Παρασκευή 26 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Skoda Karoq 2021: Προς νέες κατευθύνσεις

Skoda Karoq 2021: Προς νέες κατευθύνσεις

To μεσαίο SUV της τσεχικής φίρμας προετοιμάζει την ανανέωσή του η οποία κάθε άλλο παρά πρέπει να αποκλειστεί ότι επιφυλάσσει εκτός από τα «συνηθισμένα» και μια plug-in υβριδική προσθήκη για την γκάμα του Karoq.

Φωτογραφίες: Automedia

To Karoq εντοπίστηκε από το φωτογραφικό ως δοκιμαστικό πρωτότυπο σε τσεχικό έδαφος προδίδοντας ότι η διαδικασία ανανέωσής του βρίσκεται σε εξέλιξη, επιφυλάσσοντας πλείστες βελτιώσεις.

Σε σχεδιαστικό επίπεδο όπως προκύπτει από τις εικόνες του, το Karoq δείχνει να διαθέτει ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, μια λίγο διαφορετική γρίλια καθώς και ένα νέο προφυλακτήρα.

Στην πίσω όψη του ξεχωρίζουν, το διαφορετικά σμιλεμένο spoiler και η ανασχεδιασμένη προστατευτική ποδιά ενώ δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι στις αλλαγές αισθητικού περιεχομένου θα συμπεριληφθούν νέου σχεδιασμού ζάντες, καθώς και διευρυμένη παλέτα χρωματικών επιλογών.

Αντιστοίχως στο εσωτερικό θα πρέπει να αναμένουμε νέες και ενδεχομένως επιλογές για τις επενδύσεις, ενώ σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, οι κορυφαίες εξοπλιστικές εκδόσεις του Karoq θα επωφεληθούν από ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών όπως επιβάλουν οι εξελίξεις στον όμιλο VW.

Τα σημαντικότερα νέα ωστόσο, αναμένεται να προέλθουν από την αθέατη πλευρά του Karoq όπου θα βρει «καταφύγιο» το plug-in υβριδικό σύνολο της νέας Octavia με τα διακριτικά iV το οποίο συνδυάζει την παρουσία ενός TSI κινητήρα βενζίνης 1,4 λίτρων με ηλεκτρικό μοτέρ προσφέροντας συνδυαστική ισχύ 204 ίππων και ηλεκτρική αυτονομία 50 χλμ.

Σε ό,τι αφορά τις υπόλοιπες εκδόσεις κινητήρα, αναμένεται να επικρατήσει η λογική «business as usual» με τον τρικύλινδρο κινητήρα 1,0 λίτρου των 115 ίππων στη βάση της γκάμας, τον τετρακύλινδρο δίλιτρο TSI στην κορυφή της με ισχύ 190 ίππων και τον TSI Εvo του 1,5 λίτρου με 150 ίππους ως αδιαφιλονίκητο πρωταγωνιστή του κέντρου και του ενδιαφέροντος. Στις επιλογές diesel οι δίλιτροι κινητήρες αποτελούν μονόδρομο και αναμένεται να προσφέρονται σε ένα ευρύ φάσμα εκδοχών ισχύος από 116 έως 200 ίππους.

Η άφιξη του θα πρέπει να αναμένεται στις αρχές του 2021.

Sports in

Ρόι Κιν: «Έπινα πάρα πολύ όταν ήμουν στη Γιουνάιτεντ – Ήταν ντροπή»

Ο Ρόι Κιν μίλησε για τη περίοδο που βρισκόταν στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και τις κακές συνήθειες που είχε.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 26 Απριλίου 2024