Η αμερικανική φίρμα το είπε και το έκανε, αποκαλύπτοντας μια V8 παραλλαγή του Wrangler ως έκδοση παραγωγής. Η νέα έκδοση θα φορά τα διακριτικά Rubicon 392 και αναμένεται να διατεθεί στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού από το α΄τρίμηνο του 2021.

Η επίμαχη έκδοση μιμείται το ομώνυμο πρωτότυπο που προηγήθηκε κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, αν και με κάποιες διαφορές. Η κύρια έγκειται στην συνολική ισχύ η οποία αυξάνεται σε 470 ίππους και 638 Nm ροπής. Αυτή προέρχεται από έναν ατμοσφαιρικό V8 κινητήρα Hemi με χωρητικότητα 6,4 λίτρων. Σύμφωνα με τις συστάσεις η επιτάχυνση από 0-96 χλμ./ώρα απαιτεί 4,5 δευτερόλεπτα, ενώ για όσους Αμερικανούς αποτολμήσουν drag race με το Rubicon 392 υπόσχεται να καλύψει την απόσταση ¼ μιλίου (περίπου 400 μέτρα) σε 13 δευτερόλεπτα.

Για αυτό το σκοπό εξάλλου η Jeep έχει φροντίσει να εφοδιάσει τη συγκεκριμένη έκδοση με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων το οποίο συνδυάζεται με paddles για πρώτη φορά στην ιστορία του Wrangler. Tην αναβάθμιση συμπληρώνει ένα ενεργό σύστημα εξαγωγής το οποίο ανοίγει αυτόματα τις βαλβίδες εξαγωγής με την εξάντληση της διαδρομής του δεξιού πεντάλ. Παράλληλα η συγκεκριμένη έκδοση διαθέτει και ενός είδους σύστημα launch control το οποίο καθιστά διαθέσιμο το σύνολο της ροπής.

Ωστόσο όπως κάθε Wrangler που σέβεται τον εαυτό του, το Rubicon 392 διαθέτει εξίσου σκληροτράχηλα off-road χαρακτηριστικά επωφελούμενο από αυξημένη απόσταση από το έδαφος κατά 5,0 εκατοστά χάρη σε μια διαφορετική γεωμετρία της ανάρτησης η οποία αποτελεί αποκλειστικότητα για την συγκεκριμένη έκδοση και αποτελείται από ελατήρια Fox και ενισχυμένα ημιαξόνια.

Την εικόνα συμπληρώνουν τα χωμάτινα ελαστικά των 33 ιντσών που εξασφαλίζουν καλύτερες γωνίες προσέγγισης/διαφυγής καθώς και ένα ικανότερο σύστημα πέδησης.

Επίσης το Rubicon μπορεί να διασχίσει νερό που φτάνει έως και 90 εκατοστά παρά την εισαγωγή αέρα στο καπό χάρη στο καινοτόμο σύστημα Hydro-Guide που ακόμα και αν φτάσει το νερό στην επίμαχη εισαγωγή αέρα μπορεί να το διοχετεύσει μακριά από τον οκτακύλινδρο κινητήρα. Επιπλέον, η συγκεκριμένη εισαγωγή έχει σχεδιαστεί κατά τέτοιο τρόπο που να είναι πλήρως λειτουργική ακόμα και αν το Rubicon 392 καλυφθεί με λάσπη.

Το Rubicon 392 επωφελείται επίσης από σύστημα μόνιμης τετρακίνησης Select-Track το οποίο προσφέρει τέσσερεις δυνατότητες ρύθμισης 4WD Auto, 4WD High, Neutral και 4WD Low μεταβάλλοντας και την κλιμάκωση των σχέσεων. Οι άξονες Dana 44 έχουν μεγαλύτερο μέγεθος ενώ την εικόνα συμπληρώνουν τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα διαφορικά με ηλεκτρονικό κλείδωμα και η δυνατότητα αποσύνδεσης των αντιστρεπτικών ράβδων. Επιπλέον, σύμφωνα με τις συστάσεις της Jeep, η ροπή είναι διαθέσιμη από εξαιρετικά χαμηλές στροφές του κινητήρα κάτι που αποδεικνύεται ιδιαίτερα χρήσιμο σε κακοτράχαλες διαδρομές.

Σε ό,τι αφορά την εξωτερική εμφάνιση εκτός από τα διακριτικά της έκδοσης, τους θηριώδεις τροχούς και την επιπλέον εισαγωγή αέρα στο καπό το Rubicon 392 επωφελείται από ένα νέο πίνακα οργάνων που ενσωματώνει νέες ενδείξεις,  δερμάτινες επενδύσεις και μια σειρά χαρακτηριστικών και λεπτομερειών που συνήθως ανήκουν στον προαιρετικό εξοπλισμό. Σημειώνεται ότι η συγκεκριμένη έκδοση κινητήρα θα είναι διαθέσιμη πιθανότατα στην τετράθυρη παραλλαγή αμαξώματος του Wrangler ενώ λογικά θα είναι και η ακριβότερη της γκάμας.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο