Σπάστε τη ρουτίνα της µονότονης καθηµερινότητας και νιώστε πολύ καλύτερα σε όλα τα επίπεδα, ακολουθώντας τα παρακάτω tips.

#1 Φτιάξτε ατμόσφαιρα

 

Καθίστε αναπαυτικά στο κρεβάτι ή στον καναπέ σας. Χαμηλώστε τον φωτισμό του δωματίου που θα επιλέξετε να καθίσετε. Εναλλακτικά σβήστε το κυρίως φως και ανάψτε ένα πορτατίφ ή πιο μικρές λάμπες που εκπέμπουν ζεστό φως. Στη συνέχεια βάλτε να ακούσετε μια χαλαρωτική μουσική ή ήχους από τη φύση ή μουσική για διαλογισμό. Αυτές οι δύο κινήσεις θα αρχίσουν να βελτιώνουν σημαντικά τη διάθεσή σας.

#2 Επιλέξτε τις κατάλληλες ευωδιές να φρεσκάρουν τον χώρο σας

 

Για την απόλυτη χαλάρωση πρέπει να φροντίσετε όλες τις αισθήσεις σας. Μην ξεχνάτε ότι η όσφρηση είναι μια πολύ σημαντική αίσθηση που επηρεάζει την ψυχολογία αλλά και την πνευματική συγκέντρωση. Γι’ αυτό αρχικά αερίστε το δωμάτιο, να μπει φρέσκος αέρας. Στη συνέχεια χρησιμοποιήστε ένα diffuser με το αιθέριο έλαιο της αρεσκείας σας ή ένα αρωματικό στικ. Αν δεν έχετε κάτι από αυτά, ανάψτε ένα αρωματικό κερί ή ψεκάστε το δωμάτιο με ένα σπρέι. Σύμφωνα με στατιστικές, τα αρώματα λεβάντας, ιλάνγκ-ιλάνγκ και μέντας έχουν ανακουφιστική επίδραση στο μυαλό, βελτιώνουν την αυτοπεποίθηση και μειώνουν το στρες.

#3 Ετοιμάστε ένα αρωματικό νερό ή ρόφημα

 

Βάλτε σε ένα γυάλινο μπουκάλι νερό και προσθέστε φέτες από αγγούρι ή φρούτα. Εναλλακτικά ετοιμάστε ένα ζεστό τσάι από βότανα, ιδανικά χαμομήλι ή μέντα. Ετσι θα ενισχύσετε την εσωτερική ενυδάτωση και τους μηχανισμούς αποτοξίνωσης του οργανισμού σας.

#4 Βολευτείτε

Φορέστε πιτζάμες ή ένα απαλό μπουρνούζι, παντόφλες και βγάλτε από την ντουλάπα τις πιο μαλακές, ευωδιαστές πετσέτες που θα χρησιμοποιήσετε στη συνέχεια. Επίσης, ένα κουβερτάκι είναι ό,τι πρέπει για να σας ζεστάνει σε περίπτωση που κρυώνετε.

#5 Κάντε ένα αφρόλουτρο

 

Εντάξει, μπορεί να μην έχετε πρόσβαση σε ένα πολυτελές τζακούζι, όμως και η οικεία και ασφαλής μπανιέρα σας είναι μια πολύ καλή επιλογή. Κάντε ένα χαλαρωτικό μπάνιο ρίχνοντας μπάλες από άλατα και χαλαρώστε.

Extra tip: Βρέξτε μια βαμβακερή πετσέτα με ζεστό νερό και απλώστε την απαλά στο πρόσωπό σας όση ώρα παραμένετε στην μπανιέρα. Ετσι θα ανοίξουν οι πόροι της επιδερμίδας.

Αν δεν έχετε μπανιέρα, κάντε ένα εξίσου αναζωογονητικό ποδόλουτρο. Βάλτε σε μια λεκάνη ζεστό νερό, άλατα Epsom και μερικές σταγόνες αιθέριο έλαιο δυόσμου.

#6 Αποχαιρετισμός στα νεκρά κύτταρα

 

Πείτε αντίο στο τραχύ, θαμπό δέρμα και αποκτήστε απαλή και τονωμένη επιδερμίδα. Ετσι μετά το αφρόλουτρο φορέστε τρίχινα γάντια και τρίψτε το σώμα σας από κάτω προς τα πάνω με κυκλικές κινήσεις. Αν δεν έχετε τρίχινα γάντια, αναμείξτε ελαιόλαδο ή λάδι καρύδας με μαύρη ζάχαρη ή αλάτι και τρίψτε το δέρμα σας. Στη συνέχεια, απολεπίστε το πρόσωπο και τα χείλη με την κατάλληλη σύνθεση. Αποφύγετε να χρησιμοποιήσετε το παραπάνω μείγμα γιατί οι κόκκοι είναι μεγάλοι και μπορεί να τραυματίσουν την πιο λεπτή επιδερμίδα του προσώπου.

#7 Δώστε θρέψη στο σώμα

 

Μετά το μούλιασμα και την ανανέωση, το δέρμα έχει καθαρίσει σε βάθος, ωστόσο μπορεί να «διψάει». Ετσι παραδοσιακά όπως μετά από κάθε απολέπιση, επιστρατεύστε μια πλούσια σύνθεση που θα τροφοδοτήσει με θρεπτικά συστατικά την επιδερμίδα. Αντίστοιχα, αν κάνατε ποδόλουτρο, απλώνετε μια πλούσια σύνθεση, όπως ένα βούτυρο σώματος, στα πέλματα και κάνετε μασάζ στα σκληρά σημεία.

#8 Απλώστε μία μάσκα ( Ή δύο Ή τρεις)

 

Με άλλα λόγια κάντε binge masking! Χρησιμοποιήστε απανωτά δύο ή τρεις μάσκες, σε βαζάκι ή υφασμάτινες, και θα δείτε ότι το δέρμα σας θα ακτινοβολεί μετά. Φυσικά μην ξεχάσετε την απαραίτητη περιποίηση ματιών. Απλώστε τα πολύτιμα αυτοκόλλητα eye patches εμποτισμένα με τις κατάλληλες ουσίες και κάντε το βλέμμα σας να δείχνει πιο ξεκούραστο.

#9 Φρεσκάρετε το μανικιούρ σας

 

Αφαιρέστε το παλιό βερνίκι και απλώστε ένα νέο. Ή ανανεώστε τη λάμψη του βερνικιού σας με ένα top coat. Αφού στεγνώσει, ενυδατώστε τα πετσάκια με ένα ειδικό λαδάκι. Ετσι θα διατηρήσετε υγιή και γερά τα νύχια σας.

#10 Απολαύστε μια καλή ταινία ή την αγαπημένη σας σειρά

 

Μην επιλέξετε κάποιο στενάχωρο έργο αλλά κάτι ευχάριστο, το οποίο θα συνάδει µε την ατµόσφαιρα που έχετε δηµιουργήσει και τη χαλάρωση που νιώθετε ήδη. Εναλλακτικά, διαβάστε ένα βιβλίο ή ακούστε ένα podcast ή audio book.

Γράψτε το σχόλιο σας