Κάποτε, οι παντόφλες είχαν ρόλο καθαρά… οικιστικό. «Αγκάλιαζαν» τα πονεμένα πόδια μας και ήταν οι αφανείς ήρωες δίπλα από την πόρτα μας για τις ώρες που βρισκόμασταν στην θαλπωρή του σπιτιού μας πριν και μετά τη δουλειά. Μετά ήρθε η καραντίνα… και όλα άλλαξαν. Οι παντόφλες έγιναν φετίχ. Για τους περισσότερους που εργάζονται από το σπίτι φέτος, οι παντόφλες έχουν μετατραπεί σε υποδήματα business casual.

Αντίο, τακούνια. Καλημέρα άνετα παντοφλάκια!

Τα παπούτσια ανοιχτού τύπου (που μοιάζουν με σύννεφα) έχουν γίνει ένα άνετο και βασικό κομμάτι της καραντίνας. «Καλύπτουν όλα αυτά τα πεδία και είναι ιδανικά για το σπίτι, αλλά επίσης μπορείτε να πεταχτείτε και σε μια δουλειά φορώντας τα και να είστε μια χαρά», δήλωσε ο Beth Goldstein, εκτελεστικός διευθυντής και αναλυτής της βιομηχανίας μόδας, υποδημάτων και αξεσουάρ για τον Όμιλο NPD. Μπορούν επίσης να σας σώσουν και από μια επίσκεψη στον ποδίατρο.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από @mmsolar

Η τάση της πιο λουξ παντόφλας έχει διεισδύσει τουλάχιστον από το 2016, όταν η Rihanna κυκλοφόρησε ένα σανδάλι Fenty x Puma με λουράκι από γούνα. Φέτος ξεχωρίζει το Fluff Yeah: παντόφλες από την εταιρεία υποδημάτων Ugg που έχουν εφορεθεί από πολλές διασημότητες, όπως η Selena Gomez, η Kylie Jenner και η Bella Hadid.

Σύμφωνα με την κυρία Goldstein, οι παντόφλες σημείωσαν αύξηση των πωλήσεων κατά 50% από το Μάρτιο έως το Νοέμβριο του τρέχοντος έτους σε σύγκριση με το 2019, ενώ οι πωλήσεις mules αυξήθηκαν κατά 25% την ίδια περίοδο.