεφαλής δημιουργικού στο brand του ομίλου LVMH, ο Πορτογάλος σχεδιαστής μόδας θα παραιτηθεί στις 30 Ιουνίου.

Για τους θαυμαστές της δουλειάς του Ολιβέιρα Μπαπτίστα τα νέα της εξόδου από τον γαλλικό οίκο έρχονται ως έκπληξη. Με το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου του στον Kenzo να σημαδεύεται από την πανδημία COVID – ο σχεδιαστής παρουσίασε την πρώτη του συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2020 στην Εβδομάδα Μόδας στο Παρίσι παράλληλα με ένα νέο λογότυπο που σχεδιάστηκε για να «γράψει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία του».

Σε δηλώσεις του στη βρετανική Vogue τον περασμένο Σεπτέμβριο περιέγραψε την εμπειρία της ψηφιακής επίδειξης μόδας ως «φτωχότερη» από μια φυσική.

Πριν από το θάνατό του από COVID-19, ο ιδρυτής του οίκου, Κένζο Τακάντα επαίνεσε το όραμα του Μπαπτίστα για το brand. «Ο Φελίπε έφερε με επιτυχία τη δική του ταυτότητα οδηγεί τον Kenzo σε ένα νέο δημιουργικό επίπεδο.

Ο Ολιβέιρα Μπαπτίστα εργάστηκε για τα brand Max Mara, Christophe Lemaire και Cerruti στις αρχές της καριέρας του, προτού κερδίσει το Grand Prix του Διεθνούς Φεστιβάλ Hyères και, το 2003, το βραβείο μόδας ANDAM.

Ωστόσο, η πιο αναγνωρισμένη δημιουργική περίοδός του, σύμφωνα με το ΑΠΕ,  ήταν η οκταετής θητεία του ως σχεδιαστής του brand Lacoste, κατά τη διάρκεια της οποίας το brand διπλασίασε τις πωλήσεις σε δύο δισεκατομμύρια ευρώ.

Σχολιάζοντας την έξοδό του από τον οίκο μόδας, ο σχεδιαστής είπε:

«Είχα την τιμή να υπηρετήσω αυτό τον καταπληκτικό οίκο και την κληρονομιά του ιδρυτή του, Κένζο Τακάντα. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τις ομάδες μου για το ταλέντο και την αφοσίωσή τους».