Η καφεΐνη εμπεριέχεται στα περισσότερα εμπορικά συμπληρώματα καύσης λίπους. Και όχι τυχαία.

Ο λόγος που συμβαίνει αυτό είναι ότι η καφεΐνη συμβάλλει στην αυξημένη «κινητικότητα» του λίπους στους λιπώδεις ιστούς και αυξάνουν το μεταβολισμό.

Πώς η καφεΐνη συμβάλλει στην απώλεια κιλών

Η καφεΐνη διεγείρει το νευρικό σύστημα, το οποίο στέλνει σήματα απευθείας στα λιπώδη κύτταρα για να διασπάσουν το λίπος.

Επιπλέον η καφεΐνη είναι ότι αυξάνει τα επίπεδα της επινεφρίνης στο αίμα (αδρεναλίνη), που ταξιδεύει μέσω του αίματος στους λιπώδεις ιστούς και δίνει την εντολή για τη διάσπαση του λίπους και την απελευθέρωσή του στο αίμα.

Καφεΐνη και αύξηση του μεταβολισμού

Όσο υψηλότερος είναι γενικά ο μεταβολικός σας ρυθμό, τόσο πιο εύκολο είναι να χάσετε βάρος.

Μελέτες έχουν δείξει ότι η καφεΐνη μπορεί να αυξήσει τον μεταβολικό ρυθμό κατά 3-11%, με τις μεγαλύτερες δόσεις καφέ να έχουν ακόμη μεγαλύτερη επίδραση.

Μάλιστα, το μεγαλύτερο μέρος της αύξησης του μεταβολισμού προκαλείται από μια αύξηση στην καύση του λίπους.

Καφεΐνη και όρεξη

 

Η καφεΐνη μπορεί να ενισχύσει το μεταβολικό ρυθμό και να αυξήσει την καύση του λίπους, αλλά μετά από λίγο ο οργανισμός αντιστέκεται στην επίδρασή της.

Αλλά ακόμα και αν ο καφές δεν σας κάνει να καίτε περισσότερες θερμίδες σε μακροπρόθεσμη βάση, εξακολουθεί να υπάρχει πιθανότητα να αμβλύνει την όρεξη και να σας βοηθήσει να τρώτε λιγότερο.

Το αν η καφεΐνη μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος, μακροπρόθεσμα μπορεί να εξαρτάται από το άτομο. Ως προς αυτό, δεν υπάρχουν επιστημονικές αποδείξεις ούτε προς την θετική, αλλά ούτε και ως προς την αρνητική επίδραση της καφεΐνης.

Γράψτε το σχόλιο σας