Στην αέναη μάχη με τον χρόνο, οι ρυτίδες είναι ο μεγαλύτερος εχθρός των γυναικών.

Ως γνωστόν, οι ρυτίδες δημιουργούνται στο πρόσωπο με το πέρασμα του χρόνου και τη γήρανση του οργανισμού.

Και μπορεί οι αντιρυτιδικές κρέμες να αποτελούν ισχυρό όπλο αντιμετώπισής τους, ωστόσο υπάρχουν και κάποιες συνήθειες που βοηθούν στην πρόληψη δημιουργίας των ρυτιδών.

Κάποιες από αυτές τις συνήθειες θα πρέπει να τις εφαρμόσετε, ενώ άλλες να τις αποφύγετε με κάθε τρόπο.

Πάμε να δούμε λοιπόν να δούμε τι πρέπει να κάνετε και τι όχι για να καθυστερήσετε το πέρασμα του χρόνου από πάνω σας.

1. Αποφύγετε τον ήλιο

Ο ήλιος είναι εχθρός του δέρματος.

Ακόμα και αν είστε φαινομενικά «ασφαλείς» μέσα σε ένα εσωτερικό χώρο, οι υπεριώδεις ακτίνες UVA του ήλιου σας απειλούν καθώς μπορούν να διαπεράσουν τα παράθυρα των αυτοκινήτων και τα περισσότερα παράθυρα των κτιρίων.

Μην ξεχνάτε να βάζετε πάντα αντηλιακό στο πρόσωπο!

Βεβαιωθείτε ότι εφαρμόζετε αντιηλιακό ευρέως φάσματος ακόμα και σε εσωτερικούς χώρους ή στο αυτοκίνητο, καθ ‘όλη τη διάρκεια του έτους.

Δοκιμάστε μια κρέμα, η οποία δεν είναι λιπαρή και απορροφάται γρήγορα, ενώ είναι ιδανική για καθημερινή χρήση με μακιγιάζ.

2. Προστατευτείτε από τη ρύπανση της μεγαλούπολης

Η επιδερμίδα όσων ζουν σε πόλεις γερνάει πιο γρήγορα, εξαιτίας της υψηλότερης συγκέντρωσης της ατμοσφαιρικής ρύπανσης.

Υπάρχουν μόρια στο περιβάλλον που διασπούν το κολλαγόνο και συμβάλλουν στη γήρανση της επιδερμίδας.

Ο καλύτερος τρόπος για να καταπολεμηθεί αυτό είναι να εφαρμοστεί μια αντιοξειδωτική ενυδατική κρέμα.

Επιπλέον, πρέπει οπωσδήποτε κάθε βράδυ να πλένετε το πρόσωπό σας.

Χρησιμοποιήστε ένα καθαριστικό απολέπισης με αντιγηραντικά συστατικά και απαλά απολεπιστικά το οποίο θα απαλύνει και θα αναγεννήσει το δέρμα σας.

3. Ασκηθείτε

Η καθιστική ζωή μπορεί να βοηθήσει στη δημιουργία ρυτίδων.

Οπότε αν ψάχνετε μια δικαιολογία να ανανεώσετε τη συνδρομή σας στο γυμναστήριο, ιδού.

Η άσκηση μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση της παραγωγής κολλαγόνου για να μειωθούν οι ρυτίδες.

Σιγουρευτείτε ότι αν επιλέξετε να γυμναστείτε έξω (ειδικά στο αποκορύφωμα της ημέρας), θα φορέσετε αντηλιακό.

4. Μην είστε «κολλημένες» στην οθόνη του κινητού ή του υπολογιστή σας

Το κάνουμε όλοι: κοιτάμε την οθόνη του κινητού μας και ζαρώνουμε το μέτωπο μας. Έτσι, συμβάλλουμε στη δημιουργία ρυτιδών.

Πέρα από αυτό όμως, το σκύψιμο όλη μέρα πάνω από το κινητό δημιουργεί ρυτίδες στο λαιμό!

Συγκεκριμένα, συμβάλλει στη χαλάρωση του δέρματος του λαιμού και στο «δίπλωμα» γύρω από τον λαιμό και τη γνάθο.

Το δέρμα του λαιμού είναι πολύ λεπτό και είναι πιο επιρρεπές στην γήρανση από ότι σε άλλα μέρη του σώματος.

Αναζητήστε προϊόντα με αμινοξέα και πεπτίδια, που μπορούν να βοηθήσουν στη βελτίωση της ελαστικότητας και της σταθερής επιδερμίδας, ώστε να φαίνεται πιο ανυψωμένη.

5. Να φοράτε γυαλιά ηλίου

Όταν δεν φοράτε γυαλιά ηλίου, ειδικά σε μία ηλιόλουστη μέρα είναι πιθανό να μισοκλείνετε τα μάτια σας για να μπορέσετε να εστιάσετε καλύτερα.

Έτσι, όμως, μπορεί να σας δημιουργηθεί πρόβλημα στραβισμού, και φυσικά να δημιουργηθούν ρυτίδες ανάμεσα στα φρύδια, αλλά και στις άκρες των ματιών, το λεγόμενο «πόδι της χήνας».

Το δέρμα γύρω από τα μάτια είναι 40% λεπτότερο από το υπόλοιπο δέρμα στο πρόσωπο.

Για να είστε καλυμμένοι, αναζητήστε υπερμεγέθη γυαλιά ηλίου που εμποδίζουν τόσο τις ακτίνες UVA όσο και τις ακτίνες UVB.

6. Μην πέφτετε αργά για ύπνο

Ο καλός βραδινός ύπνος είναι ωφέλιμος γενικά για την υγεία μας και ειδικά για το δέρμα μας.

Πρέπει να βρίσκουμε το χρόνο να κοιμόμαστε 7-8 ώρες την ημέρα.

Όταν δεν κοιμάστε, οι διαδικασίες που συμβαίνουν το βράδυ δεν λειτουργούν σωστά. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε αφυδάτωση, φλεγμονή, κακή λειτουργία των κυττάρων, ακόμη και ξεσπάσματα ακμής.

7. Μην κοιμάστε μπρούμυτα

Η θέση στην οποία κοιμάστε μπορεί να επηρεάσει το πρόσωπό σας.

Συνίσταται να κοιμάστε ανάσκελα για να αποφύγετε τις γραμμές συμπίεσης.

Επίσης, αν είναι δυνατόν, επιλέξτε μια μαξιλαροθήκη από μετάξι, το οποίο είναι πιο «ευγενικό» στο δέρμα καθώς κοιμάστε.

Γράψτε το σχόλιο σας